Mitä te muut sinkut ja ikisinkut teette tänään tai mitä olette tehneet?
Itse kävin töissä tänään, lähdettiin aikaisemmin pois koska rahti ei liikkunut lakkojen takia. Töiden jälkeen kävin kaupassa ja ostin ruokaa,limpparin saunajuomaksi ja karkkipussin perjantain kunniaksi. Siivoilin autoa kotiin päästyäni ja sitten tein ruokaa.
Juuri nyt tulin saunasta ja juon limpparia kylpytakissani. Kohta varmaan katson leffaa ja mussutan karkkia.
Huomenna aamulla kaupoille ja hyvin iäkäitä isovanhempiani menen auttamaan arki askareissa.
Alkoholia en käytä joten baareissa en käy, meinaako muut sinkut mennä bailaamaan baareihin?
M33
Kommentit (72)
Vierailija
kysyttiin, mitä olen tehnyt ja minä olen ilkeillyt koko päivän
Olet siis vikapää...
Suunnittelen tulevia reissuja.
N34
Vierailija kirjoitti:
Rämpytän pilluani täällä makkarin sängyssä.👩
Siistii!
Vierailija kirjoitti:
Aamupäivä kului opintojen ryhmätyön kanssa. Sitten jatkoin itse omaa osuutta, maksoin laskut, päivitin aikuiskoulutustukihakemuksen (kyllä, elän tuella, jonka olen itse tienannut) kävin kaupassa, tein ruuan, siivosin, vahdin, että lapset syö, kävin kirjastossa, joogasin, luin, juttelen lasten kanssa ari-päivästä....
Mitä opiskelet?
Vierailija kirjoitti:
Ap on neiti eikä mikää mies.
Aivan. Joudun tuottamaan sinulle pettymyksen ja olen olen ihka aito mies. Kyllä meitä raittiita,kokkaavia ja avuliaita miehiäkin on olemassa, ei kaikki miehet ryyppää ja räyhää.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu ja aamupäivä meni töissä ja iltapäivä kului työhaastatteluissa ja soveltuvuustesteissä. Nyt valmistautumassa viikonlopun viettoon, Pian ulos iltalenkille,
Kävele varovasti, on liukasta monessa paikassa!
Kiitos! Yritän. - Hymyillään kun tavataan. - No joo tunnustan, että usein liikkuessani olen ehkä liiankin paljon omissa ajatuksissan....(Aamulla tosin säpsähdin kun joku halusi huikata perääni jotain trikoistani)
Mutta joo olisihan se mukavaa löytää ja kodata joskus hänet, jonka kanssa voisi yhdessä suunnata, vaikka sitten lenkille,
Olin ystävällä yökylässä reippaan lenkkimme jälkeen ja aamulla kotiin tullessa ruokin lemmikit, söin aamupalan ja painelin ulos. Heittelin loput lumet asuntoauton tieltä ja ajoin lähtöasemiin huomiseksi. Rentoutumista ja suunnittelua. Tvn katselua , nauhoituksia ensin sieltä. Huomista lähtöä varten varusteiden valmiiksi laittoa. Päivän pääateria vielä tehtävä, pihvin paistan ja herneitä +paprikaa
Vierailija kirjoitti:
N34
Mitä reissuja suunnittelet?
Minä olen myös matkustellut. Amerikassa,naapurimaat,espanjassa ja italiassa on tullu käytyä. Islanti kiehtoisi ja siellä olisi joskus kiva käydä, ehkä sitten jos joskus kumppanin löydän.
M33
Kävin uimassa ja punttiksella kävin pikkasen nostelemassa. Kotona aattelin olla. Ollu täysin alkoton 9kk ja samalla en ole polttanut röökiä 9kk. Aattelin katoo leffaa ja tehdä jotain safkaa. Yks nainen kysy keskiviikkona jos lähtisin deiteille launataina. En lähde, koska on nyt niin hyvä olla täysin yksin ilman kalenteria ja turhaa stressiä.
Tänään pidin vapaapäivän koska olen tehnyt tunteja etukäteen. On ollut kiireistä eikä työpäiväni läheskään aina ole se 7,5 tuntia. Aloittelen yleensä tuossa puoli 9 ja lopetan melko vaihtelevina aikoina. En voi lopegttaa tietyllä kellonlyömällä jos on paljon sähköposteja esim vastattavana. Teen töitä kotoa, jäin kotikonttoriin koronan aikana ja työnanatajalle sopii että he jotka haluavat voivat jatkaa kotona.
Joskus on konttoripäiviä kun on yhteisiä palavereja ja noin.
Mutta siis mitä tein tänään. Olin siis vapaalla. Kävin lenkillä. Kävin kotona syömässä ja sitten lähdin tekemään viikon toiset ostokset. Käyn kaupoilla kaksi kertaa viikossa ja ostan kettalla enemmän.
Nyt istahdin alas ja rentoudun netissä ja nollaan päätäni. Tänään syön suklaata ja rentoudun.
Kapakoita en harrasta, ulkoilua ja lenkkeilyä, tapaan kavereita tai olen hiljaa itsekseni kotona ja nautin olostani. Luen, käsityöt. Sellaista. Kesällä tulee enemmän ekstempore-juttuja.
Tällaista sinkkunaisen elämää, vapaana kuin taivaan lintu.
Sitä samaa mitä muinakin päivinä. Musiikkia. Justiinsa lopettelin ensimmäisen sessioni kitarani kanssa. Seuraavana olis basso. Mutta sitä ennen vetäsen kupillisen teetä.
Töitä, siivosin kämpän, tein ruokaa ja söin, pyykkäsin, laiskottelin, söin välipalaa, töitä taas, pyykkäsin vähän lisää, kävin suihkussa. Nyt vaan laiskottelen illan ja syön vielä jotain hyvää iltateen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä samaa mitä muinakin päivinä. Musiikkia. Justiinsa lopettelin ensimmäisen sessioni kitarani kanssa. Seuraavana olis basso. Mutta sitä ennen vetäsen kupillisen teetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Minä olen myös matkustellut. Amerikassa,naapurimaat,espanjassa ja italiassa on tullu käytyä. Islanti kiehtoisi ja siellä olisi joskus kiva käydä, ehkä sitten jos joskus kumppanin löydän.
M33
Islanti kiinnostaa täälläkin! 👍 Ei just nyt jos siellä on niiitä tulivuorenpurkauksia, mut muuten kyllä. En oo mikään rannalla makoilija, niin vähän aktiivisemmat lomat on mun makuun :)
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
M33
Islanti kiinnostaa täälläkin! 👍 Ei just nyt jos siellä on niiitä tulivuorenpurkauksia, mut muuten kyllä. En oo mikään rannalla makoilija, niin vähän aktiivisemmat lomat on mun makuun :)
-sivusta
Islanti jostain syystä vain kiehtoo. Se on keskellä merta,pieni maa jossa vähän asukkaita ja mitä kuvia/videoita katellu sieltä niin nättiä on siellä. Sama täällä, rannalla makoilija en ole vaan aktiivisemmat lomat ja ne turistirysät ei niinkään kiinnosta.
M33
Mä luulin, että kaikki sinkut vaan selaa Tinderiä jne. Teette paljon kaikkea mielenkiintoista. t. Vaimo 43v.
Joku inkeli täällä näköjää alapeukuttaa joka viestin. Tulet aina olemaan yksin tuolla sinun asenteellasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että kaikki sinkut vaan selaa Tinderiä jne. Teette paljon kaikkea mielenkiintoista. t. Vaimo 43v.
No mä olen varmaan sun mielestä tosi fiikki kun en toistaiseki ollut ikinä Tinderissä tai muuallakaan somessa hakemassa kumppania.
Mikä ero on sinkulla ja ikisinkulla?
Ap on neiti eikä mikää mies.