Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää jos mies pettää?

Vierailija
11.01.2007 |

Aina sanotaan että kyllä sen aistii, mutta mistä? ja kyllahän se tulee niin monelle naiselle yllätyksenä?

Kertokaa miten itse saitte selville!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurssimatkoja. Puhelinta pidetään joka paikassa mukana. Puheluja ja viestejä outoihin aikoihin yms..

Vierailija
2/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnistu enää. Puhelinta useimmiten varjellaan eikä jätetä mihinkään lojumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin uskomattomia juttuja olen kuullu mitä on vaimolle selitelty ja kaikki menee läpi. ite en uskois puoliakaa.

Vierailija
4/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuuko edelleen rakkaudesta vaimoaan kohtaan?

Vierailija
5/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole jääneet ainakaan kiinni, eikä ole sen suuntaisia merkkejä koskaan ollut. Mutta itse olen " pettäjä" . Kyllä mulla ainakin on toi puhelin hyvä merkki, on yleensä aina äänettömällä ja taskussa kulkee koko ajan. En voi vahingossakaan unohtaa sitä kotia, palaan vaikka 30 km päästä sitä hakemaan. Mulla on sellainen työ, jonka kautta helppo järkätä tapaamisia, teen töitä 7 päivää viikossa ja mun menoja ei voi mistään tarkistaa.

Koitan kuitenkin olla kotona ihan normaalisti 8ellei puhelinta lasketa). Olen miehelle yhtä hellä ja ihana, kuin aina muutenkin..

Vierailija
6/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis näe eikä kuule mitään. Elää kuin muissa maailmoissa.

Vierailija
7/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole mikään moraalinen kysymys vaan lahinnä kiinnostus...miksi olla jonkun kanssa jos haluaa olla toisen kanssa?

Vierailija
8/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä jotain pettäjän tuntomerkkejä:

- pidemmät työpäivät kuin aikaisemmmin

- uusia tuttavia, joita vaimo ei tunne

- kännykkä paljon äänettömänä

- kännykkä otetaan aina ja kaikkialle mukaan, huomiota herättävintä lienee suihkuun tai roskienvientireissulle mukaan ottaminen

- uusia harrastuksia, joihin ei voi lähteä mukaan

- käy esim. kävelyllä, vaikkei aikaisemmin olisi käynyt

- huolehtii omasta kunnostaan

- huolehtii omasta ulkonäöstään

- seksin määrä kotona joko loppuu seinään tai se muuttuu jotenkin muuten

- vaimossa on vikoja, joita ei ole koskaan ennen ollut, esim. hiukset ovat vaikka liian lyhyet, vaikka aikaisemmin pitänyt lyhyistä hiuksista tai sitten vaimolla on liian lyhyet varpaat

- jos kysyy, että pettääkö, niin suuttuu tai nauraa, syyttää usein myös ihan skitsoksi ja vainoharhaiseksi

- puhelinlaskut tai tekstiviestien määrät kasvavat

- vaikeampi tavoittaa puhelimella

Tässä jotain, tuskin kaikki sopii keneenkään, mutta jokin ominaisuus kyllä melkein jokaiseen petturiin.

Vierailija
9/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esillä, niin nyt se on aina jossain taskussa ja äänettömällä.

Usein yllättäviä menoja joita ei ennen ole ollut ja usein ne liittyvät (mukamas) työjuttuihin.

Sitten se kuudes aisti, jotenkin sen vaan arvaa...

Vierailija
10/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasit päähän, sain mitä kummallisempia selityksiä ja aina uskoin kaikki, tai halusin uskoa. Sisimmässäni tiesin että kaikki on valetta. Valhetta valheen perään.. Ja tosiaan mies suuttui kun epäilin jotakin. Vituttaa näin kuuden vuoden suhteen jälkeen huomata etten ole ollut minkään arvoinen..

Vierailija
11/11 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä nyt vaan olen mikä olen. Kait se on jotain jännitystä ja piristystä tähän arjen pyöritykseen.

Mua ei voi kyllä saada kiinni siitä, että pukeutuisin erilailla tai huolehtisin itsestäni fyysisesti paremmin. Pukeutuminen ei ole muuttunut ja olen aina " rääkännyt itseäni" liikunnalla. Olen tarkka, omasta kropasta ja siitä, et lihakset pysyy " oikeilla paikoilla" .