Mitä te muut sinkut ja ikisinkut teette tänään tai mitä olette tehneet?
Itse kävin töissä tänään, lähdettiin aikaisemmin pois koska rahti ei liikkunut lakkojen takia. Töiden jälkeen kävin kaupassa ja ostin ruokaa,limpparin saunajuomaksi ja karkkipussin perjantain kunniaksi. Siivoilin autoa kotiin päästyäni ja sitten tein ruokaa.
Juuri nyt tulin saunasta ja juon limpparia kylpytakissani. Kohta varmaan katson leffaa ja mussutan karkkia.
Huomenna aamulla kaupoille ja hyvin iäkäitä isovanhempiani menen auttamaan arki askareissa.
Alkoholia en käytä joten baareissa en käy, meinaako muut sinkut mennä bailaamaan baareihin?
M33
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ero on sinkulla ja ikisinkulla?
Sinkku on tilapäisesti sinkku. Ikisinkku on sinkku aina ja ikuisesti. Itse olen ikisinkku omasta tahdostani.
Nii sinä ehkä itsellesi uskottelet mutta johtuisiko ikisinkkuutesi todellisuudessa siitä että olet vain ruma tai lihava?
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku kun en ole parisuhteessa. Ikisinkku taas ei ole koskaan ollut parisuhteessa. - Tosin jotkut tuntuvat ajattelevam että jos on ollut vuosia sinkkuna, niin se ikäänkuin oikeuttaisi käyttämään ilmaisua ikisinkku. Lisäksi aika ajoin täällä jotkut kertovat oelvansa ikisnkkuja. koska eivät ole olleet rakastavassa parisuhteessa, jossa heidänkin tarpeet ja toiveet olisi myös huomioitu
Katson jääkiekkoa. Sitten kun peli loppuu käyn suihkussa ja menen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku kun en ole parisuhteessa. Ikisinkku taas ei ole koskaan ollut parisuhteessa. - Tosin jotkut tuntuvat ajattelevam että jos on ollut vuosia sinkkuna, niin se ikäänkuin oikeuttaisi käyttämään ilmaisua ikisinkku. Lisäksi aika ajoin täällä jotkut kertovat oelvansa ikisnkkuja. koska eivät ole olleet rakastavassa parisuhteessa, jossa heidänkin tarpeet ja toiveet olisi myös huomioitu
Se on tarkkaa peliä, kenellä on oikeus käyttää termiä "ikisinkku" 😁
t. ikisinkku
Aamuvuoro töissä -kiirettä,päivystyksessä.Kotiin,pari voileipää ja hetki sohvalla.Avantosaunalla tunti,nyt kotiin,iltapalaa ja tv:n katselua sohvalla
Aikaisin nukkumaan ja aamulla salille
Mä pidän mun elämästä just tällaisena nyt kun lapsi muutti pois.
N46
Aloittaja kuulostaa unelmamieheltä.
N29
Mietin miksi olen tällainen saamaton luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnittelen tulevia reissuja.
N34
Mitä reissuja suunnittelet?
Minä olen myös matkustellut. Amerikassa,naapurimaat,espanjassa ja italiassa on tullu käytyä. Islanti kiehtoisi ja siellä olisi joskus kiva käydä, ehkä sitten jos joskus kumppanin löydän.
M33
Tallinnaan ja Tukholmaan olen tässä lähiaikoina menossa. En ole aikoihin ollut laivalla niin ihan kiva. Menen molemmissa konserttiin, käyn ulkomailla vain kulttuuritapahtumien perässä, en muuten. Kaikki artistit eivät ikävä kyllä tule Suomeen.
N34
Tästä tuli mieleen että miksi baarit ei ole kiinni ja lakossa?
Rakastelin naisen kanssa paljaalla munalla.
t. poikamies
Itsellä ihan normityöpäivä vaikkakin asiakkaat tuntui tavallistakin perjantaita kiukkuisemmilta. Olisin käynyt lenkillä töiden jälkeen mutta nyt tuntui olevan sellaisessa jäässä tiet ettei edes nastalenkkarit pitäneet kunnolla/riittävästi joten jumppasin sitten sisällä kunnon hien pintaan ennen saunaa. Nyt selaan jo yöpuvussa nettiä ja syön iltapalaa sekä varmaan katson beckiä tai tappavaa asetta ysiltä ja varmaan nukahdan telkkarin eteen. Huomenna töihin.
Varsin villiä tämä sinkkuelämä.
Tein vähän koulujuttuja ja hoidin sairasta koiraa. Muuten oon laiskotellut.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kuulostaa unelmamieheltä.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku on tilapäisesti sinkku. Ikisinkku on sinkku aina ja ikuisesti. Itse olen ikisinkku omasta tahdostani.
Nii sinä ehkä itsellesi uskottelet mutta johtuisiko ikisinkkuutesi todellisuudessa siitä että olet vain ruma tai lihava?
Voi miten herttaisen ohut elämänkokemus sinulla onkaan, jos kuvittelet ulkonäön kantavan parisuhdetta. Ehkä joskus törmäät äitini kaltaiseen kaunottareen joka tekee elämästäsi helvettiä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten piti tähänkin joidenkin tulla muuta kuin ilkeilemään...
Kysyn vaan
Pitää sitä pahaa oloa johonkin purkaa. Olin itse aiemmin samanlainen, enkä edes huomannut ilkeyttäni. Terapia auttoi, nyt ei ole enää tarvetta myrkyttää muiden ilmapiiriä.
Olin töissä klo 16 asti, kävin ruokakaupassa ja hain uuden kissan.
Olin päivän töissä. Kotimatkalla nappasin kesärenkaat säiliöstä kyytiin, sillä lähden huomenna koeajamaan yhtä autoa toiselle paikkakunnalle. Kotiin tultuani lämmitin eilistä ruokaa ja katsoin telkkaria. Syömisen jälkeen viikkasin pyykit ja nyt olen roikkunut vain netissä. Kohta menen suihkuun. Iltapalan jälkeen nukkumaan.
N26
Etätöitä, luin kata kärkkäisen elämäkertaa, tein ruokaa, surffasin netissä, tein duolingoa, järjestin eteisen krääsäkaappia ( jaksoin vain puolet), otin just lasillisen punkkua.
Yksinäinen n48