Esileikki ennen seksiä
Olen havahtunut nyt viimeisen puolen vuoden aikana siihen, että meillä ei ole käytännössä lainkaan esileikkiä ennen sänkypuuhiin menemistä. Itse miellän esileikiksi kaiken sen jolla saa toisen kiihottumaan (suuteleminen, vaatteiden päältä koskettelu jne), mutta meillä ei tälläistä ole lainkaan vaan suoraan mennään sormetukseen ja itse aktiin. Koen tilanteen haastavana, koska mies ei pidä suutelemisesta tai muutenkaan mistään hellyttelystä eikä näin ollen näe näitä tarpeelliseksi ennen seksiä. Myöskään seksin aikana ei käytännössä pussailla lainkaan, itse yritän toki pussailla toisen kaulaa ja kosketella. Olisiko antaa vinkkejä siihen, miten asiaa voisi mahdollisesti saada korjattua? Olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta. Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (91)
Sama ongelma täällä. Luulen että miestäsi ei vaan kiinnosta esileikkiö, vaikka tietää että haluat sitä. Jo nyt saanut ilman niin miksi alkaa. Kannattaa vaan puhua miehen kanssa ja sanoa, että se on tärkeää sinulle. Toivottavasti ymmärtää. Esileikki on todella tärkeä ainakin naisille, joten kyllä hänen potäisi joustaa vaikka ei läheisyydestä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Seksipalstalle tällainen saasta! Ilmoitettu asiattomaksi!!!
Minä ilmoitin jo
Vierailija kirjoitti:
On seksi vaikea asia joillekin. 🤣
Esileikki on joidenkin mielestä ajanhukkaa.
Olkaa tehokkaita, pitkä päätyyn ja ruiskaus perään.
Siinä ne kiekkoilijoiden kolme teesiä.
Taas yksi itsekäs mies, ja nainen joka ei osaa vaatia. Lakkaa olemasta sen kanssa, kunnes ottaa sinutkin huomioon kunnolla.
Ja eikös kaikki seksuaalinen kosketus tms, ole seksiä, ei vaan se saakelin yhdyntä miehen hyväksi.
Mulla on seksisuhde erään vanhemman miehen kanssa ja kyllä meillä on suutelua jne. Mies erittäin innokkaana nuolee mut ihan märäksi. Ja kyse siis pelkästä seksisuhteesta ja silti meillä on esileikkiä. Ei koskaan suoraan panemaan. Me lämmitellään kyllä toisiamme jo viesteillä.
En ole nainen, mutta kuulostaa kauhealta. Itse tapailin kerran yhtä toppia, jota ei kiinnostanut mikään muu kuin anaaliyhdyntä ja ainoastaan hänen omilla ehdoillaan. Kuulin, että samanlaista pelkkää jyystöä halusi myös muidenkin miesten kanssa. Jos ei keskusteleminen auta ja että pääse asiassa yhteisymmärrykseen, niin kannattaa vaihtaa maisemaa. Ehkä hänellä on tunnepuolelle lukko päällä tai sitten häntä ei kiinnosta kuin oma nautinto. Löydät kyllä paremman. M36
Meillä mies antaa aina minulle paljon käsihoitoja liukkarilla; usein saan orgasmin jo ennen mitään yhdyntää, ja aina sitten vielä toiset tai kolmannet vielä hänen panemisesna jälkeen.
Hän nauttii kun minä nautin, ja minä todella tunnen olevani tyydytetty ja tarkeä hänelle, pitkä liitto meillä.
Kuulostaa omalta vaimolta. Miehesi varmaan kuitenkin haluaa seksiä useammin kuin kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa omalta vaimolta. Miehesi varmaan kuitenkin haluaa seksiä useammin kuin kerran vuodessa.
Jos sitä seksiä haluaa, niin eikö se mieskin hyötyisi siitä, että myös nainen nauttii?
Ei meilläkään ole. Ei ole kyllä enää seksiäkään juuri koskaan. Varmaan erotaan, kun vaan jompikumpi jaksaa ottaa asian puheeksi.
Meillä taasen kuudessa vuodessa nainen oppinut asennot, joissa saa heti. Meillä ei enää edes käsipeliä vaan kun huomaa minulla seisovan, kääntyy kyljelleen saksiin. Laukeaa siinä pari kertaa tosi nopsaan ja sitten kääntää pyllyn lusikkaan, jossa yleensä saa kolmannen kerran minun tullessani. Noin on ihan ok muutoin, mutta kyllä sitä jo kaipaisi vähän vaihtelua vaikka suikkaria ja leluilla kiusoittelua. Noita alkuun oli, mutta sitten kun oppi saamaan noissa asennoissa nopsaan niin muu jäi. ..ja aina illalla sängyssä, ei antaudu päivällä kun ei pääse noihin asentoihin.
Tykkäsi kyllä aiemmin suikkarin saannista ja suihkuorgasmejakin sai härnättynä mutta nyt on aika yksipuolista. Välillä ei enää itseä nappaa noin kaavoittuneet rutiinit, samaa joka toinen ilta.
M56 & N59
Meillä on lähes aina suuseksiä esileikkinä, vaikka joskus se saattaa johtaa siihen, että saaja laukeaa, ja silloin se paneminen jää sillä kertaa väliin, tai siirtyy tunnilla eteenpäin. Ja yleensä on myös suuseksiä jälkileikkinä, missä se joka ei saanut vielä pannessa, hoidetaan nuolemalla / imemällä loppuun asti. Menee aikalailla 50/50 sen suhteen kumpi saa. Luulen, että mieheni rakastaa suihinottoa niin paljon, että aika usein pidättelee panemisen aikana jotta saisi lopuksi multa suihinoton.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on lähes aina suuseksiä esileikkinä, vaikka joskus se saattaa johtaa siihen, että saaja laukeaa, ja silloin se paneminen jää sillä kertaa väliin, tai siirtyy tunnilla eteenpäin. Ja yleensä on myös suuseksiä jälkileikkinä, missä se joka ei saanut vielä pannessa, hoidetaan nuolemalla / imemällä loppuun asti. Menee aikalailla 50/50 sen suhteen kumpi saa. Luulen, että mieheni rakastaa suihinottoa niin paljon, että aika usein pidättelee panemisen aikana jotta saisi lopuksi multa suihinoton.
Kunnon suikkihoito toisinaan on kyllä kiva. Kun tuntee toisen, sen tulemisen oppii hoitamaan niin sujuvasti että voi jatkaa sitten samaa kyytiä toiselle kierrokselle ilman että paikat arkailevat.. 🥰
Sellaista kuin esileikki ei ole olemassa. On seksi, jossa naiselle annetaan orgasmi, ja sen jälkeen voi joillakin kerroilla harrastaa jälkileikkinä yhdyntää, jos se molemmille sopii.
Lakatkaa puhumasta seksistä esileikkinä.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma täällä. Luulen että miestäsi ei vaan kiinnosta esileikkiö, vaikka tietää että haluat sitä. Jo nyt saanut ilman niin miksi alkaa. Kannattaa vaan puhua miehen kanssa ja sanoa, että se on tärkeää sinulle. Toivottavasti ymmärtää. Esileikki on todella tärkeä ainakin naisille, joten kyllä hänen potäisi joustaa vaikka ei läheisyydestä tykkää.
Täälläkin sama ongelma. Vaimoa ei ilmeisesti seksi juuri kiinnosta niin se on seksikin sen mukaista. Heti kun minulla seisoo niin liukuvoidetta ja pano käyntiin. Itse voisin harrastaa esileikkiä vaikka kuinka kauan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde erään vanhemman miehen kanssa ja kyllä meillä on suutelua jne. Mies erittäin innokkaana nuolee mut ihan märäksi. Ja kyse siis pelkästä seksisuhteesta ja silti meillä on esileikkiä. Ei koskaan suoraan panemaan. Me lämmitellään kyllä toisiamme jo viesteillä.
Ärsyttävä kehuskelija.