Mäkelä A-Studiossa.
K: Mikä erottaa Mäkelän lehmästä?
V: Lehmän älykäs katse.
Vitsivitsi. Vai onko?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumoria huumoria!
Persu
Elämä ei ole huumoria
Mutta poliittinen keskustelu on.
Jani on varoittava esimerkki siitä, kuinka pahaa jälkeä koulukiusaaminen voi saada aikaan. 😢 Vaikka hän nyt aikuisena toki onkin vastuussa itsestään.
JÄnnä että Suomessa on niin paljon "wannabe" oikeistolaisia. Suurin osa ihmisistä on toisen palveluksessa eli siis "duunareita" eivätkä he ymmärrä mitä on tapahtumassa on ay-liike ei puutu asiaan. No itseäni nämä riidat eivät kauaa koske koska siirryn eläkeläisten kasvavaan joukkoon piakkoin. Tuntuu vain että ei ymmärretä sitä kenen ansiosta olot suomalaisilla työpaikoilla ovat sellaiset kuin ovat. No sitä saa mitä tilaa eli katsokaa sitten tulevaisuudessa taakse päin 😁
Vierailija kirjoitti:
vasuri haluaa taas kaikille kaikkea kivaa valtion rahoilla
Joo se meissä onkin se hyvä puoli, hyvää kaikille. Naatsirassefasistipersut haluaa hyvää vain rikkaille, mikä sinänsä on outoa kun 98 % persusaastoista on kouluttauumattomia tuilla eläviä ää liöitä. Mutta kai se juttu johtuu siitä, että te olet ää liöitä.
Persujen älykkö osasto taas a-studiossa.
Mikä?
Enemmän persuilla on korkeakoulutettuja kuin vihervasemmistolla jotka ovat suurin osa pelkkiä lukiolaisia tai muita dropoutteja
Ja Huhtasaarella on pöytälaatikko täynnä graduja kaikille persuille.
Vastenmielinen ja vähäpäinen plösäri.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve on haukkua ihmisiä?
Senpä kun te persut selittäisitte meille oikeille ihmisille. Teidän koko politiikkanne perustuu haukkumiseen, muistelepas kuluneita Marinin hallitusvuosia. Hirveää rääsyämistä oppositiosta.
Mäkelä sanoi että lakot ei vaikuta mihinkään. Näin tosin ihan kuulkaas itsekin asian järkeilin. Eikä oikea keskustelukumppani ole edes persut, vaan kokoomus. Eipä näkynyt kokoomuksen tyyppiä a-studiossa. Orpo ja hänen kokoomuksensa ei peräänny näissä, se on saletti. Sen takia mä en ala turhan päiten ottamaan takkiin rahallisesti tässä selkkauksessa ja menen normaalisti töihin. Tapelkoot ne kellä on varaa. Kesä on tulossa ja Kreikan matka pitäis justiinsa varata. Sitä mä en uhraa asian takia joka ei mihinkään edes vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo Mäkelä fiksulta vaikuttaa kun vertailukohteena on Saramo.
Mäkelä ei näytä fiksulta, vaikka vertailu olisi säkkiin perunoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Enemmän persuilla on korkeakoulutettuja kuin vihervasemmistolla jotka ovat suurin osa pelkkiä lukiolaisia tai muita dropoutteja
Joo, niin on, meidän kaupungissa on yksi persu töissä silloin tällöin, ei sitä kukaan tahdo palkata, muut persut on vähäjä rkisiä ää liöitä. Ääliö se on se työssä käyväkin, viina kuuluu nyt maistuvan.
Miksei huavisto suurellut pualisoaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
No ei taatusti ole. Persut taitaa johtaa vain rikostilastoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkelä sanoi että lakot ei vaikuta mihinkään. Näin tosin ihan kuulkaas itsekin asian järkeilin. Eikä oikea keskustelukumppani ole edes persut, vaan kokoomus. Eipä näkynyt kokoomuksen tyyppiä a-studiossa. Orpo ja hänen kokoomuksensa ei peräänny näissä, se on saletti. Sen takia mä en ala turhan päiten ottamaan takkiin rahallisesti tässä selkkauksessa ja menen normaalisti töihin. Tapelkoot ne kellä on varaa. Kesä on tulossa ja Kreikan matka pitäis justiinsa varata. Sitä mä en uhraa asian takia joka ei mihinkään edes vaikuta.
Mutta kai sulle saatanan loi selle kuitenkin kelpaa edut jotka liitot on neuvotelleet? Sellaisia saatanan viŧŧupaskija te persusaatanaapinat olette.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kukaan ole haukkunut ketään.
Faktat on vaan faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo Mäkelä fiksulta vaikuttaa kun vertailukohteena on Saramo.
Saramo vie Mäkelää kuin litran mittaa. Noloa katseltavaa.
Mäkelä sanoi että hänellä oli lapsena pyykkipoika nenässä..... 😂😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kai sulle saatanan loi selle kuitenkin kelpaa edut jotka liitot on neuvotelleet? Sellaisia saatanan viŧŧupaskija te persusaatanaapinat olette.
Meno multa noi edut pahasti ohi, eli mitä ne olikaan? Olen tavallinen työssäkäyvä kohtuu ok palkkainen duunari. Mitä etuja? Mun verotusta ollaan keventämässä ja se on etu mikä on tulossa. Mikä on menossa? Asumistuki? En saa, olen töissä. Paikallinen sopiminen? No aina olen paikallisesti oman liksan sopinutkin. Vientivetoinen malli tessiin? Ei vaikuta muhun, palkan olen aina neuvotellut. Eka saikkupäivä palkatta? En muista milloin olisin viimeksi ollut saikulla, eli hyvä että tulee. Ansiosidonnaisen portastus? Olen edelleen töissä ja saan töitä kyllä jos jäisin työttömäksi. Ei ole haaveissa jäädä kotiin makaamaan tuilla.
Eli mitä etuja ollaan viemässä multa? Kerrotko.
Miksei persut laittanu Mäkelää ehdolle pressaks?