Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, et nykyään ihmiset jättävät vastaamatta viesteihin??

Vierailija
01.02.2024 |

Siis et saattavat vaikka itse kysyä jotain ja sitten kun vastaa, niin syvä hiljaisuus. Vaikka siis itse esittäisi vastakysymyksen??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut joka paikassa. Työssäkin se vituttaa, koska nämä pellet, jotka vetäytyvät noin heille kuuluvasta asiasta, tekevät sen taktisesti, etteivät joutuisi tekemään asian eteen mitään. Itse en ole esimies, joten en voi näitä mulkkujakomentaakaan. Ja vastuullisena persoonana otan itse asian esiin ja joudun tekemään jotain ylimääräistä tämän johdosta. Sama ilmiö suullisessa keskustelussakin, se joka "erehtyy" sanomaan mielipiteensä joutuu asian tekemään. Tämä johtaa keskustelun täydelliseen tukahtumiseen.

Missään deittiapeissa en ole ollut, mutta jos olen ottanut muuten tuttuun henkilöön yhteyttä tutustumismielessä, enkä saa mitään vastausta, mietin jo omaa mielenterveyttäni, että laitoinko oikeasti edes mitään viestiä kun EDES TÄLLAISEEN ASIAAN EISAATANA saa minkäänlaista vastausta, vaikka viesti on luettu. Se EVVVK-vastauskin olisi parempi kuin täydellinen mitätöinti. Jotenkin flegmaattisia ja zombimaisiaidiootteja kaikki nykyään. Myös sellaiset henkilöt, joista kuvitteli alkuun ensin muuta. Jostain syystä vielä vedän puoleena tuollaisia, kaippa sitä pitäisi pitää merkkinä siitä, että on elossa ja olla tyytyväinen siihen.

Vierailija
22/23 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä tulvii niin monen kanavan kautta nykyään. Ihan hyvin voi joku jäädä lukematta, unohtua, deletoitua vahingossa, tai sit ei vaan jaksa heti vastata ja unohtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tykkään jättää porukkaa luetuksi 😌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi