Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
17561/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Miehet, selvittäkää naisen tulot ennen kuin rupeatte millekään hänen kanssaan. Älkää tyytykö itseänne pienempipalkkaisiin.

Todella hyvä vinkki. Samoin naisten kannattaa selvittää miehen siivoushalukkuus ja väkivaltaisuus ennen kuin rupatte millekään miehen kanssa.

Sama vinkki myös miehille. Miesten kannattaa selvittää sekin, lihooko nainen joskus tulevaisuudessa ja lakkaako seksi kiinnostamasta. 

Jep, noin se menee koska mist

Ratkaisua? No tottahan toki sellainen on. Sitä on tarjottu tässäkin ketjussa lukuisia kertoja.

Miesten tulee ymmärtää naisten olevan petollisia sadisteja joilla on vain halu viedä mieheltä sen rahat. Muuhun naisilla ei ole miehille käyttöä, senhän todistaa jo se, etteivät naiset lähde parisuhteeseen kun ovat itse riittävän varakkaita.

Miesten kannattaa siis jo lapsesta alkaen totutella ajatukseen että he elävät ilman naista koko elämänsä. Siitä voi tehdä hyvinkin onnellisen ja menestyksekkään kun ei anna itsensä odottaa mitään naisilta. Odotuksen kun johtavat vain pettymyksiin.

Ratkaisuja tosiaan on.

Voi elää elämänsä sinkkuna,  kuten sanoit. Jos parisuhteessa elää, voi jättää lapset tekemättä, silloin ei tule kummallekaan hoitovapaita. Jos lapsia haluaa, voi myös jakaa ne hoitovapaat puolison kanssa mahdollisimman tasavertaisesti. 

Vierailija
17562/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, minä en tiennytkään, että minä saan elareita eron jälkeen. Olipa kiva uutinen. Saanko pitää asunnonkin?

Luultavasti, naisilla on aina "suurempi tarve" asunnolle. Sen vuoksi asunnottomat ovat aina miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17563/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, minä en tiennytkään, että minä saan elareita eron jälkeen. Olipa kiva uutinen. Saanko pitää asunnonkin?

Varmaan saat ihan mitä vaan vaadit 🤔. Niin olen ainakin minä nyt ymmärtänyt.

Vierailija
17564/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Miehet, selvittäkää naisen tulot ennen kuin rupeatte millekään hänen kanssaan. Älkää tyytykö itseänne pienempipalkkaisiin.

Todella hyvä vinkki. Samoin naisten kannattaa selvittää miehen siivoushalukkuus ja väkivaltaisuus ennen kuin rupatte millekään miehen kanssa.

Sama vinkki myös miehille. Miesten kannattaa selvittää sekin, lihooko nainen joskus tulevaisuudessa ja lakkaako seksi kiinnostamasta. 

Ratkaisuja tosiaan on.

Voi elää elämänsä sinkkuna,  kuten sanoit. Jos parisuhteessa elää, voi jättää lapset tekemättä, silloin ei tule kummallekaan hoitovapaita. Jos lapsia haluaa, voi myös jakaa ne hoitovapaat puolison kanssa mahdollisimman tasavertaisesti. 

Vielä tärkeämpää on oikeasti se, että pojille opetetaan ihan aidosti se miksi heidän kannattaa elää sinkkuina. Tämähän ehkäisee tehokkaasti ns. inceleiden syntymistä.

Kaikki voittavat.

Vierailija
17565/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti, naisilla on aina "suurempi tarve" asunnolle. Sen vuoksi asunnottomat ovat aina miehiä.

Ne päihdeongelmat ei vaikuta siihen? No se on tavallaan lohdullista tietää. 

Vierailija
17566/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mies voi muuttaa äitinsä luo, joten hän ei jää asunnottomaksi.

Miksei ne asunnottomat miehet mene vuokralle? Eiköhän jokaiselle löydy asunto ja miespuolinen vuokranantaja.

Vierailija
17567/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pysy, siksi nainen jättääkin miehen jo työttömyyden koittaessa.

