Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sinäkin erehtynyt? "Doggy" ei olekaan doggy.

Vierailija
02.02.2024 |

Tämän päivän hesarissa on juttu kuvan kera kettujen parittelusta. Kettu on koiraeläin ja sen parittelu tapahtuu muiden koiraeläinten tavoin. Kun kettu-uros on saanut peniksensä sisään, peniksen juuriosa turpoaa ja siihen tulee pallomainen laajennus. Naaraan elimen ulkoiset osat kiristyvät tämän pallon taakse ja niin koiras jää kiinni. Koiras nostaa jalkansa naaraan takapään ylitse ja sitten ne ovat parikymmentä minuuttia molemmet nelinkontin peput vastakkain lukossa kiinni toisiinsa. Kun siemennys on tapahtunut niin pikku hiljaa sukuelinten turvotus laskee ja ne pääsevät irti toisistaan. Olen yrittänyt doggyä, mutta en ole onnistunut. Pitäisi olla paaaljon nykyistä pidempi. Takaapäin nelinkontin tapahtuva ihmisten "doggy" ei siis ole sama kuin koiraelänten oikea doggy. Ihmiset erehtyvät.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät erehdy. Nylkytys jalkaa vasten on doggyä aidoimmillaan.

Vierailija
2/11 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sikojen orgasmi kestää puoli tuntia. Joten olisi kiva olla miessika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla tapahtuu vaginismi yhdynnän aikana ja silloin mies todellakin jää kiinni naisen sisälle. Useimmin se estää koko yhdynnän, mutta toisinaan voi tapahtua yhdynnän aikana tai sen loppupuolella.

Vierailija
4/11 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi porkkana kerran anaaliin kiinni, sinne vaan lumpsahti. 

Vierailija
5/11 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla tapahtuu vaginismi yhdynnän aikana ja silloin mies todellakin jää kiinni naisen sisälle.

Mies jää nalkkiin naisen kanssa vain jos se on saanut jotenkin sullottua kiveksetkin pilluun ja emättimen suu kuroutuu umpeen niiden takana.

Et ole tainnut koskaan nähdä koirien naivan. Uroksen peniksen juureen paisuu nyrkin kokoinen muhkura joka todella lukitsee kalun mekaanisesti paikoilleen.

Vierailija
6/11 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla tapahtuu vaginismi yhdynnän aikana ja silloin mies todellakin jää kiinni naisen sisälle.

Mies jää nalkkiin naisen kanssa vain jos se on saanut jotenkin sullottua kiveksetkin pilluun ja emättimen suu kuroutuu umpeen niiden takana.

Et ole tainnut koskaan nähdä koirien naivan. Uroksen peniksen juureen paisuu nyrkin kokoinen muhkura joka todella lukitsee kalun mekaanisesti paikoilleen.

Olen nähnyt parikin kertaa narttukoirani naivan (kyllä: tuli niistä pentujakin)

Mutta vaginismi merkitsee emätinkouristusta ja usko tai älä, niin naisen emätinkouristus voi todellakin lukita miehen peniksen sisälle. Tapahtuu harvemmin, mutta niin voi tapahtua. Yleensä se estää yhdynnän, mutta voi oikeasti tapahtua myös yhdynnän aikana tai sen lopussa ja kyllä se mies sitten nalkkiin jää, kunnes emättiminen kouristustila laukeaa ja siinä voi mennä aikaa. Mitä pidempään menee, niin sitä varmemmin alkaa miestäkin sattua penikseen. Ihmismiehillä ei toki ole samanlaista penistä kuin koiralla, mutta nalkkiin voi jäädä.

Kissoilla sitten vähän erilainen penis.

Vierailija
7/11 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggy on edelleen doggy ja foxy on foxy

Vierailija
8/11 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sikojen orgasmi kestää puoli tuntia. Joten olisi kiva olla miessika.

Aika monet miehet ovat kyllä täys miessikoja. Mutta karjuja he eivät koskaan tule olemaan.

Vierailija
9/11 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnsitkö kanin sinne hakemaan porkkanan?

Vierailija
10/11 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt parikin kertaa narttukoirani naivan (kyllä: tuli niistä pentujakin)

Mutta vaginismi merkitsee emätinkouristusta ja usko tai älä, niin naisen emätinkouristus voi todellakin lukita miehen peniksen sisälle. Tapahtuu harvemmin, mutta niin voi tapahtua. Yleensä se estää yhdynnän, mutta voi oikeasti tapahtua myös yhdynnän aikana tai sen

Olen jäänyt muutaman kerran nalkkiin vaimoni kanssa. Se on kestänyt sen aikaa kuin vaimon orgasmit. Pahimmillaan tai parhaimmillaan puristus ollut niin kova, ettei ole itse pystynyt laukeamaan. Yleisimmin niin, että pillun suu purisrunut niin tiukkaa, ettei kalu liiku ja itse emätin kohtuineen lypsänyt kullia voimalla. Ei siinä mies voi muuta tehdä kuin odottaa, että loppuu. Enkan kerran aika järkytys, mutta siihen koukuttui nopeasti. 

Vierailija
11/11 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnsitkö kanin sinne hakemaan porkkanan?

Hyvä idea, täytyykin muistaa seuraavalla kerralla.