Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
18401/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ktm ja ps?? 

Kenen puolella sympatiasi olivat siinä oikeudenkäynnissä, jossa Vihreät naiset ry yritti tuhota Jh-a:n poliittisen uran?

Ite se toivo toisten joutuvan raiskauksen uhreiksi vain siksi ettei pitänyt heidän politiikastaan. Siitä olisi pitänyt tulla sanktioita. Kukaan täysjärkinen ei toivo kenellekään tuollaista, vaikka olisi jostain asiasta eri mieltä.

Toivoi ETTEI kukaan joudu r:n kohteeksi, mutta totesi ulkomaiden kokemusten perusteella että sama tulee tapahtumaan täälläkin, joten toivoi osumien tulevan niihin jotka ajavat rajat auki - politiikkaa. Ihan hyvä näkemys. Sinun vain piti vääristellä.

Vierailija
18402/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko sun kysyä niiltä päättäjiltä, jotka 2007 muuttivat hedelmöityslakia, että mitkä ne perustelut olivat. Voit myös kysyä nykyisiltä päättäjiltä, miksi sijaissynnytystä ei ole laillistettu.

Vasektomiaa ei ole kielletty spesifisti miehiltä. Sterilisaatiolain mukaan sekä nainen että mies saavat sterin, kun tietyt kriteerit täyttyvät. Kysäise sitäkin päättäjiltä, miksi sterilisaatiolakia ei ole otettu uudistettavaksi. 

Eri 

--

Vahva epäilys että naisjärjestöjen vastustuksella ollut osansa asiassa.  Eli jälleen kerran feminismi asialla.

Sinun epäily ja todellisuus kaks eri asiaa. Niin kauan, kun et vaivaudu asiaa edes selvittämään on typeryyden huippu syyttää epämääräisesti esimerkiksi feministejä. Kun et tiedä. Kehitä

Sikäli tietty usein, kun sulle naiset = feminismi ja kappas, feminismi on saanut naisetkin niille päättäville paikoille. Se, että näitä järjettömiä päätöksiä y6ekee miehet myös, on aivan toissijainen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18403/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole oikeasti persu, jokainen persu tuntee tuon tapauksen, siitä alkoi Jussin ura valtakunnanpolitiikassa. 

**

Etkä siis oikeasti ymmärtänyt viestiäni (taaskaan) eli antaa olla. Ihan sama miten sinä äänestät tai uskot minun äänestävän. Minun puolesta voit äänestää juuri kuten parhaaksi katsot. 

T. Nainen KTM ja PS

Yrität peittää oman tietämättömyytesi syytöksillä minua kohtaan. Olet oikeasti vihervassari, se on nyt paljastunut. 

Vierailija
18404/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko sun kysyä niiltä päättäjiltä, jotka 2007 muuttivat hedelmöityslakia, että mitkä ne perustelut olivat. Voit myös kysyä nykyisiltä päättäjiltä, miksi sijaissynnytystä ei ole laillistettu.

Vasektomiaa ei ole kielletty spesifisti miehiltä. Sterilisaatiolain mukaan sekä nainen että mies saavat sterin, kun tietyt kriteerit täyttyvät

Mielenkiintoinen ajatus. Mikä arvo sillä on miehelle että hänen geeninsä jatkuvat?

Jonkun miehen tulee vastata tuohon. Miksi he haluavat lapsia, mutta eivät ole lasten hoidosta kiinnostuneita, miksi haluavat isä-statuksen, mutta eivät ole läsnäolevia isiä... ne palstamiesten jenkki-idolithan puhuvat: "leave my legacy" ja kamalinta on jos nainen on vela, eikä se mies pääse jatkamaan geenejään ja sukunimeään. 

Vierailija
18405/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole oikeasti persu, jokainen persu tuntee tuon tapauksen, siitä alkoi Jussin ura valtakunnanpolitiikassa. 

**

Etkä siis oikeasti ymmärtänyt viestiäni (taaskaan) eli antaa olla. Ihan sama miten sinä äänestät tai uskot minun äänestävän. Minun puolesta voit äänestää juuri kuten parhaaksi katsot. 

T. Nainen KTM ja PS

Taidat olla oikeasti joku lukion ekaluokkalainen sjw-kommari.

Vierailija
18406/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ktm ja ps?? 

Kenen puolella sympatiasi olivat siinä oikeudenkäynnissä, jossa Vihreät naiset ry yritti tuhota Jh-a:n poliittisen uran?

Ite se toivo toisten joutuvan raiskauksen uhreiksi vain siksi ettei pitänyt heidän politiikastaan. Siitä olisi pitänyt tulla sanktioita. Kukaan täysjärkinen ei toivo kenellekään tuollaista, vaikka olisi jostain asiasta eri mieltä.

Toivoi ETTEI kukaan joudu r:n kohteeksi, mutta totesi ulkomaiden kokemusten perusteella että sama tulee tapahtumaan täälläkin, joten toivoi osumien tulevan niihin jotka ajavat rajat auki - politiikkaa. Ihan hyvä näkemys. Sinun vain piti vääristellä.

Sanoikohan Jussi asiasta elokapina-tytölleen? Jos jonkun tǎytyy tulla r:aisqatuksi, toivon sen osuvan sinuun, vihrervasemmistolainen tyttäreni. Yo-juhlasihan myinkin sopivasti Seiskalle. Pusipusi.

Vierailija
18407/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasektomiaa ei ole kielletty spesifisti miehiltä. Sterilisaatiolain mukaan sekä nainen että mies saavat sterin, kun tietyt kriteerit täyttyvät. Kysäise sitäkin päättäjiltä, miksi sterilisaatiolakia ei ole otettu uudistettavaksi. 

Eri 

--Vahva epäilys että naisjärjestöjen vastustuksella ollut osansa asiassa.  Eli jälleen kerran feminismi asialla.

Ehkäisy on saatava pysyvästi maksuttomaksi nuorille ja nuorille aikuisille koko maassa.

Pitkäaikaisen ehkäisyn tulee olla Kel

🤣Päivän vitsi, kiitos tästä!! Mukava kevennys monen tunnin matematikoinin jälkeen!

Vierailija
18408/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ktm ja ps?? 

Oli siis sitä mieltä, että joidenkin r aiskaaminen on oikeutetumpaa kuin toisten. Paska näkemys. 

Vierailija
18409/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität peittää oman tietämättömyytesi syytöksillä minua kohtaan. Olet oikeasti vihervassari, se on nyt paljastunut. 

**

Yrität tehdä kinaa kysymällä asiasta johon vastaamalla niin tai näin, joudun kinaamaan kanssasi. Yritän kovasti taas kerran sitä välttää koska en jaksa eipäsjuupas keskusteluja vailla ajatuksia ja sisältöä. 

Sanoin jo eilenkin, kun kysytään asiallisesti. Vastaan asiallisesti. Mutta jo valmiiksi vastakkainasettelun kannustavaa tai muuten vaan tahallaan provosoiviin tai asiattomiin kysymyksiin en vastaa. 

Se mitä minä tiedän ja ajattelen tapauksesta ei ole sinun asia. Tulen myös toimeen "vihervassareiden" kanssa vaikkei ne minun ajatuksia/arvoja/päämääriä ja. En silti näe että siitä täytyy minun melskata että joku muu kokee nuo puolueet itselle sopivaksi. Äänestän puolueita omista lähtökohdistani ja suon saman kaikille muille, sinullekin. Kunnioitan demokratiaa ja parlamentarismia, elän sen mukaan. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
18410/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen ja kelakorvattava ehkäisy hyödyttää kaikkia. 

--

Miten joku josta en hyödy mutta jonka kuluja joudun maksamaan hyödyttää minua?!  Käsittämätöntä.

Miten minä hyödyn maanteiden kunnosoidosta, vaikka en omista autoa, enkä matkusta Suomessa?

Miten minä hyödyn mistään palvelusta kotikuntani ulkopuolelle?

Iltaa. Maksat todennäköisesti ensisijaisesti kunnallisveroa omaan kotikuntaasi. 

Eli lepo vaan, ei ole sinun ongelma missä kunnossa maantiet esim itä-suomessa tai muualla Suomessa ovat jos asut vaikka stadissa ja kuljet julkisella. Tai miten nyt kuljetkin.

Syy miksi veroja kuitenkin allokoidaan esim maanteihin johtuu siitä että eduskunta on nähnyt sen aiheelliseksi. (Usko tai älä mutta

Tuo oli kommentti palstamiehen älyttömyyteen, vaihteeks. Minä todellakin maksan veroni ilolla, enkä valita ja jankkaa, vaikka kaikki ei tule minun hyödyks.

Vierailija
18411/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**

T. Nainen KTM ja PS

Taidat olla oikeasti joku lukion ekaluokkalainen sjw-kommari.

Mitenkähän lukiolainen Hegel ja Spinoza fani olisi päätynyt marxiin joka on ihan oma ja eri maailmansa. Kysyn vaan :D mutta juu, en odota perusteltua vastausta. Olkoon retorinen kysymys. If you know you know...

Lukio oli ja meni. Filosofiaa rakastan edelleen niin älä haasta mua noin tylsillä ja ristiriitaisilla oletuksilla. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
18412/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kommentti palstamiehen älyttömyyteen, vaihteeks. Minä todellakin maksan veroni ilolla, enkä valita ja jankkaa, vaikka kaikki ei tule minun hyödyks.

**

Jep, sama! Ja anteeksi kommentti tuli vahingossa sinulle :D omistan sille joka ei tajunnut asiaa ja kinasi alkujaan turhasta. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
18413/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri --Vahva epäilys että naisjärjestöjen vastustuksella ollut osansa asiassa.  Eli jälleen kerran feminismi asialla.

Ehkäisy on saatava pysyvästi maksuttomaksi n

Saathan sinäkin hyödyntää vaikka naapurin rouvaa vauvan saantiin. Ei sitä ole kukaan kieltänyt. Se kumppanuusvanhemmuus on edelleen sallittu.

Vierailija
18414/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisetkin naiset käyvät LA:ssa tekemässä r@cistista väk1valtap-grafiaa mustien miesten kanssa. Tuota laatua p-grafiaa katselevat feministit ja valkoisia vihaavat mustat (lähes kaikki niistä), mutta feministit syyttävät suomimiehiä joilla ei mitään tekemistä asian kanssa. Miehillä täällä parempi moraali? Suomimies ei tee eikä kuluta tuollaista väk1valtamateriaalia.

Vierailija
18415/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei miesten tarvitse sitä sinulle selitellä. Se riittää ettei miehet halua moista."

Ja siitä taas päättää jokainen mies itse, joka niitä solujaan miettii jaettavaksi. Et sinä muiden puolesta.

Vierailija
18416/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ktm ja ps?? 

Sanoikohan Jussi asiasta elokapina-tytölleen? Jos jonkun tǎytyy tulla r:aisqatuksi, toiv

Mitä sekoilet? Esim. pressavaali-iltana Jussin tyttäret kertoivat olevansa isänsä linjoilla poliittisesti.

Vierailija
18417/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun miehen tulee vastata tuohon. Miksi he haluavat lapsia, mutta eivät ole lasten hoidosta kiinnostuneita, miksi haluavat isä-statuksen, mutta eivät ole läsnäolevia isiä... ne palstamiesten jenkki-idolithan puhuvat: "leave my legacy" ja kamalinta on jos nainen on vela, eikä se mies pääse jatkamaan geenejään ja sukunimeään. 

Miksi selittelet toisten miesten jutuilla, toisista ketjuista omaa perusteluasi minulle.

En halua lapsia, miesten ei muutenkaan tule hoitaa naisen lapsia. Leave my legacy? Se tehdään aivan muuten kuin naisen lapsia elättämällä.

Kannusta naisia pysymään kaukana miehistä, ja miehiä naisista. Eli älä sönkötä mitä miehet sinusta haluavat.

Vierailija
18418/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ktm ja ps?? 

Oli siis sitä mieltä, että joidenkin r aiskaaminen on oikeutetumpaa kuin toisten. Paska näkemys. <

Oikeutetumpaa? Ei varsinaisesti.

Sophien valinta. 

Tai sanotaanko että jos sinä joudut valitsemaan ampuisiko rikollinen Halla-ahon vai Marinin niin taidamme kaikki tietää kumman valitset. 

Vierailija
18419/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisetkin naiset käyvät LA:ssa tekemässä r@cistista väk1valtap-grafiaa mustien miesten kanssa. Tuota laatua p-grafiaa katselevat feministit ja valkoisia vihaavat mustat (lähes kaikki niistä), mutta feministit syyttävät suomimiehiä joilla ei mitään tekemistä asian kanssa. Miehillä täällä parempi moraali? Suomimies ei tee eikä kuluta tuollaista väk1valtamateriaalia.

Eu:n pitää kieltää tämä. Feministit tukkona?

Vierailija
18420/23026 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri --Vahva epäilys että naisjärjestöjen vastustuksella ollut osansa asiassa.  Eli jälleen kerran feminismi asialla.

Saathan sinäkin hyödyntää vaikka naapurin rouvaa vauvan saantiin. Ei sitä ole kukaan kieltänyt. Se kumppanuusvanhemmuus on edelleen sallittu.

Naisille siis samat oikeudet kuin miehille. Miestä ei voi keinohedelmöittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan