Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä ei ilmeisesti saa ihmetellä sitä, että miksi

Vierailija
03.02.2024 |

mies pettää ylipainoisen naisen kanssa vaikka kotona hoikka puoliso.

Av:lta aloitukset poistui, mutta ei saanut täälläkään olla. Siis mikä teitä joitakin oikein vaivaa!? Ihan asiallista keskustelua oli eikä mitään haukkumisia tms.

Koittakaa nyt hyvät ihmiset tajuta, että jotkut pettää ja ette voi asialle mitään. Jos tuollainen keskustelu teitä häiritsee, niin antakaa sen olla ja siirtykää toiseen keskusteluun. Ei kaikkea mikä itseä ei miellytä tarvitse ilmiantaa! Itse ilmiannan vain törkeän haukkumiset tms. ja selkeät trollit. En niitä keskusteluita jotka ei mua vain miellytä. Mä osaan siirtyä eteenpäin. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että jollekin oli ongelma, että puhuit niin suoraan teemasta lihavuus. Kyllä jotkut pahastuu helposti, vaikka keskustelu olisi ihan asiallista.

No kuitenkin, ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Monet miehet tykkäävät myös isommista naisista, ei siinä kai sen ihmeempää ole. 

Mä en ymmärrä mitä väärää siinä aloituksessa oli kun en haukkunut ylipainoisia ja olen itse ylipainoinen. Kirjoitin omista ajatuksista ja tuntemuksista enkä muiden. On se kumma kun täällä ei saisi mitään kirjoittaa kun heti menee jollakin tunteisiin.

Ap

Vierailija
22/35 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä annat todennäköisesti paljon enemmän vastakaikua hänelle naisena mitä tuo mies saa omalta vaimoltaan. Itselläni kävi niin.

No tätähän me ei voida tietää enkä mieheltä mitään kysy. Miehen avovaimo näyttää facen kuvissa hymyileväiseltä ja iloiselta. Toki kuviin voi feikata. Joo olen joskus katsonut hänen profiiliaan. 😄 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin jo edelliseen, ettei naisen seksikkyys ole kiinni ulkonäöstä tai kiloista. Olemus ja sielu ratkaisevat ja tietysti pilke silmäkulmassa. Voi olla, ettei mies saa mitään näistä kotona ja kyyti on kylmää.  Moni kakku päältä kaunis ja tyhjää sisältä. 

No vaikea sanoa. Tai sitten kyyti ei ole kylmää, mutta mies etsii jännitystä reilusti nuoremman naisen kanssa.

Ap

Vierailija
24/35 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää. Mies ei ole juuri nyt kotona ja laittoi viestiä haluaisinko tavata illalla jos on yksin. Puolisonsa on siis edelleen kotona. Me kun tapaamme yleensä arkisin kun puoliso on toisella paikkakunnalla töissä ja asuu siellä viikot. 

Ap

Vierailija
25/35 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olette pystyneet tapailemaan salaa.

Vierailija
26/35 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olette pystyneet tapailemaan salaa.

Miehen kotona kun puolisonsa asuu töiden vuoksi muualla. Välillä tavattu mun luona. Myös miehen mökillä on käyty.

Ap

Vierailija
27/35 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuta kun nautiskelemaan tänään. Pieni lisäjännitys mukana nyt kun vaimo on lähistöllä.

Vierailija
28/35 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa tehdä vaikka mitä paitsi puhua asiallisesti.

Vierailija
29/35 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei muuta kun nautiskelemaan tänään. Pieni lisäjännitys mukana nyt kun vaimo on lähistöllä.

No ei puoliso paikkakunnalla ole jos me tavataan koska me tavataan miehen luona. Ei ole kuitenkaan kuulunut mitään enkä uskalla laittaa miehelle viestiä. Pian avaan viinipullon.

Ap

Vierailija
30/35 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuulunut miehestä mitään, että ei taidakaan olla yksin. No joku toinen päivä sitten.

Ap

Vierailija
31/35 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sitä muunmuassa ei saa. Koita keksiä jotain mitä saisi. Voit voittaa Nobelin yhteiskuntatieteissä.

Vierailija
32/35 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sitä muunmuassa ei saa. Koita keksiä jotain mitä saisi. Voit voittaa Nobelin yhteiskuntatieteissä.

Anteeksi, mutta mitä ihmettä oikein selität?

Ap

Vierailija
33/35 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi viestiä ennen puolta yötä ja sovittiin, että josko tänään tavattaisiin. Sitten vähän tuhmia viestejä laiteltiin. 😄

Ap 

Vierailija
34/35 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies laittoi viestiä ennen puolta yötä ja sovittiin, että josko tänään tavattaisiin. Sitten vähän tuhmia viestejä laiteltiin. 😄

Ap 

👍👍

Vierailija
35/35 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukava ja tyydyttävä vierailu. :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän