Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
1061/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi nykyisessä muodossssn on puhdasta valkoinen heteromies -vihaa.

En minäkään jaksaisi miehenä kuunnella jatkuvaa sukupuoleni mitätöintiä ja syyllistämistä. Ihan kuin yhtä vähän naisena toisinpäin, mutta tätähän ei nyt kuule kun naiset on nostettu korokkeelle ja etusijalle.

Hirveää aikaa. En tiedä miten tässä vielä käy, nyt näyttää jo huonolta mm perheellistymisestä tehty tukalan hankalaa. Ja täysin tarkoituksella. Miesten ja naisten välisen luottamuksen tuhoaminen on katala poliittinen ase. Olemme jokainen velvollisia vastustamaan tuon psykologisen ruton vaikutusta, jos koetamme tehdä maastamme jatkossakin elämiskelpoisen.

Näin se on minustakin. Olen luovuttanut naisten suhteen kun en halua saman katon alle minua puolivihaavaa minun etuani vastaan aktiivisesti äänestävää ja toimivaa "kumppania". Kyllä ihmisten pariutuessaan pitäisi puhaltaa

Sinun etuasi vastaan äänestävää? Kerro minulle, miksi naisen pitäisi edistää sinun etuasi omansa kustannuksella. Miksi yhteen hiileen puhaltaminen tarkoittaa, että asiat tehdään sinun tavallasi? Normaalissa parisuhteessa kumpikin osapuoli saa äänestää tasan ketä haluaa ja asiat päätetään yhdessä. Jos on erimielisyyttä, keskustellaan, tehdään kompromisseja. 

Vierailija
1062/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää muistaa, että naisilla on paljon enemmän mielenterveysongelmia kuin miehillä ja pameja menee koko ajan. Kyllä siinä tilanteessa ajautuu helposti väärään seuraan ja sitä kautta vasemmistolaiseksi. Tunnen vain sääliä enkä inhoa. Vähän sama kuin jotku liittyy katujengeihin. Halutaan saada joku merkitys elämälle. 

Miesten sotaisuus ja väkivaltaisuus ON vakava ja vaarallinen mielenterveysongelma. On silloin psyykkisesti ja tunne-elämässä suuria käsittelemättömiä ongelmia, jos ei pysty hillitsemään aggressiivisia impulssejaan, eli psyykkinen mielenhallinta on heikkoa. Väkivaltaisia purkauksia ei sanota suoraan mielenterveysongelmiksi, mutta väkivaltaiset keinot käsitellä tunteitaan eivät todellakaan kuulu tasapainoisen, psyykkisesti vahvan ja terveen ihmisen keinoihin.

Naiset eivät valtaan päästessään ole yhtään sen rauhanomaisempia kuin miehetkään, ei tänä päivänä eikä historiassakaan. 

Mitä taas tulee normikansalaisiin, ei miehet halua sotia sen enempää kuin naisetkaan, sodassa ei ole heille mitään muuta kuin hävittävää, kuten ei naisillakaan ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeat miehet eivät ole sopeutuneet nykyaikaan ja syyttävät naisia siitä, ettei ylimielisesti naisiin suhtautuva mies kiinnosta. On tää nyt jumankekka melkoista rakettitiedettä näköjään. 

Hetkinen nyt. Tajuatko miksi jo 1800- luvulla naisille ryhdyttiin tarjoamaan hysteriaa lievittäviä hoitomuotoja? Miksi 30-60- luvuilla naisille kaupattiin 'äidin pikku apureita'? Kautta aikojen naiset ovat oireilleet. Vasta nyt uskalletaan miettiä syitä. Älä luulekaan että perheprooagandan kultakautena nainen olisi voinut sanoa suoraan olevansa kyrsiintynyt.

Lisäksi Freud joutui muuttamaan omia psykologian teorioitaan muotoon "lapsi haaveilee salaa vastakkaisen sukupuolen vanhemmastaan", koska kun Freud tutki näitä hysteerisiä naisia, heistä suurinta osaa oli käytetty seks. hyväksi. Sekä lapsina, teineinä että ai

Jestas. Tätä en tiennytkään. Kiitos tästä, täytyykin perehtyä aiheeseen hieman enemmän.

