Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esileikki ennen seksiä

Vierailija
01.02.2024 |

Olen havahtunut nyt viimeisen puolen vuoden aikana siihen, että meillä ei ole käytännössä lainkaan esileikkiä ennen sänkypuuhiin menemistä. Itse miellän esileikiksi kaiken sen jolla saa toisen kiihottumaan (suuteleminen, vaatteiden päältä koskettelu jne), mutta meillä ei tälläistä ole lainkaan vaan suoraan mennään sormetukseen ja itse aktiin. Koen tilanteen haastavana, koska mies ei pidä suutelemisesta tai muutenkaan mistään hellyttelystä eikä näin ollen näe näitä tarpeelliseksi ennen seksiä. Myöskään seksin aikana ei käytännössä pussailla lainkaan, itse yritän toki pussailla toisen kaulaa ja kosketella. Olisiko antaa vinkkejä siihen, miten asiaa voisi mahdollisesti saada korjattua? Olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta. Kiitos jo etukäteen! 

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se täällä pöljä olet; selität yhden naisen kokemuksella, kuin se olisi jokaisen naisen kokemus ja tapa. Lisäksi muuttelet kertomiasi asioita kerta kerran jälkeen; milloin saa mahtikalullasi, milloin nuolemalla (mitä kohtaa siis nuolet, et koskaan sano) sormetuksella, paitsi ettei sekään käy...ainoastaan se kalu, ja nyt ei sekään enää.

Mutta ihan sama, täällä jo niin pöljiä lainauksia ettei voi vastata. Miksi ette lainaa, vaan vedätte karmeita lainauksia toisen perään, jolloin mahdoton enää seurata.

Vierailija
62/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se yhdyntä sitten edes onnistuu, jos ei ole esileikkiä eikä nainen ole kiihottunut ja kostunut? Eihän yhdyntä edes tunnu miltään ilman turpoamista.

Ei mitenkään, jos on vielä isokaluinen mies. Miehen on pakko opetella päteväksi nuolemaam ja sormettamaan ja ylipäätään saada pillu kiimasta sekaisin ennen yhdyntää. Sen jälkeen on naisen orgasmitkin mahdollisia. 

Mutta teillähän käytetään liukuvoidetta liukastukseen. Ei pillu ole silloin kiimasta sekaisin. Kiimainen pillu on märkä. Kaikkihan tietää tämän.

Koittasit nyt sinäkin hankkia kokemusta naisista ja naisten anatomioista. Toki pieni kulli mitään liukastetta tarvitse, kuhan sylkäsee kerran. Isot krvät on erikseen. Kuukeloi vaikka gynen mielipiteitä liukkarin käytöstä, jos ei oma aivokapasiteetti riitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se yhdyntä sitten edes onnistuu, jos ei ole esileikkiä eikä nainen ole kiihottunut ja kostunut? Eihän yhdyntä edes tunnu miltään ilman turpoamista.

Ei mitenkään, jos on vielä isokaluinen mies. Miehen on pakko opetella päteväksi nuolemaam ja sormettamaan ja ylipäätään saada pillu kiimasta sekaisin ennen yhdyntää. Sen jälkeen on naisen orgasmitkin mahdollisia. 

Mutta teillähän käytetään liukuvoidetta liukastukseen. Ei pillu ole silloin kiimasta sekaisin. Kiimainen pillu on märkä. Kaikkihan tietää tämän.

Koittasit nyt sinäkin hankkia kokemusta naisista ja naisten anatomioista. Toki pieni kulli mitään liukastetta tarvitse, kuhan sylkäsee kerran. Isot krvät on erikseen. Kuukeloi vai

Mä panen puolisolleni orkkuja, mitens sinä? Miksi sä kuvittelet olevasi ainoa iso kullinen mies koko palstalla?

Sun kyrpäs on validi enää kusella käymiseen. Jos sillä tuotettaisiin orkkuja vaimolle, niin teillä tehtäisiin kyllä niin. Nyt nuollaan ja sormetetaan. Joten älä jaksa, aika noloa ulinaa.

Ennen oli ennen ja nyt on nyt.

Vierailija
64/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu voi kyllä olla kiimainen vaikkei oliskaan märkä. Ja jos sitä liukkaria laittaa, on takuuvarmasti hyvin nopeasti sitä, se tuntuu siis niin ylivoimaisen hyvälle kaikki kosketus sitten.

Harhaluuloa ettei voi olla kiimassa ilman kostumista. Eri.

Vierailija
65/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittasit nyt sinäkin hankkia kokemusta naisista ja naisten anatomioista. Toki pieni kulli mitään liukastetta tarvitse, kuhan syl

Ota se sinimakkara yöksi pois housuista...nilkki

Vierailija
66/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu voi kyllä olla kiimainen vaikkei oliskaan märkä. Ja jos sitä liukkaria laittaa, on takuuvarmasti hyvin nopeasti sitä, se tuntuu siis niin ylivoimaisen hyvälle kaikki kosketus sitten.

Ei ole mitään harhaluuloa. Kiimainen pillu valuu kiimalimojaan ja litisee ilman liukkareita. Kun sellasta nuolee, niin koko naama on märkä.

Joten selittelyt seis tai joku tampio vielä uskoo sua ja luulee kuivan pillun olevan valmis panoon.

Vierailija
67/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, mutta toi yksi pöljä ei sitä ymmärrä. Ei ymmärrä sitäkään, että naisilla vaihtelee märkyyden määrä sekä kesto. Vaihtelee iän ja vuosien mittaan jo yhdelläkin naisella. Minäkin tiedän tuon jo yhden naisen kokemuksella, tuolle ei mene mikään jakeluun. Kuvittelee, että on hänestä kiinni. 

Vierailija
68/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, mutta toi yksi pöljä ei sitä ymmärrä. Ei ymmärrä sitäkään, että naisilla vaihtelee märkyyden määrä sekä kesto. Vaihtelee iän ja vuosien mittaan jo yhdelläkin naisella. Minäkin tiedän tuon jo yhden naisen kokemuksella, tuolle ei mene mikään jakeluun. Kuvittelee, että on hänestä kiinni. 

Se on miehestä kiinni onko pillu kuin Niagaran putous vai kuiva kun Saharan autiomaa.

Nyt olis sulla aika nostaa kissa pöydälle ja miettiä, miksi se pillu ei enää kostu. Kyllä se pillu kertoo totuuden. Sunkin kohdallasi.

Vierailija
69/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään harhaluuloa. Kiimainen pillu valuu kiimalimojaan ja litisee ilman liukkareita. Kun sellasta nuolee, niin koko naama on märkä.

Joten selittelyt seis tai joku tampio vielä uskoo sua ja luulee kuivan pillun olevan valmis panoon.

No ei valmis panoon, mutta en mä ainakaan ole litisevän märkä vaikka mun panettaisikin. Olen kyllä nopeasti märkä kun vakipano aloittaa nuolemisen. 

Vierailija
70/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sinimakkara. Puhuit itsesi pussiin. Selvisihän se mistä sulla kenkä puristaa. Kaluni koko riipii ja pitää jatkuvasti soittaa suuta.

Hanki silti kokemuksia naista, niin ymmärrät ettei ole miehestä kiinni paljonko nainen kostuu ja kuinka kauan kosteus riittää. Toisekseen sä et kukonpoika ihan hetkeen pääse niihin määriin mitä olen pillua eläissäni nuollut. 

Vierailija
71/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai sinimakkara. Puhuit itsesi pussiin. Selvisihän se mistä sulla kenkä puristaa. Kaluni koko riipii ja pitää jatkuvasti soittaa suuta.

Hanki silti kokemuksia naista, niin ymmärrät ettei ole miehestä kiinni paljonko nainen kostuu ja kuinka kauan kosteus riittää. Toisekseen sä et kukonpoika ihan hetkeen pääse niihin määriin mitä olen pillua eläissäni nuollut. 

Voi jumalauta, että joku voi olla rasittava ja täynnä itseään. Sä varmaan kuvittelet olevasi joku taivaanlahja kun olet höylänny sitä mätisäkkiäsi viimeiset 40 vuotta. Mistä vitusta sä voit tietää muiden kirjoittajien kokemuksista tai varuksuksista? Mene nyt kokeilemaan perjantain kunniaksi vieläkö saisit sen ämmäsi lämpeemään ilman puhalluslamppua ja jätä tämä palsta vähäksi aikaa. Kukaan ei enää jaksa noita sun itseä täynnä olevia sepustuksia. 

Vierailija
72/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta, että joku voi olla rasittava ja täynnä itseään. Sä varmaan kuvittelet olevasi joku taivaanlahja kun olet höylänny sitä mätisäkkiäsi viimeiset 40 vuotta. Mistä vitusta sä voit tietää muiden kirjoittajien kokemuksista tai varuksuksista? Mene nyt kokeilemaan perjantain kunniaksi vieläkö saisit sen ämmäsi lämpeemään ilman puhalluslamppua ja jätä tämä palsta vähäksi aikaa. Kukaan ei enää jaksa noita sun itseä täynnä olevia sepustuksia. 

No voi voi, osuko pahasti, itsepä avauduit mikä ahistaa. 

Naiset voi vastata sulle miksi käyttävät liukkaria, kun sun kokemus ja ymmärrys ei siihen näytä riittävän. 

Vierailija
73/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkotappelukos nyt? Ihan turhaa.

Vierailija
74/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon, että kyllä se vain on miehestä kiinni kuinka paljon nainen kostuu. Miehen olemus, hygienia, otteet, eleet, naisten koskettaminen. Vaikka olisin vain vähän märkä kun menen vakipanon luokse niin kyllä mulla silti tykyttää pillussa ja haluan seksiä eikä miehen tarvitse paljoa nuolla kun olen jo märkä. Mies nauttii siitä kun saa mut nuolemalla oikein märäksi ja nautti siitä tunteesta miltä märkä pillu tuntuu kun panee mua. 

Vierailija
75/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä siedä miksi noin rumasti pitää toisen puolisosta puhua. HÄN ei ole täällä.

Kai.

Vierailija
76/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta, että joku voi olla rasittava ja täynnä itseään. Sä varmaan kuvittelet olevasi joku taivaanlahja kun olet höylänny sitä mätisäkkiäsi viimeiset 40 vuotta. Mistä vitusta sä voit tietää muiden kirjoittajien kokemuksista tai varuksuksista? Mene nyt kokeilemaan perjantain kunniaksi vieläkö saisit sen ämmäsi lämpeemään ilman puhalluslamppua ja jätä tämä palsta vähäksi aikaa. Kukaan ei enää jaksa noita sun itseä täynnä olevia se

Ei osunut. Eikä mun tarvitse käyttää liukkaria. Ihan kiva mauste se on silloin tällöin. Mä katsos pystyn saamaan naisen nauttimaan muullakin kuin sillä yhdellä ja ainoalla tavalla, mitä sä olet käyttäny ja kirjoittanu joka jumalan postaukseen täällä jo monta vuotta. Vaihtaisit ukko levyä välillä.

Vierailija
77/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä täällä oikein tappelee. Tuo naisen kosteus todellakin vaihtelee. Vaihdevuosien jälkeen kumppanini ei kostu, vaikka haluaa seksiä paljon. Sitä ennen todellakin oli pöksyt märkinä. Mistä näitä erikoisasiantuntijoita oikein sikiää?

Vierailija
78/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä täällä oikein tappelee. Tuo naisen kosteus todellakin vaihtelee. Vaihdevuosien jälkeen kumppanini ei kostu, vaikka haluaa seksiä paljon. Sitä ennen todellakin oli pöksyt märkinä. Mistä näitä erikoisasiantuntijoita oikein sikiää?

Jollai tais sulaa hermot ton pano-paten juttuihin

Vierailija
79/91 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikki kuuluu asiaan ja mieheni onneksi tykkää kosketella minua ennen varsinaista seksiä.

Vierailija
80/91 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen valuin nilkkoihin asti, nyt kun ei ole enää kohtua eikä munasarjojakaan, on vähentynyt todella, joten ihan normia käyttää sitten liukkaria, asia ok. Tunne liukkarilla on aivan upea, joten mitä te ukkoparat siitä uhoatte. 961