Työnantajat uhoavat työntekijöiden irtisanomisella mikäli lakot jatkuu
Sellasta vain Suomessa! Diktatuuriksiko tämä maa on menossa?
Kommentit (833)
Vierailija kirjoitti:
"Kerrostalo voi mennä konkurssiin. Asunto lähtee, mutta asuntovelka jää."
Omakotitalo voi osoittautua asumiskelvottomaksi. Asunto lähtee, mutta asuntovelka jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommarit ne ei vaan kykyne tunnistamaan yhteyttä lakkoilun aiheuttaman yrityksen kannattavuuden heikentämisen tai jopa tappion kasvattamisen ja irtisanomisten välillä. No, kohta se yhteys tulee monille ihan henkilökohtaisesti eteen.
Ja te älyköt ette ymmärrä, että kun työnteko tehdään kannattamattomaksi, niin teidän firmat menee konkurssiin.
Vain ja ainoastaan teidän k e h a r e i d e n ahneuden takia.
Kyllä minulla ainakin työnteko kannattaa, varsin hyvin vieläpä. Harmi jos sinulla luuseri on toisenlainen tilanne.
MINÄ, minä, minä minä minä. Niinpä niin
Luovuta sinä vaikka koko omaisuutesi naapurillesi, niin todistat ettet itse ole mikään minäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka yritys ei kaatuisikaan, niin työntekijät voivat unohtaa palkankorotukset moniksi vuosiksi. Jotenkinhan lakon aiheuttamat tappiot on kuitattava.
Kun lakkoilu kielletään laissa barbaarivaltioiden tyyliin niin ei mitään korotuksia tule enää ikinä muutenkaan.
Miksi tulisi kun voi säätää minkä tahansa lain ja jos joku vastustaa sitä niin ei se haittaa kun ei se kuitenkaan voi lakkoilla.
Ei kukaan vain ole lakkoilua kieltämässä...
Poliittisia lakkoja rajoitetaan eurooppalaiseen tasoon ja tukilakot missä satamat suljetaan kun tarhatädit ei saa tahtoaan läpi estetään.
Mitä se estää? Ei estä Ranskassa yhtikäs mitään. Lakkoilu jatkuu oli laissa kielletty tai ei ja jos poliisi aloittaa voimatoimenpiteet kansalaisia vastaan, sisällissota alkaa.
Diktatuuria ei todellakaan sallita tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommarit ne ei vaan kykyne tunnistamaan yhteyttä lakkoilun aiheuttaman yrityksen kannattavuuden heikentämisen tai jopa tappion kasvattamisen ja irtisanomisten välillä. No, kohta se yhteys tulee monille ihan henkilökohtaisesti eteen.
Ja te älyköt ette ymmärrä, että kun työnteko tehdään kannattamattomaksi, niin teidän firmat menee konkurssiin.
Kyllä minulla ainakin työnteko kannattaa, varsin hyvin vieläpä. Harmi jos sinulla luuseri on toisenlainen tilanne.
Kokeile itsekin hoitaa omat asiasi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on annettu pätkätyöläisille asuntovelkaa ja osa-aikatyötä tekeville. Nyt jos ansiosidonnaista leikataan ja soviteltua päivärahaa niin tulee kerrostalojen konkurssi karkelot.
Joo, ihan varmasti. Nämä teidän houreenne on kyllä toinen toistaan typerämpiä. 😂
Tulee se sieltä, mutta niiden vihaamienne naapurien jättäessä kaiken maksamatta.
Mut hei eiks oo ihan parasta, että naapurilla on ongelmia.Vihataan toisiamme, niin Suomi nousee!
Ei tällä porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on annettu pätkätyöläisille asuntovelkaa ja osa-aikatyötä tekeville. Nyt jos ansiosidonnaista leikataan ja soviteltua päivärahaa niin tulee kerrostalojen konkurssi karkelot.
Joo, ihan varmasti. Nämä teidän houreenne on kyllä toinen toistaan typerämpiä. 😂
Ehkä, jos jollekin on tosiaan työttömänä tai pätkätyöläisenä annettu satojen tuhansien lainoja kertoo se ainoastaan, että todellakin tässä maassa maksetaan ihan liian suuria tukia mitään tekemättömille ihmisille ja siihen on aikakin tulla joku muutos. Ei ihme, että valtion talous on kuralla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka yritys ei kaatuisikaan, niin työntekijät voivat unohtaa palkankorotukset moniksi vuosiksi. Jotenkinhan lakon aiheuttamat tappiot on kuitattava.
Kun lakkoilu kielletään laissa barbaarivaltioiden tyyliin niin ei mitään korotuksia tule enää ikinä muutenkaan.
