Miten säilytätte kaupasta ostetut, pusseissa olevat keksit?
Jos ostatte pusseissa olevia keksejä, niin kippaatteko ne keksit johonkin rasiaan vai säilytättekö alkuperäisessä pussissa ne? Suljetteko jollain pussin suun? Oon miettiny miten tuollaset kannattais säilöä, kun niissä ei oo mitään järkevää sulkumekanismia.. esim jyväshyvän keksit.. koko pussi repeytyy auki eikä saa tiiviisti takas kii..
Kommentit (13)
Täh? Ei niitä säilytetä, ne syödään.
Mulla on Englannista ostettu sievä peltirasia, jossa alunperinkin oli keksejä. Siinä säilytän, säilyy tuoreina.
Oon tykästynyt sellaisiin isoihin muovisiin klipsityyppisiin pussinsulkijoihin, oon niitä käyttänyt aina vain enemmän sulkemaan kaikenlaisia pusseja, esim. Juustoraaste, keksi/sipsipussit, pakastevihannekset. Näillä saa nopeasti nopeasti suljettua pakkaukset tiiviisti. Ostin juuri Julasta 2 pussia pussinsulkijoita alle 2 eurolla yhteensä. Näitä on n. 10 cm tai 5 cm leveinä saatavilla.
Mulla ei keksit niin kauan säily, että siitä syntyisi ongelma. Yleensä ne syödään päivässä tai kahdessa.
Omissa pakkauksissaan säilytän. Siitä näkee myös sen päivämäärän koska menevät vanhaksi.
Avaa pussi saksilla, niin ei repeydy
Vierailija kirjoitti:
Omissa pakkauksissaan säilytän. Siitä näkee myös sen päivämäärän koska menevät vanhaksi.
No kyllä sä niitä kauan hilloat, jos parasta ennen päiväys on sulle tärkeä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sä niitä kauan hilloat, jos parasta ennen päiväys on sulle tärkeä 😂
Täh?
Haarukka jos ei muuta sulkijaa :) lasipurkki myös hyvä.
Omassa pussissaan säilytän. Ovat syötynä viimeistään viiden päivän sisällä avaamisesta.
Up