Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavat naiset HUOMIO!

Vierailija
11.01.2007 |

Kyllä teidän miehet vaihtaisivat kilonne pois jos sen voisivat tehdä! Ennemmin he katselisivat hoikkaa ja sopusuhtaista kun jäätävää ihrakasaa! Kukaan mies/nainen ei palvo läskejä. Varmasti miehenne rakastaa teitä mutta eivät he pidä teitä maailman kauneimpina ja ihanimpina naisina ulkonäöllisesti, elleivät ole jotai feedereitä! Varmasti tisseissännekin on pelkkää rasvaa, ei ole kauniit sellaiset isot, raskausarpia täynnä olevat läskitissit. Sitä paitsi reilu ylipaino on terveysriski!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo enää pitkään aikaan jaksanu sitä " adonista" katella, mutta täällä se vaan nurkissa pyörii. Niinkuin minäkin.

Vierailija
2/16 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ulkonäöllisesti maailman ihanimpana" ? Vastaus: aika harva, mutta useimmat meistä aikuisista ihmisistä olemme kumppanimme takia jonkun muun ominaisuuden kuin ulkonäön takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki järkevät miehet vaihtaisivat aivottoman bunnyn kyllä heti järkevään fiksuun naiseen, oli sillä kiloja tai ei.

Vierailija
4/16 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olla hieno liitto, jos noin pinnallisille asioille perustuu.

Vierailija
5/16 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla niitä tissejä vaan ei ole =(

Vierailija
6/16 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä varmasti minäkin katselisin itseäni mielummin hoikkana, nuorena ja nättinä, saati sitten mieheni.

t: eräs joka on leveä kuin ladon ovi, ruma kuin synti ja vanha kuin taivas...

Vierailija
7/16 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

feederi = ruokkii naistaan väkisin lihavaksi. Ja meillä liitto perustuu rakkauteen, ei ulkonäköön. Molemmat ollaan ihan ok näkösiä ja sopusuhtaisia. Pointti tässä oli se että en ymmärrä miten joku päästää itsensä niin isoksi? Eikö ala hälytyskellot soimaan?

ap

Vierailija
8/16 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet itse olisi joku feederi, joka saa kiksejä täällä tälläisistä avauksista. Herää kysymys eikö sulla ole elämää? Mitä helvettiä se sulle kuuluu mitä läskipalloja täällä pyörii mistäkin syystä?

Vierailija
9/16 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sain hyvät naurut! Tiesitkös ap että lihavuus voi johtua monistakin asioista? Kuten sairauksista yms. Lihavatkin ihmiset voi olla kauniita, tunnen monia kauniita ja lihavia. Taidat olla tosi pinnallinen ja voin kuvitella minkälainen olet!

Vierailija
10/16 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ja on 20 ylimääräistä kiloa, kun mieheni tapasin. Olimme naimisissa vuoden päästä. Aina se on vonkaamassa ja puristelemassa, joten ilmeisesti en ole vastenmielinen.

Eikä ollut ennenkään mitään hankaluuksia seurustelukumppanien löytämisessä. Ikinä en itse viritellyt verkkoja veteen enkä ole ollut " antamassa" heti tapaamisiltana.

Ja loppupeleissä: kaikki me rupsahdetaan. Jos ulkonäkö on sinulle tärkein asia maan päällä, ei parisuhteellesi voi ennustaa kovin pitkää tulevaisuutta.

Tiedän sellaisiakin laihoja miehiä, jotka ovat vaihtaneet laihan föönatun ja puunatun vaimonsa 30 kiloa pulskempaan rouvaan. Ei miehen tarvii olla feederi, jos pitää pyöreästä naisesta - ja siitä mitä naisen korvien välissä liikkuu.

Vierailija
11/16 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aina miehet katselee laihempia, kyllä minäkin katselen komeampia miehiä ihan huvikseni. Miksi naisen pitää aina olla huippukroppanen, eihän miestenkään tarvi???

Vierailija
12/16 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi miehenikään tarvitsisi pitää ? Pääasia, että ollan tyytyväisiä itseemme ja toisiimme.

t. lievästi ylipainoinen

Vierailija
13/16 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut mieleen, että ylipaino ei ole ainoa vika naisessa? Mun mies sietää mielummin noi 10 kiloa ylimääräistä kuin menettää mun palkkapussin...

t: isotuloinen

Vierailija
14/16 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia.

Itse hoikka, samoin mies

Vierailija
15/16 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mies ja viejiä riittäisi muutenkin.. ;)

Minkäs sille mahdan että olen vaan niin viehättävä??

Eikö aapee saa mieheltään jos täälä tarttee ihmetellä toisten kiloja -onko mies katsellu muitten muotoja?? :D

Vierailija
16/16 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, ihan varmaan ap:n mies vihaa muodokkaita naisia ja pitää laihoja sporttityttöjä maailman panettavimpina, eiks juu?