**

Liity työttömyyskassaan. Säästä puskuri (vähintään 6-12kk tuloja vastaava summa. Näitä varoja ei käytetä, ne on ylimääräisellä tilillä verottomasti ja nopeasti siirrettävissä) säästä ja sijoita tämän lisäksi muualle. Pidä menot kurissa. 

Tällöin, jos jostain syystä jäät työttömäksi vasten tahtoaan, sinulla ei mene laakista koko elämä risaiseksi. Tuolla ohjeella pärjäät sinusta riippuen työttömänäkin omavaraisesti ainakin sen 6-12kk. Etkä joudu kelan asiakkaaksi, etkä kuormita parisuhdetta.

T. Nainen KTM ja PS 

Nainen ottaa eron samana päivänä kun mies päätyy työttömäksi ja vie noista rahoista suurimman osan.

Etkö ole seurannut keskustelua, naiset vihdoin

Tee avioehto. Näin suljet kumppanilta oikeuden omaisuutesi jotka olet hankkinut ennen ja/tai jälkeen yhteiselämän. Helppo tapa turvata selusta. Avopuolisolla ei edes ole oikeutta omaisuuteesi jos ero tulee, että toki voit pelata niinkin etten mene avioon. Jos asia on kuitenkin sinulle merkittävä kuten minulle, voit turvata selustasi avioehdolla. 

T. Nainen KTM ja PS 

En nyt taida uskoa etteikö mies joudu maksamaan elareita jos sillä on avioehto.

Vierailija
17568/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama vinkki myös miehille. Miesten kannattaa selvittää sekin, lihooko nainen joskus tulevaisuudessa j

Voisitkohan  tejdä jonkun päiväkodin kanssa jo yhteistyötä tässä? Olet varmaan tiedustellut asiaa?

Vierailija
17569/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin on kiva kuulla. Pitää miettiä nyt hyvissä ajoin ne vaatimukset, niin ei mitään unohdu.

Vierailija
17570/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin on kiva kuulla. Pitää miettiä nyt hyvissä ajoin ne vaatimukset, niin ei mitään unohdu.

Varsinkin sitten seuraavaa suhdetta varten, kun tämä nykyisesi vääjäämättä loppuu tähän miehesi työttömyyteen. Vaadit sen miljonäärin. Ja herkkuna päälle se metrinen qulli ja täydellinen hiusraja ja rasvaprosentti. Niillä mennään!

Vierailija
17571/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne päihdeongelmat ei vaikuta siihen? No se on tavallaan lohdullista tietää. 

Eihän ne naisilla ainakaan vaikuta.

Vierailija
17572/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta näkee, miten monella on torjuva kiintymyssuhdemalli, ja sillä kaivetaan kuoppaa itselle elämässä. 

Vierailija
17573/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**

Liity työttömyyskassaan. Säästä puskuri (vähintään 6-12kk tuloja vastaava summa. Näitä varoja ei käytetä, ne on ylimääräisellä tilillä verottomasti ja nopeasti siirrettävissä) säästä ja sijoita tämän lisäksi muualle. Pidä menot kurissa. 

Tällöin, jos jostain syystä jäät työttömäksi vasten tahtoaan, sinulla ei mene laakista koko elämä risaiseksi. Tuolla ohjeella pärjäät sinusta riippuen työttömänäkin omavaraisesti ainakin sen 6-12kk. Etkä joudu kelan asiakkaaksi, etkä kuormita parisuhdetta.

T. Nainen KTM ja PS 

Nainen ottaa eron samana päivänä kun mies päätyy työttömäksi ja vie noista rahoista suurimman osan.

Elarit ovat lapsen elatukseen. Siihen samaan elatukseen, joka täytyy hoitaa myös siinä parisuhteessa ihan samalla tavalla. Ei lapsia = ei elareita. 

Vierailija
17574/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

**

En tiedä miten tuo tilanne käytännössä sitten menee (ei onneksi ole kokemusta). Mutta siis ymmärtääkseni elatusvelvollisuus yhteisiin lapsiin on molemmilla vanhemmilla myös avioehdollisen avioeron jälkeen. Omiin lapsiin ei siis voi tällaista ehtoa asettaa. Minun tietojeni mukaan. Toki en ole lainoppinut. Sellaiselta varmistaisin jos haluan eksaktin varmuuden tähän.

Mutta ainakaan naiselle/lastesi äidille et maksa maksa eikä ex puolisolla tällöin ole oikeutta omaisuuteen joka sinulla on ollut ennen häntä/hänen aikana/hänen jälkeen. Mikäli tarvitset tarkempaa tietoa niin kysy perheasioihin erikoistuneelta juristilta.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
17575/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

**

En tiedä miten tuo tilanne käytännössä sitten menee (ei onneksi ole kokemusta). Mutta siis ymmärtääkseni elatusvelvollisuus yhteisiin lapsiin on molemmilla vanhemmilla myös avioehdollisen avioeron jälkeen. Omiin lapsiin ei siis voi tällaista ehtoa asettaa. Minun tietojeni mukaan. Toki en ole lainoppinut. Sellaiselta varmistaisin jos haluan eksaktin varmuuden tähän.

Mutta ainakaan naiselle/lastesi äidille et maksa maksa eikä ex puolisolla tällöin ole oikeutta omaisuuteen joka sinulla on ollut ennen häntä/hänen aikana/hänen jälkeen. Mikäli tarvitset tarkempaa tietoa niin kysy perheasioihin erikoistuneelta juristilta.

T. Nainen KTM ja PS 

V*tun asialliset akat!

Vierailija
17576/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin sitten seuraavaa suhdetta varten, kun tämä nykyisesi vääjäämättä loppuu tähän miehesi työttömyyteen. Vaadit sen miljonäärin. Ja herkkuna päälle se metrinen qulli ja täydellinen hiusraja ja rasvaprosentti. Niillä mennään!

Ei myöskään unohdeta pituutta ja laatikkoleukaa! 

Vierailija
17577/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

**

T. Nainen KTM ja PS 

Saako mies nähdä kuitit mitä rahoilla on "lapselle" ostettu?

Vierailija
17578/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei myöskään unohdeta pituutta ja laatikkoleukaa! 

No nehän on ihan vaatimuslistan tehdasasetuksissa meillä naisilla 🙂.

Vierailija
17579/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**

T. Nainen KTM ja PS 

V*tun asialliset akat!

Miksi laitoit tuon viestin? Esität miestä?

Vierailija
17580/23026 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**

T. Nainen KTM ja PS 

Etkö ole seurannut keskustelua, naiset vihdoin myöntävät olevansa parisuhteessa vain miehen rah

Kylläpäs parisuhdemarkkinoilla kävisi vipinä, kun aina pitäisi erota, kun mies jää työttömäksi (tämä jollakin aloilla aika yleistä, esim rakennusalalla)  ja kaikki kausityöläisetkin eroaisi joka kerta, kun kausityöt loppuu ja uusia ei heti ole kiikarissa :DD Siinä ehtisi käymään elämänsä aikana moniakymmeniä eroja  vaikka ei kai sitä aina ehtis edes uudelleen avioon, kun joillakin työt on niin pätkissä. Mitä arvelet, sinä jolle vastaan, voiko sen mies sitten ottaa aina sen saman vaimon takaisin, niin ei olis niin kova homma kummallakaan tutustua koko ajan uuteen ehdokkaaseen? ja aika hurjaa, jos just on saatu perhe kasaan ja lapsikin alulle ja ei kun ukko mäkeen, kun tuöttämyys iski :DDDDDDDDD

Kyllä on jollakin vilkas mielikuvitus noiden parisuhteiden suhteen :DD Eipä taida oikein elää normaali elämää tämä henkilö, kun tuollaisia juttuja totena kertoo.   Tässä kun mietin, niin harva pariskunta on säästynyt työttömyydeltä kokonaan, mutta yhdessä mennä porskuttavat. Mutta ehkä elämme eri todellisuudessa?

Ps jos naiset myöntävät olevansa avioliitossa vain rahan takia, niin mitä miehet sanovat syyksi viihtyä avioliitossa? Onko miehillä jokin jalompi syy, kuin naisilla?  Onko jalompaa sanoa pysyvänsä liitossa esim seksin takia, kuin sen takia, että yhdessä on helpompi hoitaa perheen talous??? Miksi seksi olisi jalompi/parempi syy?