Mistä tiesit, että olet kohdannut "sen oikean"?
Kommentit (66)
Kaikki vain loksahti kohdalleen. Ei tarvinnut edes miettiä, että onko tuo se oikea. Sen vain tiesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähti ''jalat alta''.
Jos tämä tapahtuu heti niin se on hälytysmerkki traumakemiasta. Oikeasti kestävät ja pitkäaikaiset suhteet kehittyvät useimmin pikku hiljaa. Näin ainakin itselläni. Ne keihin olen salama"rakastunut" ja seonnut kiihkosta ovat aina olleet vääriä ja suhde yhtä tuskien taivalta ja ajojahtia. Nyt pitkässä ja onnellisessa suhteessa miehen kanssa johon miellyin hitaasti mutta varmasti ilman sekoamista ja epävarmuutta.
🤣🤣
Luulin kohdanneeni, mut tiet erkani. Jos olisi ollut "se oikea", ei niin olisi pitänyt käydä :D No, vielä ei oo tullut vastaavanlaista ihastumista sen jälkeen ja en tiedä tuleeko edes koskaan.
N32
Hänen kanssaan oli ja on edelleen yhtä helppoa olla kuin jos olisin yksin. Jännitän siis normaalisti ihmisiä enkä pysty olemaan rennon luonnollisesti muiden seurassa, joten kun kohtasin sen oikean ja hänen kanssaan olin/olen sellainen kuin olen yksin, niin siitä sen tiesin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi työtön nainen tuossa ihastui hyväpalkkaiseen insinöörimieheen, rakkautta ensi silmäyksellä.
Mun nykyinen mies, joka on sähkäri, tienaa enemmän kuin insinööri-exä. Ei ne insinöörit niin rikkaita kuitenkaan ole.
Tiedän myös monia duunareita, jotka tienaavat enemmän kuin korkeakoulutetut. Sivu.
Samanlainen huumorintaju, samansuuntaisia haaveita ja suunnitelmia tulevalle elämälle, yhdessä oli (ja on edelleen) mukavaa. Vetovoima, jollaista ei ollut tullut vastaan aiemmin.
Näitä on ihana lukea. Silti tuntuu entistä käsittämättömämmältä, että voiko olla tottakaan, kun itse ei ole seurustellut päivääkään :D Missä olet mies?!
N30+
Minusta ajatus "siitä oikeasta" on tosi outo. Mistä sen voisi tietää, kun ihmiset ja tilanteet muuttuvat eikä paraskaan liitto ole 100% varmasti kestävä. Vai tarkoitetaanko sillä oikealla edes sitä? Voiko olla "se oikea" vaikka erottaisiinkin?
Onko oikeita vain yksi? Sekin tuntuu kummalle. Itselläni on ihana mies, mutta varmasti jossain olisi henkilö jonka kanssa ei olisi niitä vaikeuksia mitä meillä on. En silti osaa ajatella että mieheni on minulle väärä ja pitäisi lähteä etsimään sitä jonka kanssa mitään vaikeuksia ei olisi. Ylipäätään parisuhde on mielestäni pitkää hioutumista ja toisen opettelua, yhteisten asioiden luomista. Jonkun kanssa se voisi käydä nopeammin, jonkun kanssa hitaammin, mutta jos lopputulos on sama niin mitä väliä? Se opettelukin voi olla nautittavaa, kun mennään yhdessä eteenpäin vaikka kaikki ei välttämättä olekaan niin itsestäänselvää ja helppoa kuin jonkun muun kanssa voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Lähti ''jalat alta''.
Tämähän ei kerro mistään muusta kuin omista tuntemuksistasi. Paljon on tilanteita joissa ihmiseltä menee jonkun toisen takia jalat alta, mutta tunne on täysin yksipuoleinen eikä todellakaan kerro näiden henkilöiden olevan toisilleen oikeita. Esim tosi hyvännäköiset/karismaattiset ihmiset saattavat saada tuon tunteen aikaan vaikka kuinka monissa, joita kohtaan eivät itse koe minkäänlaista vetoa. Sun tapauksessa tunne sattui ilmeisesti vaan olemaan molemminpuolinen.
Kyseessä kaakkoisaasialainen puolisoni. Kun näin hänet ensimmäistä kertaa Aasiassa siis, hänen ympärillään oli turkoosi aura, jota en ole nähnyt kenelläkään aikaisemmin koskaan. Oli pakko lähestyä. On ihminen, jonka kanssa sydämet puhuvat keskenään, vaikka osaamme puhua myös suulla. Ihminen ja suhde, jota olin unelmoinut elämässäni joskus toteutuvan. Toteutui ja vajaat 20 vuotta nyt yhdessä takana.
Sen oikean 😂
Ei naiset mitään sitä oikeaa etsi.
Ei ne ymmärrä rakkaudesta mitään.
Ne etsii vaan selänpesijää.
Näin se vaan menee...
En ole kohdannut sitä enkä tätä oikeaa.
Yleensä Nainen lähtee heti jos / kun elämä ei ole pelkkää nousukiitoa. Jäät työttömäksi tai sairastut vähänkin vakavemmin niin se on siinä. Sitten läks.
Toisaalta ne vinkuu taas takaisin kun taas nousee siivilleen. Harvassa sellaiset naiset jotka ois paikalla silloin kun eniten tarvitsee koska ne eivät hyödy siitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Näitä on ihana lukea. Silti tuntuu entistä käsittämättömämmältä, että voiko olla tottakaan, kun itse ei ole seurustellut päivääkään :D Missä olet mies?!
N30+ sorry, sulle ei löydy. Oot liian pulska.
Vierailija kirjoitti:
En ole kohdannut sitä enkä tätä oikeaa.
Yleensä Nainen lähtee heti jos / kun elämä ei ole pelkkää nousukiitoa. Jäät työttömäksi tai sairastut vähänkin vakavemmin niin se on siinä. Sitten läks.
Toisaalta ne vinkuu taas takaisin kun taas nousee siivilleen. Harvassa sellaiset naiset jotka ois paikalla silloin kun eniten tarvitsee koska ne eivät hyödy siitä mitään.
Kuinka monta kertaa tämä on sinulle tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Lähti ''jalat alta''.
olit kännissä?
Olen kolme kertaa hullaantunut kertalaakista, niinkuin sellainen salamarakastuminen. Sellainen voimakas rakkauden ja hullaantumisen tunne. Yksikään näistä suhteista ei kestänyt, niiden suhteiden kestot: 6 kk, 5 vuotta ja 18 vuotta.
Huomioikaa, että sellainen valtava hullaantuminen ja rakkaudentunne samantien, niin ei se tarkoita automaattisesti samaa, että henkilö olisi ns. se oikea. Ei edes silloin, vaikka vastapuolikin kokisi yhtä kovaa hullaantumista ja näkisitte vain toisenne vuosikausia. Jossain kohtaa tulee se elämä vastaan, sen tuomat haasteet ja vaikeudet. Siinä sitten punnitaan vuosikymmenten saatossa, että rakastaako enää vai eikö. Ja vaikka itse yhä rakastaisit vaikkapa 20 vuoden jälkeen, ei ole mitään takeita, että se toinen yhä myös vain rakastaisi. Suhteeseen tarvitaan kaksi, toisen rakkaus ei vain riitä.
Se hullaantuminen on vain aivokemiaa, joillakin se suhde kestää sitten hautaan, useilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähti ''jalat alta''.
Jos tämä tapahtuu heti niin se on hälytysmerkki traumakemiasta. Oikeasti kestävät ja pitkäaikaiset suhteet kehittyvät useimmin pikku hiljaa. Näin ainakin itselläni. Ne keihin olen salama"rakastunut" ja seonnut kiihkosta ovat aina olleet vääriä ja suhde yhtä tuskien taivalta ja ajojahtia. Nyt pitkässä ja onnellisessa suhteessa miehen kanssa johon miellyin hitaasti mutta varmasti ilman sekoamista ja epävarmuutta.
Tämä on aivan totta!
Olen lukenut tästä aiheesta.
Eli jos koet salamarakastumisen, jalat alta fiiliksen ja olet täysin hullaantunut ja vaikka se suhde kestäisi vuosiakin siitä hullaantumishetkestä, se suhde on yleensä siis traumasuhde eikä mikään tasainen, rauhallinen ja tasapainoinen suhde.
Itse asiassa jos jännität ihan pirusti toisen lähellä alussa ja tulkitset sen siten, että kun olet niiiiiin rakastunut, niin tulkintasi on väärä. Intuitiosi viestittää, että henkilö on sulle väärä.
Perhoset vatsassa, eli kun vatsassa ihan fyysisesti kouraisee, niin sekin on red flag eikä merkki rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kun näin että palkka on yli 10 tuhatta euroa kuussa. Ei kannata paljon muualle katsella.
Ihanaa kun kerrankin on joku rehellinen Nainen. Vahvasti epäilen että trolli..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähti ''jalat alta''.
olit kännissä?
Kyllä vain, mutta täysin sama tunne tuli selvinäkin.