Miksi näen edelleen unia ihmisestä, jonka kanssa
oli jotain pientä säätöä vuosia sitten? Mitään seksiäkään ei koskaan ollut, pelkkä yksi pidempi suudelma. Sitä ennen oli vähän kiinnostusta ja ihastumista, sitten tunteet voimistui tuon suudelman jälkeen, mutta kaikki siis loppui tuohon. Ei olla sen jälkeen oltu kunnolla tekemisissäkään, joskus nähdään hänen kanssa satunnaisesti.
Viime yönäkin näin omituisen unen, jossa halailtiin ja oli hellää. Tosi hämäävää.
Kommentit (5)
Jaa a, mie näen edelleen unia ihmisestä kenen kanssa olin yhdessä 13 vuotta sitten
Ihmiset unessamme symboloivat usein jotain asiaa/luonteenpiirrettä tms. jonka liitämme kyseiseen ihmiseen. Millaisia ominaisuuksia tms. tämä ihminen edustaa juuri sinulle?
Unohda vaikka hetkeksi se, että oli säätöä, ja pohdi häntä ihmisenä, miten esimerkiksi kuvailisit häntä muutamalla sanalla. Ja nyt siis kyse luonteesta ja persoonallisuudesta, ei ulkonäöstä.
On mahdollista että hän oli unessasi edustamassa niitä. Tai sitten alitajuntasi käsittelee edelleen sitä, että vaikka säätöä oli, niin suhdetta ei syntynyt. Sekin on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset unessamme symboloivat usein jotain asiaa/luonteenpiirrettä tms. jonka liitämme kyseiseen ihmiseen. Millaisia ominaisuuksia tms. tämä ihminen edustaa juuri sinulle?
Unohda vaikka hetkeksi se, että oli säätöä, ja pohdi häntä ihmisenä, miten esimerkiksi kuvailisit häntä muutamalla sanalla. Ja nyt siis kyse luonteesta ja persoonallisuudesta, ei ulkonäöstä.On mahdollista että hän oli unessasi edustamassa niitä. Tai sitten alitajuntasi käsittelee edelleen sitä, että vaikka säätöä oli, niin suhdetta ei syntynyt. Sekin on mahdollista.
Minulla on ristiriita siinä, millaisena ihmisenä häntä pidän ja millaisena olen oppinut tuntemaan, ja siinä miten hän unessa käyttäytyi.
Seksuaaliset paineet tyydyttämättä, ei ole sen ihmeellisempää.
Johtuu varmaan siitä että sulle olis kelvannut mutta toinen oli varmaan se joka ei vienyt juttua eteenpäin.