Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaaleja kipuja?

11.01.2007 |

Olen vk:lla 20+1 ja alavatsaa särkee kokoajan, joskus kun liikahtaa johonkin suuntaan tuntuu kovemmin... Kipu ei ole mikään kamalan kova, mutta kokoajan tunnettavissa. Se tuntuu pikkuhousujen kuminauhan alapuolella, eli enpä tiedä onko tuo enään alavatsaa...? Onko tälläset kivut muille tuttuja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipua oikealla alavatsalla, joka paheni liikahtaessa. Myös sängyssä kun vaihtoi asentoa, saattoi kipu tuntua kovempana. Kävin itse päivystyksessä terkkarin suosittelemana ja lääkäri totesi kivun johtuvan kohdun kasvusta. Kannattaa käydä tarkistuttamassa asia, niin ei tarvitse huolehtia ja saapahan ainakin itselle varmuuden asiasta. Minulla kipu kesti noin 3 päivää ja meni sitten vähitellen itsestään ohi.

Käy tosiaan tarkistuttamassa asia, niin saa taas nauttia kasvavasta masusta ilman huolta :)

Vierailija
2/2 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on ollu mulla ja vastaisivat suunnilleen kuvausta. tulevat viikon-parin välein kovempina ja kestävät päivän-pari. ja vatsa tuntuu pulleammalta jälkeen :)

ei tarkistuttamisesta haittaakaan ole eli jos yhtään mietityttää niin käy tutkituttamassa niin saat varmuuden.

kaikenlaisia kipuja kuulunee raskauteen ja vatsan kasvuun :)

Tiina ja muksumasu rv 21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla