Nordea ei toimita toimivaa tunnuslukulaitetta
Saaga on kestänyt toista vuotta. Milloin vika on puhelimessa(ostettiin uus, sit toimii, no eipä toimi), laitteessa vika, uudessa laitteessa, sit seuraavaks tilissä ?!?!
Sit tuli taas laite, mutta koodi siihen tulee sähköpostilla jostain, ei oo tullu, kukaan ei ota vastuuta. Mitä @##€€ Nordea !?!?!?!?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kuka hitto käyttää jotain tunnuslukulaitetta vuonna 2024?
Minä. Ja mulla on kyllä älyluuri. Ihan älyvapaata.
Asiantuntijathan painottaa että kannattaa ottaa se laite rinnalle varmuuden vuoksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole syystä tai toisesta älykännykkää eikä sitä kenenkään PELKÄN pankkiasioinnin vuoksi tarvitse hankkia. Luulisi pankin haluavan palvella asiakasta ja pitää asiakkaana jatkossakin, on asiointitapa sitten sovellus tai tunnuslukulaite.
Palvelujen tarjonta riippuu niiden kysynnästä,noille laitteille ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Tunnuslukulaite on tietoturvallisempi. Se voi olla syy, jos puhelin on niin vanha ettei päivityksiä saa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko käyttää tilanteessa jossa ainoa käytettävissä oleva tunnistamisen laite eli kännykkä tai tabletti on rikki, koska tunnuslukulistoja ei ole, eikä tietokoneeseen ilmeisesti voi asentaa tunnuslukusovellusta.
Tosin ei se tunnuslukulaitekaan auta mitään esim. tilanteessa jossa ainoa käytössä oleva älypuhelin on rikkoutunut, koska ei sen avulla pysty esim. asentamaan ja ottamaan käyttöön Nordean pankkisovellusta uuteen kännykkään.
Nettipankkiin menen tunnuslukulaitteen avulla ja toimii hyvin. Kaupassa maksan pankkikortilla. Totta olen kohta 75 v.
Hyvin toimii. En halua puhelimella maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksetkin osaavat käyttää älypuhelinta.
Kyllä. Itselläni on älypuhelin, kaksi tablettia, kaksi läppäriä ja pöytäkone. Näillä lähtee.
t. Vanhus
Kuka käyttää Nordeaa?