Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä autoilijoita, jotka kokevat olevansa niin hyviä kuskeja, etteivät olisi kolhineet autojaan Lahdessa?

Vierailija
18.10.2025 |

Jos ja kun on, perustelkaa taituruutenne, kiitos!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen lahtelainen enkä mikään jostain vantaalta velkamökille ajeleva matalatestosteroninen itkutuhruinen pelle

Vierailija
2/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti pois joka ikiseltä uuvatilta joka kolhi autonsa tänään. Varmaan ollut kännykät käsissä ja tiktokvideot pyörimässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kolhivat autojensa peltejä tosiaan lähinnä dillet, joilla viiraa päässä. Ei mulla muuta...

Vierailija
4/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis lähtenyt kesärenkailla liikkeelle syksyllä pakkasaamuna. 

Maanantaiaamuna aion käyttää liukumaa, sittdn taas yöt lämpenee forecan mukaan.

Vierailija
5/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Olisin pysynyt kotona. 

Vierailija
6/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen surkeimmat kuskit?

Vierailija
7/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvirenkailla kun on liikkeellä, niin muut ajavat päälle, joten sekään ei olisi ollut ratkaisu.

Vierailija
8/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tulee taitavimmastakin kuskista matkustaja kesärenkailla mustalla jäällä.

Vierailija
9/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole autossa luistonestojärjestelmiä kaistavahteja, eikä muitakaan hilavitkuttimia jotka aiheuttavat liian suuria tilannenopeuksia.

Pidän riittävän suurta turvaväliä edelläajaviin ja jos edessä näkyy sumurintama, laitan hätävilkut päälle ja hidastan nopeuttani rauhallisesti.

Vierailija
10/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hupaisaa lukea kolariuutisiin tulleita kommentteja. Oikea tulva tietoa ja osaamista turvallisesta ajamisesta. Tuli mieleen, että maalla ollaan viisaita, kun merellä sattuu vahinko. Tosiasiassa kukaan, näistä kommentoijistakaan, ei ole joka sekunti täydellisen valppaana liikenteessä ja muista koko ajan ajatella, mahtaako tässä seuraavan mutkan takana olla syksyn ensimmäinen jää. Eikä pidä aina täydellisiä turvavälejä. 

Vierailija
11/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Ei mitään syytä ajella Lahteen tai lahdentiellä. Eli en olisi voinut olla siellä.

Vierailija
12/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole autossa luistonestojärjestelmiä kaistavahteja, eikä muitakaan hilavitkuttimia jotka aiheuttavat liian suuria tilannenopeuksia.

Pidän riittävän suurta turvaväliä edelläajaviin ja jos edessä näkyy sumurintama, laitan hätävilkut päälle ja hidastan nopeuttani rauhallisesti.

Ja silti takaa tulee joku kännykkää räpläävä pelle ylinopeutta ja ajaa sun perään.

Vierailija
13/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä. Ku nukkuu krapulaa pois iltapäivään asti ni on jo tiet kuivat ku hakee uuen lastin

Vierailija
14/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Katsoin säätiedotuksia ja vaihdatin nastarenkaat perjantaina.

Vierailija
15/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hupaisaa lukea kolariuutisiin tulleita kommentteja. Oikea tulva tietoa ja osaamista turvallisesta ajamisesta. Tuli mieleen, että maalla ollaan viisaita, kun merellä sattuu vahinko. Tosiasiassa kukaan, näistä kommentoijistakaan, ei ole joka sekunti täydellisen valppaana liikenteessä ja muista koko ajan ajatella, mahtaako tässä seuraavan mutkan takana olla syksyn ensimmäinen jää. Eikä pidä aina täydellisiä turvavälejä. 

No en nyt tiiä. Itse en lähtenyt liikenteeseen koska olin ymmärtänyt että on pakkasta ja että mulla on kesärenkaat. En usko että olin ainoa. Ja uskon myös että liikenteessä oli porukkaa kesärenkailla jotka ottivat huomioon sumun ja ovat seuranneet lämpötiloja ja jotka eivät joutuneet ketjukolariin. Joten musta on ollut ihan aiheellista kommentointia. 

Vierailija
16/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortti pois joka ikiseltä uuvatilta joka kolhi autonsa tänään. Varmaan ollut kännykät käsissä ja tiktokvideot pyörimässä.

Eilen tuli liikenneympyrään putkimies yhtään katsomatta, oli kännykkä ratin päällä.  Tuskin oli työmaan ohjeita näkyvillä, ehti  pysähtyä ja sain väistettyä ettei kylkeen tullut.

Vierailija
17/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään hätävilkkuja vaan takasumuvalo päälle. 

Vierailija
18/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjukolarissa ei auta, että itse jarruttaa ajoissa, kun takaa tullaan päälle.

Vierailija
19/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tulee taitavimmastakin kuskista matkustaja kesärenkailla mustalla jäällä.

Taitavalla kuskilla ei ole kesärenkaita kun on mustaa jäätä.  Ajokortin sain vuonna -81 eikä ole kertaakaan yllättänyt.

Vierailija
20/31 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talven tulo yllättää joka syksy jonkun.