Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuetko lakkoja välttämällä kaupassa käyntiä 1.ja 2.2?

Vierailija
31.01.2024 |

Itse aion.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä kaupassa kun flunssaa potenut koko viikon, niin en aikaisemmin ole päässyt. 

Vierailija
62/78 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tuen enkä käy kaupoissa tuolloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, perus palkansaajana olen silti sitä mieltä, että hallituksen toimet ovat oikean suuntaisia. Ovatko ihan oikeita, en osaa sanoa. Mutta en osallistu lakkoon vaikka voisinkin

Samaa mieltä. Ja olen perus palkansaaja. Annan tukeni kauppiaalle ja käyn normaalisti kaupassa. 

Vierailija
64/78 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio. Oli lakko tai ei niin eläke tulee huomenna ja kaapit alkaa olla tyhjinä. Mieluummin käyn ostamassa ruokaa ja syön hyvin kuin kituuttaisin nälkäisenä "tukemassa lakkoa."

Mummo menee pankin ovelle jonottamaan koska eläke tulee 😆🤣

Vierailija
65/78 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tue lakkoja edes ajatuksen tasolla. Äänestin tämän hallituksen valtaan.

Sivihuomautuksena ihmettelen, että mitkä kaupat muka on lakossa? Meidän lähin 24h Prismakin porskuttaa nonstop. Lähikauppa on myös auki. Lentokoneet ei lennä mutta enpä ollut nyt lähdössäkään. Niin että mikä lakko? (Lapsi on jo iso, ei ole päiväkoti-ikäinen.)

Minä, minä, minä

Vierailija
66/78 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tue tätä älytöntä lakkoa.

Vierailija
67/78 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Huomenna menen kauppaan. Ehkä myös perjantaina.

Vierailija
68/78 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakoilla edistetään hyvinvointivaltion alasajoa hyvin tehokkaasti. Lakkoillessa menetetään aina järkyttävän suuri summa rahaa pyörittämästä tätä yhteiskuntaa ja estetään tehokkaasti ulkomaisten firmojen tuloa Suomeen, jossa saa ainoa länsimaisena maana järjestää poliittisia (laittomia) lakkoja vapaasti. Suomi samaistuu monen silmissä Venäjään. Ei venäjällä lakkoilla, onko joku kuullut että siellä olisi lakkoja?

Vierailija
69/78 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka leikkaukset kohdistuu muhun jonkin verran niin huomenna on mentävä  kauppaan. Tänään en enään  mene  koska kävin saunassa ja leffoja katselen.

Vierailija
70/78 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tuen lakkoja enkä käy kaupoissa!

Vierailija
71/78 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio. Oli lakko tai ei niin eläke tulee huomenna ja kaapit alkaa olla tyhjinä. Mieluummin käyn ostamassa ruokaa ja syön hyvin kuin kituuttaisin nälkäisenä "tukemassa lakkoa."

Onko huomenna jokin kauppa sitten auki?

Luultavasti melkein kaikki ruokakaupat on auki

Vierailija
72/78 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuen, koska yrityksenä on hallituksen puolesta yksipuolisesti sanella heikennyksiä tavallisten työntekijöiden etuihin. On myös todettu ettei niillä ole edes niin kattavasti työllisyysvaikutuksia kuin annetaan ymmärtää. Nyt esimerkiksi heikennetään osa-aikaisten, keikkatyöläisten, pienituloisten ja pätkätyöläisten asemaa. 

Vierailija
73/78 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri kaupassa tekemässä perheen ruokaostokset. 

Ei siellä mitään lakkoa ollut vaan ihan normaalisti kauppa auki ja henkilökunta töissä, ja hyvä näin!

Vierailija
74/78 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jätän väliin. Meillä on myös siskoni 3 lasta ja yläkerrassa asuva lapsi tänään. Itse olen etänä ja sanoin olen koneen ääressä 8 h, mutta otan tunneista 4. 

Vierailija
75/78 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi jättää ostamatta kaikki ylimääräinen ruoka lakkoa edeltävinä päivinä, jotta lakolla olisi merkitystä, eihän sillä muutoin ole vaikutusta.

Vierailija
76/78 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko huomenna jokin kauppa sitten auki?

Luultavasti melkein kaikki ruokakaupat on auki

Osa on kiinni ja osa toimii poikkeuksellisilla (normaalia lyhyemmillä) aukioloajoilla.

Vierailija
77/78 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista:D

Vierailija
78/78 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuolloin kaupoissa oikein urakalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi