Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
17001/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministi ja tasapuolinen parisuhde ei mahdu samaan lauseeseen. Feministi kilpailee vallasta ja kukaan normaali mies ei ole kiinnostunut maskuliinisesta naisesta.

Feminismin perusajatushan on tasa-arvo ja sitä mukaa tasapuolinen parisuhde, johon kumpikin panostaa yhtä paljon sekä osallistuu yhteiseen elämään yhtä paljon. Sitten radikaalifeministit ovat oma suuntauksensa.

Voiko tuon nyt tulkita niin, että tarkoittamasi miehet eivät halua luopua valta-asemastaan? Eivät halua, että kukaan haastaa heidän ylivaltaansa? Eihän sellainen ole tasapuolinen suhde. 

Miksi naiset siis valitsevat miehiä jotka tienaavat enemmän? Naiset ovat aina naineet rahaa.

Eihän nainen voi mennä naimi

Muistetaan että se on aina naisten valinta.

Eihän kukaan niitä miehiä pakota suhteeseen vähätuloisemman naisen kanssa. Vaikka vähätuloisempi nainen haluaisi suhteeseen heidän kanssaan, ne miehet voivat sanoa ei. Silloin suhdetta ei muodostu. Ei parisuhteet synny niin, että vain toinen päättää että nyt ollaan suhteessa ja mennään naimisiin eikä sillä toisella osapuolella ole mitään sanomista siihen. 

Vierailija
17002/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin. Jos valittavana on paskakasa tai kultakimpale, kyllä minä jälkimmäisen otan.

Vaadit kultakimpaletta vaikka itse olet paskakasa.

Voi olla. Sain silti kultakimpaleen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17003/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin. Jos valittavana on paskakasa tai kultakimpale, kyllä minä jälkimmäisen otan.

No jos me paskakasat saadaan kultakimpale, niin miksi ei otettaisi? Sinuna ihmettelisin ennemmin sen kultakimpaleen toimintaa, vaikken oikein ymmärrä miten sekään sun napaasi kaivelee.

Vierailija
17004/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos me paskakasat saadaan kultakimpale, niin miksi ei otettaisi? Sinuna ihmettelisin ennemmin sen kultakimpaleen toimintaa, vaikken oikein ymmärrä miten sekään sun napaasi kaivelee.

Ette tee saakaan, vaaditte.

Iso ero,, ymmärräthän.

Vierailija
17005/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso ero,, ymmärräthän.

Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...

Eri

Vierailija
17006/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on onnellisin sinkkuna.

Jos sitten neli- viiskymppisenä haluan asettua aloilleni, niin en kelpuuta suomalaista naista vaan siinä vaiheessa olen asunut Tokiossa yli 10 vuotta, joten japanilaisen naisen kanssa naimisiin. M25

Vierailija
17007/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso ero,, ymmärräthän.

En kyllä tiedä ketään joka vaatii keneltäkään toiselta mitään. Ole rauhassa köyhä. En vaadi sinua rikastumaan, tuskin kukaan muukaan.

Vierailija
17008/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sitten neli- viiskymppisenä haluan asettua aloilleni, niin en kelpuuta suomalaista naista vaan siinä vaiheessa olen asunut Tokiossa yli 10 vuotta, joten japanilaisen naisen kanssa naimisiin. M25

Japanilainen nainen saattaa olla kanssasi eri mieltä.

Vierailija
17009/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä kultakimpaneillakin on täysi valta valtia kenen kanssa haluavat olla.

Vierailija
17010/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

**

If you love me, let me go back to that bar in Tokyo, where the demons from my past leave me in peace...

Siitä matka biisiä ens reissuun, tuli mieleeni tästä kommentista. 

T. Nainen KTM ja PS, ihan vaan toivottavasti pikaisesti käymässä palstalla..

Vierailija
17011/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan niitä miehiä pakota suhteeseen vähätuloisemman naisen kanssa. Vaikka vähätuloisempi nainen haluaisi suhteeseen heidän kanssaan, ne miehet voivat sanoa ei. Silloin suhdetta ei muodostu. Ei parisuhteet synny niin, että vain toinen päättää että nyt ollaan suhteessa ja mennään naimisiin eikä sillä toisella osapuolella ole mitään sanomista siihen. 

**

Jep :D ihan itse saa vaikuttaa omaan suhteeseensa mies ja nainen molemmat

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
17012/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä ketään joka vaatii keneltäkään toiselta mitään. Ole rauhassa köyhä. En vaadi sinua rikastumaan, tuskin kukaan muukaan.

**

Samaa mieltä. Tosin lakkaa moittimasta niitä jotka ei ole köyhiä. Tee jotain tilanteellesi jos olet tyytymätön.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
17013/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/aihe/a/20-10006177

Japanissa on valtava väestöongelma. Nuoret eivät halua perustaa perheitä eikä lapsia synny. Samaan aikaan yhä useampi joutuu tekemään töitä 100-vuotiaaksi saakka.

Tervemenoa. 

Vierailija
17014/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan matkustelua Japaniin kerran pari joka vuosi, ja voin ilmoittaa, että Tokiossa, Sendaissa ja Osakassa ja kaikissa isoissa kaupungeissa japanilaiset naiset ovat kiinnostuneita meistä tavallisistakin suomalaisista miehistä. :)

Turhaan yrität lannistaa muita miehiä, jotka eivät ole ehkä vielä käynyt Japanissa. M25

Vierailija
17015/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso ero,, ymmärräthän.

Eri

Edelleenkään miehet eivät ole enää valmiita maksamaan.

Sekös teitä harmittaa, pyydätte ja pyydätte mutta kukaan ei maksa. Sitten valitatte kun hyviä miehiä (maksajia) ei löydy.

Vierailija
17016/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan matkustelua Japaniin kerran pari joka vuosi, ja voin ilmoittaa, että Tokiossa, Sendaissa ja Osakassa ja kaikissa isoissa kaupungeissa japanilaiset naiset ovat kiinnostuneita meistä tavallisistakin suomalaisista miehistä. :)

Turhaan yrität lannistaa muita miehiä, jotka eivät ole ehkä vielä käynyt Japanissa. M25

En mitenkään yritä lannistaa. Totesinpa vain, että naisella on sanansa sanottavana asiaan, jopa Japanissa.

Vierailija
17017/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekös teitä harmittaa, pyydätte ja pyydätte mutta kukaan ei maksa. Sitten valitatte kun hyviä miehiä (maksajia) ei löydy.

**

Mitä miehen pitäisi naiselle maksaa? Mikä on sellainen minkä mies voi rahalla ostaa mutta nainen ei itse voi? - aivan, ei mikään, nainen voi itse ostaa mitä haluaa ja mies osta hemmotellakseen _jos haluaa_

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
17018/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään yritä lannistaa. Totesinpa vain, että naisella on sanansa sanottavana asiaan, jopa Japanissa.

Kuka on väittänyt että ei olisi? Palstan incelinaiset ja feministit? Niiden rääkymiset ei muuta japanilaisten naisten asenteita. M25

Vierailija
17019/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso ero,, ymmärräthän.

Eri

Sekös teitä harmittaa, pyydätte ja pyydätte mutta kukaan ei maksa. Sitten

Maksa mitä?

Vierailija
17020/23026 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

**

Mitä miehen pitäisi naiselle maksaa? Mikä on sellainen minkä mies voi rahalla ostaa mutta nainen ei itse voi? - aivan, ei mikään, nainen voi itse ostaa mitä haluaa ja mies osta hemmotellakseen _jos haluaa_

T. Nainen KTM ja PS 

Naisilla ei yleensä ole itsellään rahaa, johtuen uravalinnoista ja siitä että historiassa on aina löytynyt miehiä jotka ovat halukkaita kustantamaan naisen toivoimaa elintasoa.

Niitä miehiä ei enää ole ja naiset ulvovat kuinka heitä on petetty katteettomilla lupauksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä