Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenkähän pitkä tauko mahtaa tulla...

Vierailija
01.02.2024 |

Ollaan avopuolison kanssa tunnettu kolme vuotta ja alkuaikoja lukuunottamatta minä (nainen 50+) olen aina tehnyt aloitteet seksiin. Nyt rupesi ottamaan päähän että mahtaisikohan olla seksiä ollenkaan jos en tekisi aloitetta. Pari viikkoa sitten lopetin aloitteet, joten saa nähdä kauanko tässä joutuu odottelemaan.... Onko kukaan testannut toimiiko tämä vai siihenkö se seksi sitten loppuu?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ei runkkaa koko ajan?

Miehenä se ei onnistu joka paikassa kun mälli lentää, mutta naiset voisivat tehdä sitä missä vain.

Minä ainakin tekisin, jos olisin tyttö/nainen.

Vierailija
2/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti seksi loppuu tuohon tai menee siihen, että sitä on korkeintaan kerran puolessa vuodessa. Valitettavasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kuukausi menossa aloitelakkoa, eikä vaimoa kiinnosta yhtään edelleenkään.

Vierailija
4/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli alussa erilailla kun miestä kiinnosti? Voisitko saada intoa puhallettua hehkuun jotenkin muuten kuin mökötyslakolla?

Vierailija
5/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä joutuukin tekemään, mutta eipä se silti sama ole kuin seksi toisen ihmisen kanssa, läheisyys yms.

-ap

Vierailija
6/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama, vain minä tein aloitteet. Tympäännyin ja nyt mennään kerran puolessa vuodessa tahdilla max...

Vierailija
7/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama, vain minä tein aloitteet. Tympäännyin ja nyt mennään kerran puolessa vuodessa tahdilla max...

No tekeekö nyt puolisosi nuo aloitteet vai sinä vaan tosi harvoin?

-ap

Vierailija
8/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tuo on suhteessa ihan arkipäivää. Olen pahoillani puolestasi. Alussa seksiä on, mutta sitten nainen lopettaa.

Vierailija
9/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä se ei onnistu joka paikassa kun mälli lentää, mutta naiset voisivat tehdä sitä missä vain.

Miten niin ei onnistu joka paikassa? Tottakai mällit voi roiskia missä vain minne vain.

M66

Vierailija
10/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks olette tuommosten lehmien kanssa?

Vierailija
11/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tuo on suhteessa ihan arkipäivää. Olen pahoillani puolestasi. Alussa seksiä on, mutta sitten nainen lopettaa.

Pöh. Mie mään kohta pyllyä heiluttaan papalle. Kerta pari viikkoon viekottelen sen petipuuhiin. Aina kun mun tekee mieli, se kyllä suostuu. Ilomielin. Lupas silloin 49 vuotta sitten ja aina on pitäny lupauksensa. Mummo68

Vierailija
12/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti seksi loppuu kokonaan, tai sitten sitä on tyyliin jouluna ja juhannuksena, ellei noina päivinä satu tulemaan jotain mukavampaa tekemistä, jolloin siis seksiä ei ole.

Vähemmän haluava määrittelee tahdin, niin se vain on.

AP:n tilanne on sikäli hyvä että, mikäli oikein ymmärsin, seksiä on jos vain AP tekee aloitteen. Eli siis joutuu nöyrtymään vonkaamaan.

Monessa tapauksessa (ja useimmiten silloin kun nainen on haluton) vaikka tekisi aloitteita niin seksiä ei silti ole. Se jos mikä syö itsetuntoa, ja saa aikaan sen että halukkaampi alkaa vältellä läheisyyttä, lähellä oloa, ja kaikkea sellaista mikä silloin joskus ennen kenties, ehkä ja mahdollisesti johti seksiin.

Se pakkien saaminen alkaa tuntua niin pahalta että sitä ikään kuin kylmentää tunteensa, Totuttaa itsensä elämään kämppäkaveri- elämää, vetäytyy omiin harrastuksiinsa, ja tekee vain täysin välttämättömät asiat suhteen eteen, ne mitkä on aivan pakollisia tehdä.

Toisin sanoen, parisuhteen surmansyöksykierre on silloin hyvää vauhtia menossa, ja lopputulos ei tule olemaan sen suhteen osalta hyvä.

Vierailija
13/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta vuosi ilman aloitetta eikä puolisoa voisi vähempää kiinnostaa, puoli vuotta nukuttu eri huoneissa eikä taida loppua näkyä.

Vierailija
14/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että rupeaa mököttämään tai lopettaa aloitteet jolloin seksi vähentyy huomattavasti kannattaa puhua asiasta. Ei ole reilua parisuhteessa jos toinen osapuoli pihtaa koska seksi on tärkeä osa parisuhdetta useimmille.

Vierailija
15/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan että rupeaa mököttämään tai lopettaa aloitteet jolloin seksi vähentyy huomattavasti kannattaa puhua asiasta. Ei ole reilua parisuhteessa jos toinen osapuoli pihtaa koska seksi on tärkeä osa parisuhdetta useimmille.

Tokihan ensimmäinen oletus on, ettei olla asiasta puhuttu. Puhe ei vaan auta. Rouva keksii kyllä jonkin selityksen, miksi juuri nyt ei kiinnosta. Pitäköön tunkkinsa.

16/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu, oon ootellu miehen aloitetta 2v 1kk.

Vierailija
17/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta 3v suhteenne pituus ja ukolla alkaa halut hiipumaan. Olet sen jo itsekin huomannut. Anna nyt puolisolle tilaisuus kertoa mistä johtuu haluttomuus mutta jos ei selitys miellytä niin liian nopeasti on seksinne hiipumassa.

Vierailija
18/23 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tekeekö nyt puolisosi nuo aloitteet vai sinä vaan tosi harvoin?

-ap

Valitettavasti yleensä minä sorrun :(

Vierailija
19/23 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainainen ongelma on tämä, erilaiset seksihalut.

Luin kerran, että jossain englantilaisessa huippuyliopistossa ei opiskelijoilla ollut aikaa treffailla ja jutella, koska opinnot oli niin työläitä. Keksivät systeemin, jossa opiskelijoiden juhlissa ajan säästämiseksi kaikki laittoi rintapieleen vihreän, keltaisen tai punaisen lapun. Vihreä tarkoitti, että oli kiinnostunut seksistä, keltainen, että oli ehkä kiinnostunut, punainen tarkoitti, että ei. Voisiko tätä kokeilla kotona? Voisi jopa harkita sitä, että kuun alussa jaetaan aina 30 lappua, joista esimerkiksi 5 on vihreitä ja 5 keltaisia, loput punaisia. Jos sitten jompikumpi töistä tultua laittaa vihreän, harrastetaan sinä päivänä seksiä. Jos molemmilla on keltainen, harrastetaan seksiä. Jos molemmilla on punainen, ei harrasteta. Jos toinen on periaatteessa haluton, on kuun lopussa seksiä joka päivä, kun sinne keskittyy vihreät ja keltaiset

Voi tietysti olla niinkin, että seksiä harrastetaan, jos molemmilla on keltainen tai vihreä. Jos toisella on punainen, ei harrasteta.. Laput otetaan toisen näkemättä ja paljastetaan samanaikaisesti.

Vierailija
20/23 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei onnistu joka paikassa? Tottakai mällit voi roiskia missä vain minne vain.

M66

Paperiin voi helposti roiskasta, sen puolesta onnistuu missä vain, mutta noi muuten ei aina sopivaa paikkaa välttämättä löydy.