Olen lähdössä kaverin kanssa risteilylle ensi maanantaina. En oikeasti halua lähtä, mutta en ole sanonut mitään.
Saatiin lähdöt halvalla ja kaveri oli innoissaan, en halunnut pilata hänen iloaan. Katselimme ja fiilistelimme, lopulta varasimme matkan.
En halunnut loukata häntä.
Nyt kokoajan voivottelen lähestyvää maanantaina ja aamun lähtöä.
Aion olla kotona enkä vastaa puhelimeen tai avaa ovea.
Matka jää osaltani väliin, kaveri menkööt yksin tai jääkööt maihin ihmettelemään.
Olen ihan tosissani.
-N42,
Kommentit (36)
Huoh! Jopa on taas keksitty typerä tarina.
Ilmota nyt sille kaverille niin hän ehtii pyytää jonkun muun mukaan
Vierailija kirjoitti:
En halua antaa huonoa kuvaa.
Kyllä ystäväni ymmärtää lopulta ja peruu tai tekee jotain muuta asialle.
Ap
Oot kyllä maailman pas..kin "ystävä"..Mikä se semmonen ystävä on,joka ei uskalla puhua asioista suoraan? Ghostaaminen on kiusaamista. Ja erittäin lapsellista. Häpeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua antaa huonoa kuvaa.
Kyllä ystäväni ymmärtää lopulta ja peruu tai tekee jotain muuta asialle.
Ap
Se antaa vielä huonomman kuvan, ellet kerro kaverille. Sitä hän ei anna anteeksi!
Risteilyt on sieltä ja syvältä, siksi ei pidä lupautua menemään. Itse välttelen kaikkia yön yli -juttuja tai koko päivän kestäviä tapahtumia. Tunnen itseni ja tiedän, että iltaa kohti haluan kotiin ja seuraava aamu vieraassa paikassa on yhtä tuskaa.
Ap voisi edes sanoa olevansa sairas eikä vain olla avaamatta ovea.
Voivoi en haluu lähteä eikä mieskään haluu että mä meen enkä kuitenkaan viitsi ystävälle sanoa enkä jaksa ku haluun olla vaan kotona vahtimassa miestä ja ulkona on liukasta ja lakkokin vielä
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistaa ajatus että mieheni on risteilyn ajan ominpäin. En tiedä mitä hän tekee, kun en ole vahtimassa. Varmaan jonkun naisen kanssa kuitenkin viettää aikaa selkäni takana.
Ap
Ai sä olet näitä Ootko miettiny, että jos se sun miehes haluaa olla jonkun muun kanssa, niin sitten se on! Vahdit tai et, estää et pysty! Mitä enemmän vahdit, kyttäät ja kontrolloit, se todennäköisemmin se miehesi oikeasti saa tarpeekseen, ja hakee jonkun toisen.
Suunnitelmasi lukkojen takana piilottelusta on torkeä ja raukkamainen. Miksi et voi reilusti ilmoittaa, ettet aio lähteä vaikka lupasit ja varasit matkankin. Tuon tempun jälkeen hän on entinen ystäväsi.
Pyydät ystävän varaaman lipun ittellesi ja mee miehes kans risteilylle, koska haluat vahtia häntä koko ajan. Hahaha
Haluat jäädä kotiin paimentamaan sitä aikuista miestä, joka kaikesta vahtimisestasi huolimatta pettää jos niin haluaa. Et kehdannut myöntää edes ystävällesi, ettet luota mieheesi palaneen puupennin vertaa. Joten valehtelit hänelle lähteväsi risteilylle koska et "halunnut loukata häntä", nyt et saa sanotuksi, ettei sinullla ole aikomustakaan lähteä lupaamallesi matkalle koska sen sanominen "antaa huonon kuvan". Millaisen kuvan käytöksesi antaa nyt? Ei kovin hyvää, vai mitä. Ystäväsi tuskin on enää ystäväsi tuon jälkeen.
Minulla on parempi ehdotus. Kerro ystävällesi että nyrjäytit nlkkasi pahasti etkä voi lähteä. Vaatii tietysti sinulta vähän vaivannäköä, kun pitää pitää teippisidettä kuukausi ja klenkata kyynärsauvoilla. Mutta sillä lailla voit säilyttää tuon ystävän ja vähän jopa pompotella häntä esim. käskemällä hänet kauppareissuille. Itse voit katsoa Netflixiä kaikessa rauhassa sohvalla ja syödä suklaata. Win-win.
Et siis voi lähteä risteilylle jos miehesi ei halua sitä. Minua hävettäis kertoa tuo syyksi. Miten se on niin vaikeaa mennä kun on luvannut?