Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri pyytää sinua kahville. Miten reagoit?

Vierailija
31.01.2024 |

Minä en menisi.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Keitän kahvit kotonani.

Vierailija
22/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naapurista. Yksi on sen verran rajaton ja sosiaalisesti kujalla, että vain ohittaisin kahvittelukutsun sanomatta mitään. Seinänaapurin luokse menisin mielelläni, koska olen hoitanut hänen koiriaan ja olemme muutenkin jo tuttuja pidemmältä ajalta. Jonkun vasta taloon muuttaneen kohdalla mahdollisesti miettisin asiaa. En välttämättä suostuisi suoralta kädeltä mutta ihmisestä riippuen en kutsua heti tyrmäisikään.

Vierailija
24/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jutellut kenenkään naapurin kanssa "moi" ja "olipa liukasta" -lausahduksi enempää, joten en varmaan menisi, jos joku pyytäisi. Jos olisi tilanne, että juttelisin muutenkin jonkun naapurin kanssa enemmän, sitten voisin ehkä mennä. Kahvilla käyminen on muutenkin kamalaa, mieluummin lähden vaikka kävelylle.

Vierailija
25/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia - koskaan enkä ikinä. Olisi helppo kieltäytyä.

Vierailija
26/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka naapureistani pyytäisi, en edes tunne kaikkia naapureitani. Jos vaikuttaa mukavalta tyypiltä, niin miksei? Siinähän samalla tutustuttaisiin.

Vierailija
27/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin jonkun naapurini kanssa edes small talkia puhunut ja vaikuttaisi ihan täyspäiseltä, niin voisin mennä. En kuitenkaan ole kenenkään tämän talon asukkaan kanssa tervehdystä enempää kommunikoinut, joten pitäisin kahvittelupyyntöä outona, enkä menisi.

Vierailija
28/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemattomalle/uudelle en menisi. Ne naapurit, joiden kanssa olen jutellut paljon jo vuosia, niin ok. Tuossa asuu sellainen mua ehkä 10 vuotta vanhempi mies, jonka luo voisin kyllä myös mennä, jos kysyisi. Mukavan oloinen tyyppi. 

Kyllä mä voisin uudellekin mennä jos ei tuntuisi mitenkään uhkaavalta. 

Vierailija
29/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureiksi laskettavia on kaksi täällä maalla. Kummankin luokse menisin. Toinen on kuumapuuma leskirouva, ei varmaan jäisi kahvitteluksi. Toinen on juopon sorttinen eläkeläismies, varmaan juopoteltaisiin samalla.

Vierailija
30/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pyysi kerran kävelemään kanssaan, kun oli sama suunta. Mietin joka sekunti, miten pääsen irtautumaan. 

Vierailija
31/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mennä sinne. Ukko on ihan ok mutta eukko viiniin menevä variksenpelätin joka yritti lähennellä joskus.

M

Vierailija
32/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naapurista. Noin yleisesti juttelen jos näen ulkona tai rapussa. Mutta jatkuvasti ja liian tuttavallisesti en haluasi kahvitella, mutta satunnaisesti ehkä. Miettisin tapauskohtaisesti. 

Vierailija
33/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka naapuri. 

Yläkerran naapuri kutsui joulujuhliin ja paikelle oli tilattu drag queen esiintymään. Olin duuninatkalla niin päässyt mutta mielelläni olisin mennyt!

Vierailija
34/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, voi kunpa joku joskus pyytäisi. Ystäviä ei kenelläkään ole liikaa.

Vierailija
35/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naapurista.

Alakerran naapurit ovat asuneet täällä pidempään kuin me, mekin jo pian 13 vuotta.

Joten heille voisin ihan mennäkin.

Muita naapureita en tunne kuin ulkonäöltä,  kaikkia en edes siltä osin, joten en menis  x)

Vierailija
36/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäpä ettei, ihan asiallista porukkaa meidän naapurit on. Entisen kodin naapurissa kävin kahvilla useampaankin kertaan, kun meidän lapset oli ystäviä keskenään. Tosin, jos joku naapurin mies kutsuisi kahville ilman lapsia tai puolisoita niin se olisi jo ehkä vähän epäilyttävää. 

Vierailija
37/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tantan näkönen yh ilmeisesti. Ei kiitos. Toinen on joku vanha äijä. En myöskään juo kahvia.

Vierailija
38/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mitähän ne muut naapurit siitä ajattelisi? Alkaisi vain juorumylly jauhamaan.

Vierailija
39/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mennä vaikka en kahvia juokaan. Voisin vallan mainiosti juoda vaikka vettä. Mutta mun kämppä on tasoa huumeluola (en kyllä käytä) niin en voisi pyytää vastavierailulle. Siksi en mene.

Vierailija
40/50 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika estynyttä porukkaa täällä. Vain valikoiden mentäisiin kahville. Tekisi teillekin hyvää astua omasta kuplasta ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi