Raskaana olemisessa ei ole mitään ihmeellistä
Olen raskaana rv 38 ja tässä ei ole mitään ihmeellistä. Vauvan potkut tuntuu lähinnä ärsykkeiltä vatsassa. Ei kiinnosta ihmisten katseet ja kyselyt ja ihailut. Olen päässyt ilman kummempia oireita mitä nyt toki vatsan kasvu vaikeuttanut liikkumista. Miksi jotkut glorifioivat raskautta ja lapsen hankintaa?
Kommentit (47)
Naiset jota eivät hanki lapsia ovat isänmaan pettureita. Eikä heitä tulisi palkata.
Väestö tulee romahtamaan kaikkialla maailmassa (koska lapsia ei synny), mutta minua kiinnostaa lähinnä Suomen syntyvyys.
Venäjän propaganda yrittää saada naiset jäämään lapsettomiksi. Suomen elinvoima halutaan näivettää. Eikä tänne kannata silti tuoda massoittain huumeveikkoja ja terroristeja.
Suomalaisten on tehtävä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putin kehotti venäläisiä elvyttämään vanhan suurperheperinteen, ja hankkimaan seitsemästä kahdeksaan lasta
Suomessa Venäjän propaganda taas jauhaa, kuinka Suomalaisten ei pidä lisääntyä. Kuinka Suomen pitää näivettyä.
Tehkää niitä lapsia!!!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010028340.html
Väestömäärävalhe on venäjän propagandaaNäytä mallia ja tee itse.
Mulla on 4 lasta
Vierailija kirjoitti:
Mies hedelmöitti minut ja ottaen minut käsiensä ympärille. Kasvava elämä sisälläni täyttää sydämeni ilolla. Tunnen joka päivä pienen potkun, joka muistuttaa minua uuden elämän ihmeestä. Raskaus saa minut tuntemaan itseni vahvaksi ja kauniiksi. Jokainen päivä on täynnä odotusta ja ihmetystä. Raskaus on lahja, joka täyttää elämäni uudella merkityksellä ja rakkaudella.
Miten nainen otetaan käsien ympärille?
Kun mieheni siemen kohtasi munasoluni, tuntui kuin aika olisi pysähtynyt. Se oli hetki, josta tiesin, että kaikki mahdollisuudet ja unelmat alkoivat juuri siinä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään raskauttani erityisemmin hehkuta tai glorifioi, mutta onhan tämä nyt ihan uudenlainen kokemus. En ole koskaan kokenut tällaista elämäntilannetta aiemmin enkä ehkä koe enää myöhemmin uudelleen.
Hetken tuntuessa epätodelliselta, tunnen ihoni kihelmöivän. Naisen kehossani tapahtuu taika, kun mieheni sperma täyttää minut. Tunnen voiman kasvavan sisälläni olematta vielä edes tietoinen uudesta elämästä, joka lähtee kehittymään. On vaikea sanoin kuvailla sitä iloa, joka täyttää minut tietäessäni, että kannan sisälläni uutta elämää.
Kannaisiko sun AP antaa vauvasi adoptioon heti synnärillä. Välinpitämätön äiti ei ole hyväksi lapsen kehitykselle.
Asenteesi vauvaasi kohtaan on kylmäävä.
Vierailija kirjoitti:
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta. Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen.
Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan, poikaystävään tai tiktokkiin.
Naisia vaivaa yksinäisyys kun vanhuus tulee. Ilman lapsia nainen kokee yksinäisyyden lisäksi turhautuneisuutta ym. Nainen ilman lapsia on surullinen tapaus. Sellainen on vanhapiika.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsellisen lapsivihan tms. takia.
Omat vanhermmat eivät varmasti halunneet lapsia, mutta kaksi (oikeastaan kolme, se kolmas eliminoitiin) ei-toivottua lasta he saivat. Äitini olisi ollut tyytyväinen, jos hän olisi voinut skipata lapsivaiheen pois ja siirtyä viisikymppisenä suoraan mummovaiheeseen. Lasten pitäisi syntyä toivottuina ja heidän pitäisi saada tuntea, että he ovat rakastettuja itsenään. Minä en tiedä, miltä se tuntuu, kun olen ollut vanhemmilleni pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies hedelmöitti minut ja ottaen minut käsiensä ympärille. Kasvava elämä sisälläni täyttää sydämeni ilolla. Tunnen joka päivä pienen potkun, joka muistuttaa minua uuden elämän ihmeestä. Raskaus saa minut tuntemaan itseni vahvaksi ja kauniiksi. Jokainen päivä on täynnä odotusta ja ihmetystä. Raskaus on lahja, joka täyttää elämäni uudella merkityksellä ja rakkaudella.
Miten nainen otetaan käsien ympärille?
Mies hedelmöitti minut, ottaen minut ja kietoen käsiensä ympärille.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet trolli. Eihän tuossa vaiheessa vauva edes mahdu potkimaan vatsassa, kun on niin tiukassa paketissa. Lähinnä yrittää ojennella raajojaan, korjata hieman asentoa ja hikottelee.
No kyllä ne ihan välillä potkuilta tuntuu. Mitä väliä millä niitä kutsuum Vauva takatilassa. Tiedän kyllä mitä tunnen.
Missä takatilassa sinä vauvaasi pidät?
Vierailija kirjoitti:
Tutkimus: Naiset joilla lapsia ovat onnellisempia, kuin lapsettomat
Naiset joilla lapsia ovat onnellisempiaKuten tämäkin julkaisu todistaa:
Tutkimus:
Yes, Married Mothers Really Are Happier Than Unmarried and Childless Women
But children bring not only happiness. These sociologists report that women who are mothers tend to be better off financially than their childless peers.
https://dailycitizen.focusonthefamily.com/yes-married-mothers-really-ar…
Tutkijana voin vahvistaa
Vierailija kirjoitti:
Naiset jota eivät hanki lapsia ovat isänmaan pettureita. Eikä heitä tulisi palkata.
Väestö tulee romahtamaan kaikkialla maailmassa (koska lapsia ei synny), mutta minua kiinnostaa lähinnä Suomen syntyvyys.
Venäjän propaganda yrittää saada naiset jäämään lapsettomiksi. Suomen elinvoima halutaan näivettää. Eikä tänne kannata silti tuoda massoittain huumeveikkoja ja terroristeja.
Suomalaisten on tehtävä lapsia.
Nythän naisia ei palkata siksi, että he saattavat tehdä lapsia. Lakia pitää muuttaa niin, että yrityksen palkatessa työvoimaa, on naiset etusijalla. Naisten pitää olla viimeisinä irtisanottavina, kun yritys vähentää väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kannaisiko sun AP antaa vauvasi adoptioon heti synnärillä. Välinpitämätön äiti ei ole hyväksi lapsen kehitykselle.
No just. Kaikki nyt ei todellakaan nauti raskaudesta ja loppuvaiheessa se on jo suorastaan helvetillistä ja ainoa positiivinen asia on että se päättyy viimein ja saa sen lapsen ulos ja kroppansa takaisin itselleen.
Mä voisin synnyttää vaikka 10 lasta kunhan joku muu hoitaisi sen raskauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putin kehotti venäläisiä elvyttämään vanhan suurperheperinteen, ja hankkimaan seitsemästä kahdeksaan lasta
Suomessa Venäjän propaganda taas jauhaa, kuinka Suomalaisten ei pidä lisääntyä. Kuinka Suomen pitää näivettyä.
Tehkää niitä lapsia!!!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010028340.html
Väestömäärävalhe on venäjän propagandaaNäytä mallia ja tee itse.
Mulla on 4 lasta
Hyvä alku, kyllä teille vielä tuplamäärä lapsia mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Maailmaa uhkaa väestön globaali romahdus ja se tulee tuhoamaan hyvinvointiyhteiskunnat. Eläkkeet voitte unohtaa ja työttömyyskorvaukset...
Ihmisiä tullaan sodilla varastamaan orjiksi
Vestömäärävalhe on venäjän propagandaa
Tämä
Minä en ole koskaan ollut niin onnellinen ja seesteinen kun olin raskaana. Muistelen lämmöllä sitä vieläkin. Onneksi sen sain kokea. Tietysti vielä tärkeempää on että nyt on elämässäni (jo pesästä lentänyt) ihana, lämmin, hauska tytär. 💝
Onko muille odottaville äideille tullut raskauden aikana peräpukamia kun paino nousee nopeasti? Ovatko itsestään hävinneet synnytyksen jälkeen vai pitikö mennä vielä lääkäriin? Olen koettanut nyt syödä paljon keittoruokia ja vellejä mutta ei tunnu auttavan. Parin kk päästä eka vauveli syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just. Kaikki nyt ei todellakaan nauti raskaudesta ja loppuvaiheessa se on jo suorastaan helvetillistä ja ainoa positiivinen asia on että se päättyy viimein ja saa sen lapsen ulos ja kroppansa takaisin itselleen.
Mä voisin synnyttää vaikka 10 lasta kunhan joku muu hoitaisi sen raskauden.
Vauvan liikkeet tuntuvat hänestä ärsyttäviltä ja puhuu kuin ei edes pitäisi vauvastaan.
Raskaus voi tuntua vaikealta ja pitkutkin kivuliailta, mutta yleensä odotus on silti myönteinen asia vauvan tähden.
Olen ollut kaksi kertaa raskaana ja kaksi kertaa synnyttänyt ja kaksi lasta.
Ensimmäinen raskausaika meni helposti, ei mitään vaivoja tms. mutta sitä en sietänyt että tupattiin koskettelmaan mahaa ja kyseltiin ja sössötettiin.
Toisen kerran oli sitten melkein loppuun asti pahoinvointia ja sairauslomalle jäin 2 kk ennen laskettua aikaa. Molemmilla kerroilla odotin kiihkeästi että tämä olisi ohi, että se lapsi olisi jo maailmassa. Ei mitään ihanaa ja onnen kultapilvissä leijailua, sitä paitsi raskausmaha on mielestäni groteski.
En tiedä mutta esim. koiralla tai hevosella se ei ole ruma, ihmisellä on.
Näytä mallia ja tee itse.