Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiesit, että olet kohdannut "sen oikean"?

Vierailija
31.01.2024 |

Kertokaa tarnoitanne :)

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä on ihana lukea. Silti tuntuu entistä käsittämättömämmältä, että voiko olla tottakaan, kun itse ei ole seurustellut päivääkään :D Missä olet mies?!

N30+ sorry, sulle ei löydy. Oot liian pulska.

Tuskin olen liian pulska bmi:llä 19. Mut seurustelen vasta sitten kun löytyy sopiva mies, jos on löytyäkseen.

N30+

Vierailija
42/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli minulle se oikea, minä olin sille se väärä. Lyhyt tarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähti ''jalat alta''.

Sama. Vieläkin ollaan yhdessä. Vastarakastuneita. Yhdessä nyt 9 vuotta.

Vierailija
44/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähti ''jalat alta''.

Tämähän ei kerro mistään muusta kuin omista tuntemuksistasi. Paljon on tilanteita joissa ihmiseltä menee jonkun toisen takia jalat alta, mutta tunne on täysin yksipuoleinen eikä todellakaan kerro näiden henkilöiden olevan toisilleen oikeita. Esim tosi hyvännäköiset/karismaattiset ihmiset saattavat saada tuon tunteen aikaan vaikka kuinka monissa, joita kohtaan eivät itse koe minkäänlaista vetoa. Sun tapauksessa tunne sattui ilmeisesti vaan olemaan molemminpuolinen.

Just samaa olin tulossa sanomaan. "Jalat alta" hullaantuminen on useimmiten yksipuolista. Vaikka se kohde ryhtyisikin suhteeseen sen kanssa, jolta lähti jalat alta, niin hyvin harvoin sillä toisellakin lähti jalat alta. On vain imartelevaa, kun toinen niin hullaantui. Parisuhteessa on aina niin, että jompi kumpi hullaantuu enemmän ja toinen taas ei. Jossain kohtaa noi suhteet loppuu, meni siihen vuosi, vuosikymmen tai parikymmentä vuotta.

Vierailija
45/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun läpi ja kertomuksista tulee mieleen kvanttilomittuminen. Pääasia ja erinomaista että olette löytäneet toisenne, oli kyse sitten valoa nopemmasta tiedonsiirrosta, vapausasteiden piilomuuttujista tai mistä tahansa. Itse olen fermioni jolla joku aivan käsittämätön spin, joka ei sovi kenellekään.

Vierailija
46/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullaannuin täysin ja samoin mies, kaikki entiset periaatteet "parisuhteen etenemisestä" lensi romukoppaan. Muutettiin ihan samantien yhteen ja mentiin kihloihin, vuoden päästä olin raskaana jne. Toinen vaan tuntui niin tutulta, hänen kanssaan oli niin helppo olla, että ei tullut mieleenkään hidastella.

Tottakai vaikeita aikojakin on vuosien varrella ollut, mutta aina on rakkaus voittanut. Ja edelleen kun vaikka katson kelloa ja hoksaan että mies tulee kohta töistä kotiin, pyörähtää mahanpohjassa mukavasti ja menen häntä ovelle vastaan 😍 Ja meillä on ihan valtavan hauskaa yhdessä. Suhteemme on kaikin puolin hyvä. Toukokuussa tulee 30 vuotta siitä ensimmäisestä päivästä.

Vierailija
47/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullaannuin täysin ja samoin mies, kaikki entiset periaatteet "parisuhteen etenemisestä" lensi romukoppaan. Muutettiin ihan samantien yhteen ja mentiin kihloihin, vuoden päästä olin raskaana jne. Toinen vaan tuntui niin tutulta, hänen kanssaan oli niin helppo olla, että ei tullut mieleenkään hidastella.

Tottakai vaikeita aikojakin on vuosien varrella ollut, mutta aina on rakkaus voittanut. Ja edelleen kun vaikka katson kelloa ja hoksaan että mies tulee kohta töistä kotiin, pyörähtää mahanpohjassa mukavasti ja menen häntä ovelle vastaan 😍 Ja meillä on ihan valtavan hauskaa yhdessä. Suhteemme on kaikin puolin hyvä. Toukokuussa tulee 30 vuotta siitä ensimmäisestä päivästä.

Näin meilläkin tapahtui, yhteen muutettiin muutaman viikon kuluttua, tehtiin lapset ja elettiin elämää, mutta miehen rakkaus loppui siinä 18 vuoden kohdalla sitten.

Mies hommasi toisen akan ja jätti mut. Hullaantuminen ja salamarakkaus ei siis takaa yhtään mitään.

Vierailija
48/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmat tissit mitä olen ikinä nähnyt ja iso pylly.

Nyt on takana 22v yhdessäoloa, edelleen olen samaa mieltä ;)

M40

Vierailija
49/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oikea? Ei mistään löydy valmiiksi mitään "oikeaa" naista. Kyllä niissä on paaaljon kouluttamista ennen kuin niistä tulee nöyriä ja alistuvaisia.

Vierailija
50/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme alunperin netissä mutta oli heti jännä tunne että tämä tyyppi tuntuu mielenkiintoiselta

t.7v yhdessä

Vierailija
51/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä on ihana lukea. Silti tuntuu entistä käsittämättömämmältä, että voiko olla tottakaan, kun itse ei ole seurustellut päivääkään :D Missä olet mies?!

Tuskin olen liian pulska bmi:llä 19. Mut seurustelen vasta sitten kun löytyy sopiva mies, jos on löytyäkseen.

N30+

O ouu..

Sinähän voit valkata ihan rivistä mieleisesi. Kukapa ei haluaisi timmiä misukkaa palvottavakseen . Sellaisia riittää vaan niin harvalle, mikä on surullista. Liian moni mies joutuu tyytymään lihapullaan ja joutuu vain haaveilemaan kauneudesta pitäessään silmiään kiinni pimeässä lauantaisin peiton alla. Mutta kai sellaiseen possun näköiseenkin työmies sitten tarpeensa tekee.. ja nämä naiset sitten etsivät sitä oikeaa. Huoks.

Vierailija
52/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli molemmin puolinen ihastuksen tunne, kun ensikerran näimme toisemme ja katseemme kohtasivat. Katselimme ensin toisiamme etäältä, ja sitten mieheni saapui luokseni pyytämään tanssimaan, ja siitä hetkestä lähtien kokonaisvaltainen rakkaustarinamme alkoi kohti avioliittoa, ja lisääntymistämme ihanilla lapsillamme.

Nyt jo lapsenlapsellakin. 

Vierailija
53/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30+

O ouu..

Sinähän voit valkata ihan rivistä mieleisesi. Kukapa ei haluaisi timmiä misukkaa palvottavakseen . Sellaisia riittää vaan niin harvalle, mikä on surullista. Liian moni mies joutuu tyytymään lihapullaan ja joutuu vain haaveilemaan kauneudesta pitäessään silmiään kiinni pimeässä lauantaisin peiton alla. Mutta kai sellaiseen possun näköiseenkin työmies sitten tarpeen

Sanoo mies joka ei saa minkään näköistä naista, ja yrittää sitten loukata naisia sitä kostaakseen.

Se on monelle miehelle kova paikka, kun tajuaa että se ei ollutkaan totta, kun äiti sanoi että olet fiksu ja komea, ja kuka vaan nainen on onnellinen kun saa sinut.

Vierailija
54/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30+

O ouu..

Sinähän voit valkata ihan rivistä mieleisesi. Kukapa ei haluaisi timmiä misukkaa palvottavakseen . Sellaisia riittää vaan niin harvalle, mikä on surullista. Liian moni mies joutuu tyytymään lihapullaan ja joutuu vain haaveilemaan kauneudesta pitäessään silmiään kiinni pimeässä lauantaisin peiton alla. Mutta kai sell

Että sellainen oksennus sitten sieltä pullerolta.

Kun Mies ei huoli läskiä emäntää niin silloin hän ei saa mitään?

Niin paksua juttua, että sinulla on aivot yhtä pehmeät kuin persus.

Vierailija
55/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikohtaamisemme oli huumaavaa, ja heti mieheni tuntui niin tutulta, ja yhdessä oleminen oli niin luontevaa.

Vierailija
56/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää tarinoita...........

Vierailija
57/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli minulle se oikea, minä olin sille se väärä. Lyhyt tarina.

:D

Vierailija
58/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään niitä oikeita. Niitä voi olla useita ja suurin osa osoittautuu kuitenkin vääriksi. 

Joku ehkä kykenisi pohtia asiaa niinkin, että toinen oli kyllä niin oikeanlainen kuin tässä maailmassa voi olla, mutta minä itse olin se vääränlainen (asenne).

Vierailija
59/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin meilläkin tapahtui, yhteen muutettiin muutaman viikon kuluttua, tehtiin lapset ja elettiin elämää, mutta miehen rakkaus loppui siinä 18 vuoden kohdalla sitten.

Mies hommasi toisen akan ja jätti mut. Hullaantuminen ja salamarakkaus ei siis takaa yhtään mitään.

Mä vastasin aloitukseen oman tarinamme, kun niitä pyydettiin. Yhtään ei väittänyt minkään takaavan mitään 😄

Ikävää että teille kävi noin. Mutta se ei poista sitä, että me ollaan edelleen onnellisia ja edelleen hullaannutaan toisistamme 😊

Vierailija
60/66 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kanssa luulin, että olimme toisillemme niitä ainoita oikeita, tarkoitettuja. Osaan lukea hänen ajatuksensa, seuraavat liikkeensä ja toisin päin. Samanlaista yhteyttä en ole tuntenut koskaan aiemmin 40 vuoden aikana. Välillä emme olleet yhteydessä vuosiin ja se sama yhteys oli taas heti läsnä uudelleen kohdatessa. Hänet myös olen hyväksynyt ehdoitta ja halunnut hänelle parasta, silloinkin, kun se on tarkoittanut omaa murhettani. Mutta tiemme ovat jälleen erkaantuneet ja ehkä sittenkin kuvittelin kaiken. Koin, että olimme sama sielu, sekä hyvässä että pahassa. Piakkoin tuon viimeisimmän välirikon jälkeen kohtasin toisen, jonka koin sukulaissielukseni. En samaksi sieluksi, mutta sukulaiseksi. Hänen kanssaan on vallinnut rauha. Viime aikoina sen rauhan perustukset ovat murentuneet hieman. Ehkä tilapäisesti, en tiedä. Usko rakkauteen on koetuksella.