Ärsyttävimmät mainokset 2024
Ruokakauppojen mainokset kunnostautuu:
K-Supermarket: Kaksi vanhaa lesboa ruokakaupassa. Toinen vanha mummo väijyy vanhoja rouvia eineshyllyllä ja piirtää etsintäkuulutusta pakkomielteestään.
S-Market: Taneli "Tämä ei ole X vaan X" Mäkelä lässyttää siirappista monologia höyryävän kuumasta lohisopasta.
Kommentit (76)
Nyt on DNA lla lipsahtanut. En tajua lainkaan tuota, "omituisten otusten kerho", renkutusta
Vierailija kirjoitti:
Nyt on DNA lla lipsahtanut. En tajua lainkaan tuota, "omituisten otusten kerho", renkutusta
Se on just kiva!
Vierailija kirjoitti:
Just meinasin tulla valittamaan samasta! Aivan hirveä onnahteleva mainosmelodia. Ja tulee kymmenen kertaa tunnissa.
Lasten äänellä korvia repivästi laulettu "Tykkkkkkimäellä kiva päivä vietetään!"
Vuosisadan kamalin lällätysmainos Telialta.Heittämällä kamalin mainos,mihin ikinä törmännyt.
DNA pilasi lapsuuden kivan kappaleen Omituisten otusten kerho ärsyttäväksi korvamadoksi. Olen surullinen
Telia mainos saa mut raivon valtaan
Täysin samaa mieltä. Oon 43v, mutta ainut mainos ku joudun sulkea korvat tai vaihtaa kanavaa. Se lällätys saa mut raivon valtaan
S marketin mainos.....mikä hemmetin poprikof???
Vierailija kirjoitti:
Telia mainos saa mut raivon valtaan
Lällättäjänä sama pelle, joka vuosi sitten kyseli mökille lähtijöitä.
Vähän aikaa sitten näin mainoksen, en muista mitä mainostavat, jossa jätkällä oli suu otsassa. Yhdessä kohdassa jätkä on vihaisen näköinen ja sanoo sille suulle jotain silmät kierossa. Se jätkä oli ärsyttävä ja lisäksi ihan akan näköinen. Toivottavasti mainos oli ja meni, oli niin ärsyttävä.
Magnumin jäätelömainos. Aina tulee kauhun hiki pintaan kun näkee sen ja äkkiä vaihtuu kanava. Nainen syö jäätelöä kuin se olisi ihan jotain muuta, kuvataan sentti sen naamasta ja kuuluu todella vastenmielinen rouskaisu ääni. Kaikille ihmisille joilla on misofonia, on tämä mainos aivan kammottava, raivoa ja inhoa nostattava. Pelkästään tämän mainoksen takia en ole ostanut magnum jäätelöä pitkiin aikoihin enkä aio ostaa jatkossakaan jos jatkavat sen näyttämistä 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taneli Mäkelän vuosikausia jatkunut mainos. Täytyy pitää kaukosäädin käden ulottuvilla, että voi vaihtaa kanavaa kun äijän naama näkyy.
Mainos huomioitiin Fingerporissa
Nauroin ääneen!
Lidlin: Skannattaa skannata!
Hsl: Hsl:llä kaikki on mahollist!
Vierailija kirjoitti:
Magnumin jäätelömainos. Aina tulee kauhun hiki pintaan kun näkee sen ja äkkiä vaihtuu kanava. Nainen syö jäätelöä kuin se olisi ihan jotain muuta, kuvataan sentti sen naamasta ja kuuluu todella vastenmielinen rouskaisu ääni. Kaikille ihmisille joilla on misofonia, on tämä mainos aivan kammottava, raivoa ja inhoa nostattava. Pelkästään tämän mainoksen takia en ole ostanut magnum jäätelöä pitkiin aikoihin enkä aio ostaa jatkossakaan jos jatkavat sen näyttämistä 🤮
Siis mä oon syntynyt 82 ja muistan jo lapsuudesta nämä sanat oksettavaa mainokset...eikö ne ny saatana muuta keksi. On muutenkin pelkästään ällöttävä
Kotona käy kaikki. Ihan niin kuin mainostettavat tuotteet olisi niin huonoja, että kotonahan ne nyt kelpaa.
Mulla menee kaikki muut paitsi Taneli Mäkelä. Tämä ei ole Taneli tämä on maailman ärsyttävin mainos.
Pågenin un-pussing tai mikä lie. Huhhuh mikä myötähäpeä!
Todella Hk mainos tai Todella Hookoo (ookoo)..ja Melarestin ärtsy haukotteleva eukko
Onko se telkkarissa alituiseen mainostettu elefantin liha herkulista grillattuna?