Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vika on Antonio Floresissa?

Vierailija
02.02.2024 |

Heteromiehenä en ole mikään miesasiantuntija mutta olen hiukan hämentynyt uutisotsikoista tyyliin -Kolmasosa ei äänestäisi Haavistoa hänen puolisonsa takia. Mikä Antoniossa nyt muka on vialla, voisin päätellä, että hän on aika edustava ja komea mies, ainakin komeampi kuin minä itse olen ja haastattelujen perusteella ihan mukavan oloinen mies.

Kommentit (623)

Vierailija
101/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Hesarin kysely oli outo. Ihan kuin olisi joku pakko äänestää Haavistoa. Jos et äänestä olet luuseri homofoobikko. Antoniohan on symppis vaikka onkin vaikea kuvitella häntä keskustelemaan sotaveteraanien kanssa linnanjuhlissa. Stubb voi sentään nakittaa homman puolisoltaan Pirkko Mannolalle.

Miksi hän ei voisi keskustella sotaveteraanien kanssa? 

Vaikea kuvitella, elämää lähes 100v nähnyt ihminen, joka vielä on niin ansioitunut että linnanjuhliin on kutsuttu, ei ymmärtäisi että meitä on monenlaisia. 

Vierailija
102/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaks marsua tasavallan edustajiks, painajainen!!!!

Ei vaan valinta on kaksi tyylikästä joutsenta. Aivan selvä kun pläkki

Nyt en ymmärtänyt? Kuivan kesän oravia vaan olen nähnyt kuvissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoonio on varmasti ihan mukava ihminen, mutta ei kyllä sovi mihinkään valtiolliseen rooliin. Stubbia en myöskään äänestä, hänessä on jotain epärehellistä. Ensimmäinen presidentinvaali jossa en äänestä, kaikissa muissa olen äänestänyt ja olen liki 60-vee.

Vierailija
104/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antoonio on varmasti ihan mukava ihminen, mutta ei kyllä sovi mihinkään valtiolliseen rooliin. Stubbia en myöskään äänestä, hänessä on jotain epärehellistä. Ensimmäinen presidentinvaali jossa en äänestä, kaikissa muissa olen äänestänyt ja olen liki 60-vee.

Äänestämättä jättäminen on ääni Haavistolle. Tykkäät kuitenkin niin paljon. 

Vierailija
105/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se vähän outo ilmestys maan ensimmäiseksi naiseksi 🤔

Kun nykyistä presidenttiparia kutsutaan Tasavallan presidentti Sauli Niinistöksi ja tohtori Jenni Haukioksi, niin jos Haavisto valittaisiin pressaksi, kutsuttaisiinko presidenttiparia sitten Tasavallan presidentti Pekka Haavistoksi ja parturi-kampaaja Antonio Floresiksi?

Apu-lehdessä Antonio kertoo matkustavansa miehensä kanssa Saudi-Arabiaan, jos kutsu presidenttinä tulee. Onko tästä pääteltävissä, että Antonio on rouva?

Voi herrajumala. Tohtorin titteli on vähän eri kun se on arvonimi. Niinhän Arajärveäkin kutsuttiin ihan vain herra Pentti Arajärveksi ennen väikkäriään. 

Tohtori ei ole arvonimi - toi

Kunniatohtori ei ole mikään oikea tohtori. Se on pelkkä vitsi koko nimitys. 

Vierailija
106/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antonio on ihan kiva noissa tosi TV sarjoissa mutta sellainen hölmö hihittäjä.

Hänkö muka sopisi edustamaan puolisonsa rinnalla?

Ei.

Vierailija
107/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavistossa sinänsä mitää vikaa ole mutta ne taustavoimat siellä Pekan takana. Se woke väki ja intersekstionalistit yms. 

Sepä se. Mutta onhan hän onneksi ottanut vähän eroa vihreisiin ainakin tässä pressavaalissa.

Vierailija
108/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kampaaja ja eikös tämä pahoinpidellyt jtn naista risteilyaluksella ett joo, ei jatkoon!

Tästä jotain linkkiä, kiitos. Tän oon kuullut nyt mainittavan monta kertaa, onko tässä siis jotain totuutta?

Vai vielä naistenhakkaaja pitäisi päästää presidentinlinnaan. https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2011111114736535

Ohoh. Mulle on ihan sama, onko presidentti homo tai hetero tai bi, mutta se mua haittaa, että Antonio on syyllistynyt näköjään jopa kahteen pahoinpitelyyn.

Häiritseekö, että Stubb on koulukiusaaja?

Vierailija
109/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto Suomessa Ok.

Pitää kuiten muistaa että maailmalla edustattaessa

ei aina katsota hyvällä jos miespuolinen kumppani käsivarressa ;) 

Vierailija
110/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa ajatus siitä, että alistuuko jompi kumpi suhteessa ja kumpi se on. Jos toinen onkin dominoiva osapuoli. Vai onko tasa-arvo vai mikä. Muiden suhteet ei kuulu muille tietenkään. Vaikka kukkia kasvatellaankin.

Miks pitäis alistua? Ovatko he bdsm henkisiä? Bottom ja top, uke ja seme ei tarkota että se ottava alistuisi? Vai alistuuko mielestäsi kaikki naiset kun harrastavat seksiä? 

Vierailija
111/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antoniolla on pahoinpitelystä tuomio. Aivan käsittämätöntä. Miettikääpä, jos jollain persun puolisolla olisi, miten siitä reviteltäisiin. 

En ikinä halua pahoinpitelijä-Antoniota linnaan.

Minulle on aivan sama, onko Haavisto homo vai ei, mutta en halua pahoinpitelijää presidentin puolisoksi.

Vierailija
112/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antoniolla on pahoinpitelystä tuomio. Aivan käsittämätöntä. Miettikääpä, jos jollain persun puolisolla olisi, miten siitä reviteltäisiin. 

Minulle on aivan sama, onko Haavisto homo vai ei, mutta en halua pahoinpitelijää presidentin puolisoksi.

Kelpaako sinulle koulukiusaaja presidentiksi?

Vierailija
113/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Suomeen saataisiin uusi tähtipari. 🤩

Vierailija
114/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kiteytetty aloitusviestissä! Itse olen heteronainen ja olen ajatellut samaa. Antonio on komea, edustava ja symppikseltä vaikuttaa. Varmasti hurmaisi kansan. Haavistphan pn sanonut, että Antonio on todella kysytty, sillä ihmiset haluavat ottaa hänen kanssaan selfien.

Vierailija
115/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katumaton sellainen: Sori jos joku on kokenut kiusaamiseksi- eli väärin koettu!

Vierailija
116/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse presidenttiä puolison mukaan. Eikä Antonio ole juuri nytkään edustanut Pekan kanssa. Monet valtion päämiehet hoitavat myös työasiat ihan yksin.

Vierailija
117/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitse presidenttiä puolison mukaan. Eikä Antonio ole juuri nytkään edustanut Pekan kanssa. Monet valtion päämiehet hoitavat myös työasiat ihan yksin.

Monet hoitavat yksinkin, mutta usein myös puoliso on mukana. Jenni kertoi kirjassaan että oli mukana 11 v aikana 30 maahan tehdyssä valtiovierailussa.  Ei ollu lukuja kuinka monta valtiovorrailua oli muista maista meille ja joissa on myös mukana puoliso vierailijalla mukana ja täällä päässä presidentin puoliso. Ei pidä vähätellä asiaa.

Vierailija
118/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan äänestänyt koulukiusaajaa ensimmäisellä kierroksella, mutta jos vastakkain ovat koulukiusaaja ja työpaikkakiusaaja, jonka puoliso on pahoinpitelijä, valitsen koulukiusaajan.

Vierailija
119/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, katsokaa kuinka edustava Antonio on espanjankielisen lehden kannessa:

https://www.instagram.com/ntonio.flores/p/C2wybQmt85H/

Vierailija
120/623 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö Flooresin pukeutua leninkiin itsenäisyyspäivän vastaanotolla?

Ei ole pukeutunut tähänkään asti, kun ovat Haaviston kanssa olleet kutsuttuina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan