Esileikki ennen seksiä
Olen havahtunut nyt viimeisen puolen vuoden aikana siihen, että meillä ei ole käytännössä lainkaan esileikkiä ennen sänkypuuhiin menemistä. Itse miellän esileikiksi kaiken sen jolla saa toisen kiihottumaan (suuteleminen, vaatteiden päältä koskettelu jne), mutta meillä ei tälläistä ole lainkaan vaan suoraan mennään sormetukseen ja itse aktiin. Koen tilanteen haastavana, koska mies ei pidä suutelemisesta tai muutenkaan mistään hellyttelystä eikä näin ollen näe näitä tarpeelliseksi ennen seksiä. Myöskään seksin aikana ei käytännössä pussailla lainkaan, itse yritän toki pussailla toisen kaulaa ja kosketella. Olisiko antaa vinkkejä siihen, miten asiaa voisi mahdollisesti saada korjattua? Olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta. Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Esileikki lämmittää sekä miehen että naisen ja luo ihanaa yhteyttä, hellyyttä ja kiihkoa. Yritä houkutella miestäsi siihen hidastamalla tahtia. Käytä vaikka hierontaa apuvälineenä.
Ai jaa, että miehelle lisää kiihoketta, jotta laukeisi vielä nopsempaan.
Eiköhän se ole se nainen joka sitä tarvii enempi.
Meillä vaimoa ei kiinnosta esileikit. Jos hän haluaa, tulee alasti sänkyyn ja siitä toiminta päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde erään vanhemman miehen kanssa ja kyllä meillä on suutelua jne. Mies erittäin innokkaana nuolee mut ihan märäksi. Ja kyse siis pelkästä seksisuhteesta ja silti meillä on esileikkiä. Ei koskaan suoraan panemaan. Me lämmitellään kyllä toisiamme jo viesteillä.
Ärsyttävä kehuskelija.
Häh? Mitä kehuskelun se on kun vain kerroin kuinka asia on?
En suoraan sanottuna ymmärrä miehiä joita ei kiinnosta edes puolison kanssa esileikki ja naisen tyytyväisyys. Mulla kyse pelkästä seksisuhteesta ja silti mies haluaa myös mun nauttivan.
Vaimo keikistelee asuissa. Viimeaikoina on ollut cosplay tyyliä (ei japanilaista). Itse laitan asfalttimiestyyliä ja farkuissa ylävartalo paljaana hiessä otan hänestä kiinni hieman alistaen. Roolileikit toimivat. Ja hyviä hepeneitä ei tarvitse ottaa pois edes sängyssä, koska haaroissa on vetoketju.
Mä en ennen harrastanut paljon esileikkejä, mutta vaimo sitten pakotti oppimaan sen, keskeytti hommat, jos ei ollut tarpeeksi nuolentaa ja sormilla nussimista. Pari kertaa mulla meni siitä hermo, mutta pikku hiljaa opin. Nyt hän saa aina pari kertaa orgasmin ennen yhdyntää. Itse voisin kyllä enemmän hyväillä ja pussailla ennen vaatteiden ottamista pois, mutta se ei häntä niin miellytä.
Jos jotain opin teininä ennen seksiä naisen kanssa, niin sen että naista pitääkiihoittaa riittävän kauan, että haluaa kullia sisäänsä ja jotta saisi orgasmin. Sillä aloitin ja kun heti toimi jo ekalla kerralla sitä toistanut koko ikäni. Vaimo on pysynyt tyytyväisenä. En kuitenkaan olettanut että jäisi ainoaksi naiseksi.
Ei tykkää läheisyydestä, mutta tykkää seksistä? Ratkaisuhan on masturbointi, silloin saa olla ihan itsekseen.
Pyytämällä. Pyydä miestä suutelemaan, nuolemaan tai koskettamaan sinua paikoista, joista haluaisit hänen koskettavan.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain opin teininä ennen seksiä naisen kanssa, niin sen että naista pitääkiihoittaa riittävän kauan, että haluaa kullia sisäänsä ja jotta saisi orgasmin. Sillä aloitin ja kun heti toimi jo ekalla kerralla sitä toistanut koko ikäni. Vaimo on pysynyt tyytyväisenä. En kuitenkaan olettanut että jäisi ainoaksi naiseksi.
Ei se kullin sisään saaminen suinkaan ole läheskään kaikille se ydinjuttu.
orgasmin saaminen on, kuten miehillekkin.
Ja sen saamiseen useimmat tarvitsevat muuta kuin sitö sisään-ulos juttua, eli sitä kalun vastineen klitoriksen stimuloimista, ja sitä ei juuri saa siinä panossa.
Ihan kamalaa. Tuo on syy siihen, miksi useimmissa parisuhteissa nainen lakkaa haluamasta ja mies alkaa kinuta, uhkailla ja painostaa.
Nainen pitää lämmittää ensin, vaikka itse olisittekin valmiit ajatuksen voimalla. Eikä kaikki miehet edes ole, joten läheisyys, henkinen ja fyysinen, on olennaista ennen yhdyntään ryhtymistä.
Esileikkiä on koko arkinen elämä, ja mulle tärkeää on se, ettei mies vittuile alituiseen, että se puhuu kauniisti, on luotettava, koskettelee lempeästi ilman vaatimuksia ja vaikka suutelee ja kuiskailee ja hieroo mun jalkoja. Joskus riittää pelkkä katse.
Mitään kestävyysongelmia ei miehellä ole, jos se kunnolla lämmittää naisen ennen aktia, koska nainen hyvin lämmenneenä laukeaa vaikka kolmessa minuutissa. Ja pojat, sen te haluatte kokea, että nainen supistelee teidän vehkeenne ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Esileikki lämmittää sekä miehen että naisen ja luo ihanaa yhteyttä, hellyyttä ja kiihkoa. Yritä houkutella miestäsi siihen hidastamalla tahtia. Käytä vaikka hierontaa apuvälineenä.
Nyt meni pieleen. Naisen ei pidä tehdä mitään, vaan miehen on hierottava ja hyväiltävä nainen halukkaaksi. Ongelma oli se, että äijä tunkee kuiviltaan sisään kun itse tahtoo. Nainen jää silloin aina ilman nautintoa ja tyydytystä ja menettää aika nopsaan halunsa ryhtyä siihen ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo keikistelee asuissa. Viimeaikoina on ollut cosplay tyyliä (ei japanilaista). Itse laitan asfalttimiestyyliä ja farkuissa ylävartalo paljaana hiessä otan hänestä kiinni hieman alistaen. Roolileikit toimivat. Ja hyviä hepeneitä ei tarvitse ottaa pois edes sängyssä, koska haaroissa on vetoketju.
Aivan, Pasi. Sun neitsyydestä ei ole epäilystäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen saamiseen useimmat tarvitsevat muuta kuin sitö sisään-ulos juttua, eli sitä kalun vastineen klitoriksen stimuloimista, ja sitä ei juuri saa siinä panossa.
Olet ehkä oikeassa tuossa että monilla naisilla näin, mutta kun niiden useimpien naisien haluilla on väliä ainoastaan silloin, jos aikoo harrastaa seksiä useimpien naisten kanssa. Harvat meistä aikovat, tai pystyvät vaikka aikoisivatkin, joten viisainta on keskittyä ihan siihen mitä juuri se omassa sängyssä pötköttelevä nainen haluaa.
Muut, monet ja useimmat naiset kannattaa unohtaa, ettei tule mitään mielenkiintoisia keskusteluita.
"Kulta, mutta kun monet naiset tykkää tästä..."
"Aijaha? Ketkähän monet?"
"No... Useimmat!"
"AIJAHA! No onko niillä useilla naisilla nimiäkin? Häh? Häh?"
Arvaattekin varmaan, kuinka hyvää seksiä tästä seuraa molemmille osapuolille, ja pitkäksi aikaa.
Onko miehelleä samanlainen todellinen halu päästä naista tyydyttämään sen klitoriksen avulla, kuin se miesten kertoma naisen halu välttämättä saada se kalu sisään, vaikkei sillä kalulla kuitenkaan sitä orgasmia saa. Kiva olis kuulla.
( ja en siis kiistä tai muutakaan sitä, etteikö se naiminen tai kalu sisässä tuntuis hyvältä. Useimmiten kylläkin niin, että rakastunut nainen niin tuntee.. ja kun on sen kymmenet vuodet vaan ollut panoalustana... ei tunnu enää kivalta, vaan suorastaan vaan pahalta)
Vierailija kirjoitti:
Onko miehelleä samanlainen todellinen halu päästä naista tyydyttämään sen klitoriksen avulla, kuin se miesten kertoma naisen halu välttämättä saada se kalu sisään, vaikkei sillä kalulla kuitenkaan sitä orgasmia saa. Kiva olis kuulla.
( ja en siis kiistä tai muutakaan sitä, etteikö se naiminen tai kalu sisässä tuntuis hyvältä. Useimmiten kylläkin niin, että rakastunut nainen niin tuntee.. ja kun on sen kymmenet vuodet vaan ollut panoalustana... ei tunnu enää kivalta, vaan suorastaan vaan pahalta)
Mä en ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa. Paras halu joka miehellä voi olla, on antaa sellaista seksiä mitä nainen haluaa. Jos nainen haluaa nuolentaa niin sitten nuollaan. Jos haluaa panemista niin sitten pannaan ja pidetään huolta että riittää puhtia panna. Tai jos haluaa jotakin muuta niin sitten tehdään sitä jotakin muuta. (Ja sama juttu koskee tietenkin myös naisia, kyllä seksi on kahden kauppa.)
Miksi pitää aina puhua kuin miehet harrastaisivat seksiä jonkun geneerisen prototyyppinaisen kanssa, jolle tehdään juttuja sen mukaan mitä tilastot sanovat? Eikö se ole sen aidon lihaa ja verta olevan naisen lyttäämistä, jos ei käsitellä häntä ihan itsenäisenä yksilönä omine tarpeineen ja mieltymyksineen?
Mikä helvetin esileikki?? Ei seksi ole mitään leikkiä, se on totista puurtamista ja hikistä äheltämistä!!
Siinä saa tai ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän siihen sitten miestä tarvita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä naisena jossakin kohtaa haluan kullin sisälleni vaikka en sillä orgasmia saakaan. Jää seksi vajaan tuntuiseksi jos vain nuollaan ja sormetetaan. Kyllä kulli tuntuu hyvältä sisällä ja ihana tunne kun mies panee oikein kunnolla. Tuntuu myös hyvältä ajatus, että miehen spermat on sisällä.
N44
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan aivoton typerys on ollut panoalustana sen kymmenet vuodet. Saanut just sen, mitä ansaitseekin.