Naapuri pyytää sinua kahville. Miten reagoit?
Kommentit (50)
Juttelen siis varmaan kymmenen kanssa pihalla, mutta se jää siihen. Ehdottomasti. Ap
Tunnetaanko me toisemme? Jos naapurin nimi ei sano minulle mitään, en lähtisi. Tiedä mikä pervo olisi ..
Keksin tekosyyn,enkä mene.
en halua kaveerata naapureiden kanssa,tulee riesa.
Sanon et olis kiva kyllä tulla ja pyydän katsomaan mun kersaa sillä välin kun käyn kunnolla "kaupassa". Meen vaikka hierontaan sillä välin.
Sehän riippuu, ei tähän ole yhtä oikeaa vastausta. ihmettelisin jos joku nykyisistä naapureista pyytäisi kaffelle kun en satunnaista pihakeskustelua enempää ketään tunne. En menisi. Edllisessä talossa tunsin pari naapuria paremmin ja käytiin yhdessä kahveella, tosin läheisessä kahvilassa eikä kenenkään kotona.
Olettaisin että se meinaa myrkyttää minut jollain psykoaktiivisella aineella.
Tässä talossa olen yrittänyt tutustua yhteen naapuriin ja toivon etten olisi yrittänyt.
On myös ollut taloja, joissa vietimme aikaa toistemme kanssa. Autettiin puolin ja toisin ja useimmat tunsivat toisensa työn tai koulutuksen kautta.
Ai luokseen vai jonnekin kahvilaan? Riippuu naapurista. Mielellään kyllä tutustuisin naapuriin pihalla rupatellen jonkun kerran ennen kuin alan lähempää tuttavuutta tekemään.
En ota kutsua vastaan. Sillä asun slummissa, jossa ei todellakaan voi koskaan tietää mitä joku naapuri miettii tai funtsii tai saa päähänsä.
Sanon, että en kuule nyt ehdi. Ei kiitos.
Vihdoinkin! Olinkin jo odottanut tätä, lähtisin heti 😊