Mikähän minulla on kun aamulla oksensin ja on jotenkin voimaton olo nyt?
Aamulla kaksi kertaa oksensin,maha on vähän sekaisin ja jotenkin voimaton olo on nyt. Ei ole krapulaa mutta eilen söin vähän normaalia enemmän ruokaa.
Kommentit (14)
Eikai tuossa nyt mitään ihmeellistä ole, ehkä joku mitä olet eilenä syönnyt ei sulle sopinut tai muuten vain maha/kroppa sekasin? Jos tota esiintyy useasti niin sitten kannattaa lääkäriin mennä.
En kyllä tiiä yhtään. Mulla oli pirtee olo, mutta en kyllä eilen mättänyt syödäkkään.
Minulla myös herätessä pää vähän kipeä ja oksettaa. En kyllä ole oksentanut ja sain syötyä pienen aamupalankin. Verenpaineet 97/78 ja syke yli 80. Oisko jotain flunssan alkua...?
Oletko nainen? Voitko olla raskaana? Tee testi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös herätessä pää vähän kipeä ja oksettaa. En kyllä ole oksentanut ja sain syötyä pienen aamupalankin. Verenpaineet 97/78 ja syke yli 80. Oisko jotain flunssan alkua...?
Olen itse koronassa, sain töistä tartunnan kun olen vähän flunssassa työkaveri tuli töihin pärskimään. Itselläni rytmihäiriöitä ja leposyke välillä yli 100.
Vierailija kirjoitti:
Olet kipeänä.
Tämä voi olla joo, on jotenkin voimaton ja väsynyt olo ollut tämän aamupäivän. Vieläkin on vähän huono olo mutta ei okseta. Kuumetta ei ainakaan ole.
4 kertaa olen tänään aamulla käynnyt vessassa isolla hädällä ja maha on löysänä. Toivotaan ettei tämä ole norovirus nyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
4 kertaa olen tänään aamulla käynnyt vessassa isolla hädällä ja maha on löysänä. Toivotaan ettei tämä ole norovirus nyt.
Ap
Korona oireilee joillakin myös vatsaoireilla.
Lapsi tulossa. Onko vaalea tai tumma?
Laihduta.