Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä ei ole tavallinen perjantain, vaan ihan muuta, Mites se Teidän lakkopäivä sujuu??

Vierailija
02.02.2024 |

Onko jo leivottu pullaa ja katsottu telkkarista niitä viihteellisiä brittisarjoja, jotka perussuomalaiset kieltäisi meiltä 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töihin iltavuoroon. Pitää saada leipää pöytään!

Paremmin tienaa kotona lakossa olemalla kuin töissä. Joten miksi töihin talkoilemaan? 

Oletko noin pihalla? Ei kaikki alat ole lakossa. Kaikki ei myöskään kuulu liittoon joten ei he silloin ole myöskään lakossa. 

Itse olen hoitoalalla töissä eikä meitä kyllä mitkään lakot kosketa vaan töihin mennään normaalisti. 

Vierailija
22/26 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lakossa, valtion virkamies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töihin iltavuoroon. Pitää saada leipää pöytään!

Paremmin tienaa kotona lakossa olemalla kuin töissä. Joten miksi töihin talkoilemaan? 

Olet varmaan niitä AY pomojen kymppitonnien palkanmaksajia,onnea siitä.

Vierailija
24/26 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Business as usual. Olen nämäkin 2 päivää ommellut tuotteita mun verkkokauppaan. Olen pienyrittäjä ja mulla ei ole työntekijöitä, joten ei tämä silleen mun toimintaan vaikuta. Mulla ei ole myymälääkään vaan pelkkä verkkokauppa. Sen verran tuin lakkoa, että en postita tilauksia kuin vasta huomenna. Automaatteihinhan edelleen voisi ymmärtääkseni viedä paketteja. 

Vierailija
25/26 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä

Vierailija
26/26 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöpäivä. Mielelläni etäilen ja toimistolle en "valitettavasti" pääse kun bussit ei kulje.

Hiljainen työpäivä, ilmeisesti moni on jäänyt kotiin hoitamaan lapsiaan ja tekee puoliteholla työt siinä sivussa.

Eli kyllä se lakko vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi