:(
Siivosin vaatekaappeja ja löysin ihanat vanhat rintsikat jotka mies osti mulle pari vuotta sitten. Päätin kokeilla niitä. Nyt pienen lapsen äitinä, ne ovatkin minulle jumalattoman isot! Päätinkin mitata rintojen koon ja kyllä on pienentynyt roimasti :( Mulla oli ennen c75, nyt näyttäis olevan aa:n ja a:n ihan välimaastossa :( Itse en oo edes tajunnut tätä! ja olen jo 32v joten palautuuko ne rinnat koskaan takaisin?
Kommentit (7)
En oo käytt' nyt rintsikoita kun mies tykkää että oon ilman. Oon vaan ollut siinä luulossa et tissit on hieman latistuneet, ei pienentyneet
ap
No joo sori kun takerrun pikku seikkoihin... Ei muuta kuin pankista lainaa ja silikonit kehiin, sillä siitä selviää.
itsetunto kuntoon, sen ymmärtäminen, ettei rinnanympärys ole sun olennaisin ominaisuus, ja häntä pystyyn. Sillä siitä selviää, ei tässä mitään silikoneja tarvita!
mites se onnistuu? En ole muutenkaan erityisen kaunis, ihan tavis. Normaalipainossa mutta pudotettavaakin olis. Olen 160/59
ap
Ainakaan minulla. Ennen oli B/C nyt lättänä AA =(. Tosin vieläkin elättelen niiden muokkautumista, sillä maitoakin heruu edelleen (vaikka lopetin imetyksen 2,5 vuotta sitten).
Hanki hyvät (hieman topatut) rintsikat. Kyllä niillä pärjää ilman silikoneja.
Mutta täytyy kyllä sanoa, että olen ollut itsekin ihmeissäni, kuinka imetys vaikutti rintoihin :o