Miksi tulisi kun voi säätää minkä tahansa lain ja jos joku vastustaa sitä niin ei se haittaa kun ei se kuitenkaan voi lakkoilla.
Poliittisia lakkoja rajoitetaan eurooppalaiseen tasoon ja tukilakot missä satamat suljetaan kun tarhatädit ei saa tahtoaan läpi estetään.
Mitä se estää? Ei estä Ranskassa yhtikäs mitään. Lakkoilu jatkuu oli laissa kielletty tai ei ja jos poliisi aloittaa voimatoimenpiteet kansala
Ranskassa poliittiset lakot ovat sallittuja rajoituksin eli niihin kohdistuu aikarajoituksia ja kohtuuttomasta haitasta määrätään vahingonkorvaus. Ainoastaan Suomessa kommariäpäröinti on toistaiseksi täysin vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee se sieltä, mutta niiden vihaamienne naapurien jättäessä kaiken maksamatta.
Mut hei eiks oo ihan parasta, että naapurilla on ongelmia.Vihataan toisiamme, niin Suomi nousee!
Ei tällä porukalla.
Mikä tulee sieltä? Jatka sinä vain haaveuniasi konkurssiin menevistä taloyhtiöistä. 😂
Hallitus kestää kuin Kollaa! Ei tuumaakaan periksi vassareille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se estää? Ei estä Ranskassa yhtikäs mitään. Lakkoilu jatkuu oli laissa kielletty tai ei ja jos poliisi aloittaa voimatoimenpiteet kansala
Ranskassa ei ole tälläkään hetkellä poliittisia lakkoja, vaan mielenosoituksia eun maatalouspolitiikkaa vastaan
Nämä ovat kaksi eri asiaa ja maanviljelijöillä on erittäin hyvä syy mielenosoituksille, koska eun vihreä siirtymä uhkaa viljelijöiden elinkeinoa
Turha vedota asiaan kuulumattomaan mielenosoitukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovuta sinä vaikka koko omaisuutesi naapurillesi, niin todistat ettet itse ole mikään minäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminä
En minä ole sinulle mitenkään "todistusvelvollinen", painu v i t t u u n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä porukalla.
Miksi valtion pitäisi kustantaa sulle ilmaiseksi asunto-omaisuus? Voisit tienata itsekin omat rahasi, etkä lumpustaa muiden taskuilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile itsekin hoitaa omat asiasi paremmin.
Juu, hyväksikäyttämällä heikommassa asemassa olevia ja sortamalla heitä.
Meillä laitettiin lappu luukulle, alkaen ma 5.2. Koko kevät olisi mennyt vähäisen kysynnän vuoksi nollatuotolla mutta pari työntekijää olisi saanut silti palkkansa, koska kesäaikana olisi tehty taas tulosta. Kun lakkoja on nyt tulossa jatkuvasti, olisi yritys joutunut niiden maksumieheksi. Ei kiitos. Siirryn etelän maille ja työntekijät kortistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä porukalla.
Mikä tulee sieltä? Jatka sinä vain haaveuniasi konkurssiin menevistä taloyhtiöistä. 😂
Asun vuokralla haltuunotetussa. Taloyhtiö tekee persnettoa asumisestani. Mua ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki EK;n johdosta pitäisi hakata hengiltä.
Niidenkin pitäisi mennä oikeisiin töihin. Tietääkö joku, että annetaanko tuolle Elinkeinoelämän keskusliitolle (EK) verovaroja omaan käyttöönsä ja miten paljon?
Vierailija kirjoitti:
Hauska ajatus kuinka konepajan tehtaanjohtaja laittaa hitsauskypärän päähän ja rupeaa kolvaamaan röpösaumaa 😂
Ja kiroilisi huonoja olosuhteita "tämmösen paskan keskellä pitää kyyhöttää polvet kipeinä, ei oo ihmisen hommaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ne työt sitten tekee? Ja firmalle tuloksen?
Tänään tulosta teki ne, jotka ei olleet lakossa. Heille on jatkossakin töitä.
Suomi on ennen ollut maa, jossa lailliseen lakkoon osallistumisesta ei ole saanut rangaista.
Nykyään Duomi on diktatuuri.
Poliittinen lakko ei ole laillinen.
Sillä ei ole mitään väliä onko se laillista. Ei myöskään ole laillista käyttää verovaroja omiin tarkoituksiinsa, mutta niin vain päättäjämme sellaista harrastavat ja se on vakavampi asia kuin joku lakko.
Opetitko myös isääsi siittämän äitisi?