Mistä lohtua köyhälle masentuneelle?
Shoppailla ei voi, kun ei ole rahaa. Sairauksien takia ei voi käyttää päihteitä. Ruokaa olen lohtuna käyttänyt, tullut ylipainoa 40kg. Joku konsti olisi kiva?
Kommentit (46)
No mitäs ap jos ryhtyisit Ammattivalittajaksi vauvapalstalle? ;)
Juuri eilenhän sä kerroit, että olet ryhtynyt harrastamaan shoppailua. Miten ne rahat niin äkkiä loppui?
Minäkin kallistun liikunnan puolelle. Eikä kannata aloittaa ajatuksella että pudottaa painoa vaan sen vuoksi että se parantaa henkistä hyvinvointia. Aloitin vuosien jälkeen liikunnan kun olin vaan maannut sohvalla ja ylipainoa kertynyt. Aloitus oli hyvin pientä myös koska ahdisti ulkomaailma. Aloitin kiertämällä oman asuintalon ympäri, pikkuhiljaa isompia lenkkejä. Katsoin kartasta aina valmiiksi minkä reitin menen.
Nyt käyn kävelyllä 2h melkein päivittäin ja välillä harrastan kotona jumppaamista. Painokin putosi siinä ohella koska olen aina ollut tunnesyöjä ja liikunnan myötä mieliala kohosi ja haluaa syödä terveellisesti sekä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilenhän sä kerroit, että olet ryhtynyt harrastamaan shoppailua. Miten ne rahat niin äkkiä loppui?
Eilen ei Valiksen "päihteiden käyttöäkään" estäneet suinkaan sairaudet vaan se ilkeä ukko (joka ei anna pikku vaimon ottaa edes saunakaljaa)...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piristy ja mene töihin.
Kolmekymmentä vuotta olen hakenut töitä. Eipä kaikki töitä saa.
Kerro viimeiset viisi paikkaa joita olet hakenut ja koska se tapahtui?
Ammattivalittaja on Aruban työvoimatoimiston vakiasiakas. Sinne syytää hakemuksia toisensa jälkeen.
Mene mukaan paikallisen klubitalon toimintaan. Siellä on yhteistä tekemistä pikkurahalla tai täysin ilmaiseksi. Parasta on, ettet ole vain kotona yksin ja murheissasi.
Muita edullisia/ilmaisia asioita, jotka voivat tuntua kyllä vaativilta, jos kovin paha masennus: museoiden avajaiset ja tapahtumat, muut yleisöluennot, kirjastossa lueskelu, vapaaehtoistyö (esim ulkoilu vanhusten kanssa), seurakunnan ja yhdistysten järjestämät tilaisuudet yksinäisille ja työttömille.
Käsittääkseni työttömille on ilmaisia kuntosalivuoroja ja uintivuoroja. Ainakin itse olen liikunnasta löytänyt sisältöä elämään ja myös uusia tuttavuuksia.
Jännä kuinka kaikkien näiden vuosien jälkeen Ammattivalittaja aina onnistuu naruttamaan jonkun viattoman antamaan sille hyviä neuvoja elämänsä parantamiseksi...
Ei ole provo vaan ihan normaali Valiksen aamuvalitus.
Vierailija kirjoitti:
Masentuneilla on näköjään ainakin yksi yhteinen piirre, eivät koskaan kyllästy puhumasta itsestäön. Tarinaa tulee metrikaupalla, kun oikein pääsee vauhtiin 😂
Johtuisuisiko siitä että älykkyys altistaa masennukselle ja masennus ajaa tutkimaan itseään joka onkaloa myöden. Kun on sopivan yksinkertainen niin kaikki vaan naurattaa.
Ei Valittaja masentunut ole, pelkästään ikävystynyt. Terhakoituu kohta taas lomailemaan paratiisisaarella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piristy ja mene töihin.
Kolmekymmentä vuotta olen hakenut töitä. Eipä kaikki töitä saa.
Kerro viimeiset viisi paikkaa joita olet hakenut ja koska se tapahtui?
Ammattivalittaja on Aruban työvoimatoimiston vakiasiakas. Sinne syytää hakemuksia toisensa jälkeen.
Aruban turismi- ja matkailuvirasto voisi kyllä myöntää Ammattivalittajalle jonkin sortin kunnianosoituksen hänen vuosikausia pyyteettömästi tekemästään työstä Aruban matkailun ja tunnettuuden edistämiseksi. Miettikää, kuinka valistuneita ja kiinnostuneita me olemmekaan tuosta kauniista saaresta, ja ihan vain Valiksen laajan ja kattavan matkaraportin seurauksena! :D
Eikä se köyhäkään ole. Tavallisesti loukkaantuu verisesti, jos häntä köyhäksi epäillään. Hänhän antaa jouluisin LAHJOITUKSIA köyhille.
Vierailija kirjoitti:
Eikä se köyhäkään ole. Tavallisesti loukkaantuu verisesti, jos häntä köyhäksi epäillään. Hänhän antaa jouluisin LAHJOITUKSIA köyhille.
Ja teinille 1 500 eurolla joululahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja teinille 1 500 eurolla joululahjoja.
Ei hän myöskään ole työtön, vaan Y K S I T Y I S Y R I T T Ä J Ä.
Liikunta piristää meitä kaikkia. Kävele vähintään 20 minuuttia, niin voit paremmin.
kohta ne vihreiden käyttöhuoneet avautuvat veronmaksajien rahoilla. sinne vaan piristymään ja kokeilemaan itsellesi sopivia aineita
Vierailija kirjoitti:
Liikunta piristää meitä kaikkia. Kävele vähintään 20 minuuttia, niin voit paremmin.
Se ei kävele kuin ulko-ovelta autolle, kerran viikossa, kun ukko vie se Prismaan.
Niin on ja sinä vissiin ihmettelet sitä. Mullakin meni päivä pilalle siitä tavallisesta syystä, heräsin.