Nordea ei toimita toimivaa tunnuslukulaitetta
Saaga on kestänyt toista vuotta. Milloin vika on puhelimessa(ostettiin uus, sit toimii, no eipä toimi), laitteessa vika, uudessa laitteessa, sit seuraavaks tilissä ?!?!
Sit tuli taas laite, mutta koodi siihen tulee sähköpostilla jostain, ei oo tullu, kukaan ei ota vastuuta. Mitä @##€€ Nordea !?!?!?!?
Kommentit (28)
Eikö sulla ole sovellusta kännykässä?
Vierailija kirjoitti:
Laita se sovellus puhelimeen, todella helppo käyttää ja toimii
Sillä on näppäinpuhelin, kun tämä nyt tuli puheeksi.
Kuka hitto käyttää jotain tunnuslukulaitetta vuonna 2024?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita se sovellus puhelimeen, todella helppo käyttää ja toimii
Sillä on näppäinpuhelin, kun tämä nyt tuli puheeksi.
Mitä väliä sillä näppäimistöllä on, jos puhelimessa on netti?
Mulla meni nelisen viikkoa ennenkuin sain tunnuslukulaiteen. Monta puhelua piti soittaa kun asia ei edennyt, kehotettiin vaan odottamaan ja odottamaan, kyllä se laite tulee. Puhelinlasku kasvoi varmaan aika kivasti tuosta ja takaisinsoittopyyntöä ei voinut jättää. Chatissa ei voinut asioida kun ei ollut sitä laitetta millä tunnistautua.
Se tunnuslukulaite on täysi vitsi..ilmeisesti tarkoitettu vajaataitoisille vanhuksille, mutta laitteen lcd näyttö on Neuvostoliiton ajalta, mahdoton erottaa siitä mitään normaalinäköisenkään.
Järkky vempele, joka joutaa suoraan pakkauksestaan Kansallismuseoon.
Vanhuksetkin osaavat käyttää älypuhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hitto käyttää jotain tunnuslukulaitetta vuonna 2024?
Kaikilla ei ole syystä tai toisesta älykännykkää eikä sitä kenenkään PELKÄN pankkiasioinnin vuoksi tarvitse hankkia. Luulisi pankin haluavan palvella asiakasta ja pitää asiakkaana jatkossakin, on asiointitapa sitten sovellus tai tunnuslukulaite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita se sovellus puhelimeen, todella helppo käyttää ja toimii
Sillä on näppäinpuhelin, kun tämä nyt tuli puheeksi.
Mitä väliä sillä näppäimistöllä on, jos puhelimessa on netti?
No sen se olisi kohta tullut kertomaan tekosyyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita se sovellus puhelimeen, todella helppo käyttää ja toimii
Sillä on näppäinpuhelin, kun tämä nyt tuli puheeksi.
Mitä väliä sillä näppäimistöllä on, jos puhelimessa on netti?
Sitä väliä, ettei puhelimen käyttöjärjestelmälle ole välttämättä pankkisovellusta tarjolla.
Nordean pankkisovellus on varmaan hankalin käyttää kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Nordean pankkisovellus on varmaan hankalin käyttää kaikista.
Kelle on, kelle ei.
Mikset vaihda sellaiseen pankkiin, jossa homma toimii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hitto käyttää jotain tunnuslukulaitetta vuonna 2024?
Kaikilla ei ole syystä tai toisesta älykännykkää eikä sitä kenenkään PELKÄN pankkiasioinnin vuoksi tarvitse hankkia. Luulisi pankin haluavan palvella asiakasta ja pitää asiakkaana jatkossakin, on asiointitapa sitten sovellus tai tunnuslukulaite.
Satasella ellei halvemmallakin saa älypuhelimen,kannattaisi hankkia vaikka pelkän pankin takia.On se puhelinsovellus kätevämpi kuin erillislaitteet.
Vierailija kirjoitti:
Se tunnuslukulaite on täysi vitsi..ilmeisesti tarkoitettu vajaataitoisille vanhuksille, mutta laitteen lcd näyttö on Neuvostoliiton ajalta, mahdoton erottaa siitä mitään normaalinäköisenkään.
Järkky vempele, joka joutaa suoraan pakkauksestaan Kansallismuseoon.
Tiedätkö edes mikä tämä OPT on ja kuinka se lasketaan? On aivan se ja sama lasketaanko se kännykällä vai erillisellä laitteella vai miten. Numero on sama. Parempi on tietoturvankin kannalta se erillinen laite. Sun kiinalainen puhelin lähettänee datasi vieraalle vallalle automaattisesti.
Ehkä siksi että niin harva käyttää niitä laitteita puhelinsovelluksen sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hitto käyttää jotain tunnuslukulaitetta vuonna 2024?
Kaikilla ei ole syystä tai toisesta älykännykkää eikä sitä kenenkään PELKÄN pankkiasioinnin vuoksi tarvitse hankkia. Luulisi pankin haluavan palvella asiakasta ja pitää asiakkaana jatkossakin, on asiointitapa sitten sovellus tai tunnuslukulaite.
Pankeilla on vara valita asiakkaansa ja silloin se keskittyy ensisijaisesti niihin jotka pystyy pakottamaan mobiilipankkiin.
Alkoholidementikolle olisi edunvalvoja hyvä.
Laita se sovellus puhelimeen, todella helppo käyttää ja toimii