Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristityt, uskovaiset!

Vierailija
29.12.2006 |

Jos tulisi jokin vaino ja teidän pitäisi valita, tunnustatteko uskonne vai kärsittekö hirveää kidutusta vuosikaudet, kumman valitsisitte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä, jotka tappavat vain ruumiin! Jumala päättää ikuisuudesta, taivaasta tai helvetistä. Rukoilen voimaa kaikille uskoville taistella loppuun asti.

Vierailija
2/9 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä olen kuullut tälläkin hetkellä tehtävistä kidutuksista, jotka kohdistuvat kristittyihin ja muihin, on ollut todella kammottavaa. Rukoilen todella, jos sellaisen valinnan eteen joskus joudun, saisin voiman valita kidutuksen. Toinen vaihtoehto, ikuinen ero Jumalasta olisi hirvittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan uskonnon vuoksi kärsisi.

Vierailija
4/9 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesukseen uskomisen vuoksi kärsisin, jos Jumala antaa siihen voiman.

Vierailija
5/9 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahdo koskaan joutua tilanteeseen jossa minun pitäisi kieltää Jumala tai joutua kaameaan kidutukseen. En voi sanoa miten toimisin moisessa tilanteessa, mutta tällä hetkellä voin sanoa, että en tule koskaan Jeesusta kieltämään.. (ristiriitaista?)

Minulla on kauheita tuntemuksia kaikkia kidutusjuttuja kohtaan ja tuntuu, että jos puhunkin niistä niin ne tapahtuvat minulle :P Joten olen ihan hiljaa ja toivon ja rukoilen etten koskaan joudu sellaiseen tilanteeseen, eikä mieluiten kukaan muukaan, kiitos.

Vierailija
6/9 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani arka ja huono uskovainen, mutta monien epäilysten vuosien, siis lähes koko ikäni, jälkeen tosi tilanteessa huomasin rukoilevani kristittyjen Jumalaa.

Vierailija
7/9 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala tulee omiensa avuksi myös vainon aikaan, niinkuin muissakin koettelemuksissa.

Tosin toivon että vaino olis vaan pum ja henki pois koko perheestä kerralla, jos siis verinen vaino tänne tulee.... ja kaipa se tulee.

Vierailija
8/9 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi hirvittävää, koska tiedän, että siitä seuraisi ikuinen ero Jumalasta. Mutta toisaalta, ehkä Jumala antaisi minulle kuitenkin voiman tunnustaa Hänet ja myös voiman kestää mahdolliset vainot ja kidutukset. Toivotaan, ettei sellaisia meidän elinaikanamme tänne tule. Toki niitä on tälläkin hetkellä eri puolilla maailmaa.

Vierailija
9/9 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hänen kaudellaan uskoon tulevat kokevat vainoa. Ja vastaus kysymykseen, en kiellä uskoani, Parempi että kuolen sen takia kuin että joutuisin kadotukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi