Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako maksamattomia tuotteita syödä kaupassa?

Vierailija
11.01.2007 |

esim suklaata tai vast?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei kyseessä ole oikeasti hätätapaus (esim. diabeetikot).

Vierailija
2/5 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos meinaa pyörtyä tai vastaavaa. Tosin ne " meidän Maija ei millään jaksa kaupassa syömättä" -äidit ovat asiasta eri mieltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne tavarat OLE SUN ennenkuin olet ne maksanut. Ei kai kauppakaan mikään kyväntekeväisyyslaitos ole, joka tarjoaa eväitä ostosten ajaksi. Käsittämätöntä, että joku kysyykin tällaista.

Vierailija
4/5 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää uutta ketjua tästä aiheesta. Tää on niin out, käsitelty jo.

Vierailija
5/5 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettanut tämän lapsillekin. Karkkipäivä on aina lauantai ja karkit syödään jo kaupassa. Välipalalla käydään usein siten,että otetaan pari pasteijaa ja syödään ne matkalla. Säästyy pitkä penni.