Vierailija
1064/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeat miehet eivät ole sopeutuneet nykyaikaan ja syyttävät naisia siitä, ettei ylimielisesti naisiin suhtautuva mies kiinnosta. On tää nyt jumankekka melkoista rakettitiedettä näköjään. 

Hetkinen nyt. Tajuatko miksi jo 1800- luvulla naisille ryhdyttiin tarjoamaan hysteriaa lievittäviä hoitomuotoja? Miksi 30-60- luvuilla naisille kaupattiin 'äidin pikku apureita'? Kautta aikojen naiset ovat oireilleet. Vasta nyt uskalletaan miettiä syitä. Älä luulekaan että perheprooagandan kultakautena nainen olisi voinut sanoa suoraan olevansa kyrsiintynyt.

Lisäksi Freud joutui muuttamaan omia psykologian teorioitaan muotoon "lapsi haaveilee salaa vastakkaisen sukupuolen vanhemmastaan", koska kun Freud tutki näitä hysteerisiä naisia, heistä suurinta osaa oli käytetty seks. hyväksi. Sekä lapsina, teineinä että ai

Suurin osa miehistä kohteli silloinkin vaimojaan hyvin, kuten naiset miehiään. Olen luullut, että nykyäänkin pääsääntöisesti. Palstan juttuja lukiessa ihmettelee.

Vierailija
1065/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet puutu jos toiset miehet sikailevat ja ahdistelevat, korkeintaan möllöttävät tuppisuina tai pahimmillaan nauravat ja liittyvät mukaan. Nähty liian monta kertaa. Laumasieluina eivät uskalla sanoa vastaan vaikka olisivatkin eri mieltä, ja kierre jatkuu.

Ja monen r aiskauskeissin kohdalla ovat ensimmäisenä huutamassa, että uhri valehtelee tai että mitäs oli sen miehen kanssa muttei ymmärtänyt antaa. Miehen "oikeutta" seksiin pidetään suurempana kuin naisen oikeutta koskemattomuuteen. 

Vierailija
1066/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä perse" -kommentit miesjoukolta ohi kävellessä, rivot käsimerkit ja huutelut ohiajavasta autosta, perseelle läimimiset baarissa tai joskus jopa paikoissa joissa ei tarjoilla alkoholia... Ihan peruskauraa naisten ja tyttöjen elämässä. Näistä tapauksista puolet tapahtui ennen kuin olin edes vielä yläasteella. Mutta ei, tietenkään kukaan mies ei koskaan ole todistanut mitään epäasiallista käytöstä tyttöjä tai naisia kohtaan.

Annas kun autan näyttämällä mikä tuossa kommentissa on väärin.

Viimeisessä lauseessa on sanat "kukaan" ja "ei koskaan". Jos vaihtaisit niitä vähän niin saisit vaikka "yksi tietty mies ei koskaan ole todistanut mitään" tai "kukaan mies ei silloin todistanut mitään"

Vierailija
1067/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään jaksaisi miehenä kuunnella jatkuvaa sukupuoleni mitätöintiä ja syyllistämistä. Ihan kuin yhtä vähän naisena toisinpäin, mutta tätähän ei nyt kuule kun naiset on nostettu korokkeelle ja etusijalle.

Hirveää aikaa. En tiedä miten tässä vielä käy, nyt näyttää jo huonolta mm perheellistymisestä tehty tukalan hankalaa. Ja täysin tarkoituksella. Miesten ja naisten välisen luottamuksen tuhoaminen on katala poliittinen ase. Olemme jokainen velvollisia vastustamaan tuon psykologisen ruton vaikutusta, jos koetamme tehdä maastamme jatkossakin elämiskelpoisen.

Näin se on minustakin. Olen luovuttanut naisten suhteen kun en halua saman katon alle minua puolivihaavaa minun etuani vastaan aktiivisesti äänestävää ja toimivaa "kumppan

Naisten kuuluu olla hieman alemmassa asemassa, koska miehet on fyysisesti vahvempia ja isompia, nämä asiat linkittyvät suoraan toisiinsa, eli henkinen ja fyysinen puoli. Se on luonnonlaki ja järjestys, eikä sille voi mitään.

Vierailija
1068/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet puutu jos toiset miehet sikailevat ja ahdistelevat, korkeintaan möllöttävät tuppisuina tai pahimmillaan nauravat ja liittyvät mukaan. Nähty liian monta kertaa. Laumasieluina eivät uskalla sanoa vastaan vaikka olisivatkin eri mieltä, ja kierre jatkuu.

Tai sitten 99,99999% miehistä ei ollut paikalla. Voit laskea vaikka itse paikalla olleet miehet ja jaat ne puolella maailman väestöstä niin saat % osuuden paikalla olleista miehistä.

Vierailija
1069/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Missähä ihmeen koulussa olet oikein ollut?"

Ihan tavallisella yläasteella ja vielä hyvällä alueella. Useampaan kertaa tyttöjä kourittiin mm. rinnoista, pahimmillaan ihan luokassa. Tämä ei ollut mitenkään poikeuksellista 80-luvulla. 

Ei kuulosta tavalliselta minun korviini

Minun korviini kuulostaa. Olin aikaisin kehittynyt tyttö. Vihasin ei rintojani pitkään, koska sai  osakseni niiden takia todella paljon häirintǎä sekä luokan pojilta että aikuisilta miehiltä.

No en silti ollut paikalla sanomassa niille toisille että tuo on asiatonta. Mutta tiedätkl kuka oli? Sinä

Jospa ei syyllistettäisi varhaisteini-ikäisiä siitä (joko entisiä ta

Lisäksi, vaikka kuinka huusin ja uhkailin poliisilla, mitä se hyödyttää kun kaikki ympärillä olijat ovat hiljaa? Jos minua ei sen verran ihmisenä nähdä että kajotaan väkisin, miksi se kajoaja yhtäkkiä kunnioittasi minun sanaani siitä että kajoaminen on väärin? Ja kun kukaan muu ei sano että se on väärin tai jopa nauraa, kajoaja ei näe toiminnassaan lopulta mitään väärää.

Vierailija
1070/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja monen r aiskauskeissin kohdalla ovat ensimmäisenä huutamassa, että uhri valehtelee tai että mitäs oli sen miehen kanssa muttei ymmärtänyt antaa. Miehen "oikeutta" seksiin pidetään suurempana kuin naisen oikeutta koskemattomuuteen. 

Niin, silloin kun r**skaaja on kantasuomalainen. Mm-taustainen pitää eliminoida (ainakin kuvaannollisesti, eli netissä länkyttämällä). Niin kuin sille uhrille olisi etnisyydellä mitään merkitystä. Mutta suomalainen mies pistää silmät ja korvat kiinni, jos tekijä on toinen suomalainen mies.

Vierailija
1072/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja kun kukaan muu ei sano että se on väärin tai jopa nauraa" 

Te asutte jossai rinnakkaistodellisuudessa koska minä en koskaan ole törmännyt tällaiseen. Tosin pellon laidalla tuota harvemmin kai tapahtuu, ainakaan niin että paikalla on muita kuin uhri ja häirikkö. Kun ei ole noista kumpikaan niin ei törmää tähän.

Vierailija
1073/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä työpaikassa nuorena jouduin todella härskien puheiden, vihjailujen ja jopa koskettelun uhriksi. Äijät huutelivat kaikenlaista, enkä osannut aina nasevasti vastata ja kärsin todella paljon ja suoranaisesti pelkäsin. Työmatkat oli pahimpia. Ei niitä ukkoja saatu kuriin, vaikka niitä puhuteltiinkin. Miesten työnantaja sitten järjesti mulle kyydin työmaalle ja pois. Miettikää!

Vierailija
1074/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on minustakin. Olen luovuttanut naisten suhteen kun en halua saman katon alle minua puolivihaavaa minun etuani vastaan aktiivisesti äänestävää ja toimivaa "kumppan

Sama kai se naisillakin on, eivät enää halua pariutua miesten kanssa samoista syistä. 0

Se on kaipa sitten win-win että naiset pääsevät elämään woke-unelmaansa islamistien vaimoina.

Vierailija
1075/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän Stalin-viestiin. Mitä eroa on SDP:llä ja puolueella, jota vasen sanoo f a s i s t i s e k s i?  Sitä nimitystä on heitelty ilmaan niin paljon.

Vierailija
1076/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa toki noinkin, mutta kun teidän fanaattisten mielestä ei saisi kysyä yhtään mitään. Nainen saa turpaansa, niin yhtäkään kysymystä ei saisi kysyä, että mikä homma tai muuten syyllistää uhria.

Mitä taas tulee seksuaaliseen väkivaltaan, niin ei sekään ole mitenkään ennenkuulumatonta, että nainen valehtelee. Naiset on siihen aivan yhtä kykeneväisiä kuin miehetkin.

Vaarallisella tiellä ollaan, jos mitään ei saisi kysyä. Ja tämä ei tarkoita sitä, että se on ok suoraan syyttää valehtelijaksi.

Monesti nämä kuulostaa siltä, että naiset haluaa samanlaisen systeemin kuin islamilaisissa valtioissa, jossa naiset joutuvat tekemään jos jonkinlaista taikatemppua todistaakseen väitteensä, täällä vaan halutaan miehille sama kohtalo. 

Vierailija
1077/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä epäuskoisena ja välillä huvittuneena luen näitä miesten ulinoita siitä, että naisilla on yhtäläiset oikeudet kuin miehillä. Siis miten se voi ottaa noin pahasti luonnon päälle? 

Jostain setämies- sanasta jaksetaan mesota vuodesta toiseen, kun naiset ovat tottuneet *uoritteluun jo hyvin nuorella iällä ja varmasti jokainen nainen sitä kuullut elämänsä aikana useamman kerran. 

Naiset haluavat samat ihmisoikeudet kuin miehillä, ja miehiä harmittaa, kun ei saa enää mitätöidä, *uoritella ja puristella naisia mielensä mukaan. 

Tämä on oikeasti jotain ihan uskomatonta. Ei ihmekään, että kuilu kasvaa. Voisiko miehet vain hyväksyä sen, että naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin, ja ansaitsevat ihan samat ihmisoikeudet. Kuilu kuroutuisi umpeen. 

Voisitko kertoa minkälaisia oikeuksia miehillä on Suomessa naisiin verr

Eikös ne paljon parjatut feministit aja asevelvollisuutta naisillekin? Varmaan siitäkin syntyy kauhea ulina, nyt vietiin miehiltä se viimeinenkin. XD 

Vierailija
1078/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman sivun kun tätä luki, niin 5v sitten tekemäni päätös pysyä sinkkunaisena tuntuu vieläkin järkevämmältä. Anonyyminähän ihmiset uskaltavat sanoa mitä ajattelevat. Miesten ajatukset naisista...hrr, järkyttävää luettavaa. 

Päättelet vauvapalstan kirjoituksista millaisia keskimääräiset ihmiset ovat? Selvä.

Lähinnä vahvistavat mielikuvia. Olen miesvaltaisella alalla ja voin sanoa miesten olevan mahtavia työkavereita ja alaisia, siinä kohtaa ei pahaa sanaa. Romanttiset suhteet ovat toinen juttu. Tuota "locker room talkia" kyllä kuulee. Kuinka ruuanlaitto ja siivoaminen on tylsää ja haluaisi naisystävän ne asiat tekemään puolestaan. Kuinka haluaa "varmaa seksiä". Kuinka naisten puheet ja kiinnostuksen kohteet ovat typeriä ja niitä siedetään vain saadakseen seksiä. Kuinka halutaan naisy

Sinä olet ympyräsi valinnut. Se ei tarkoita kuitenkaan sitä että suurin osa miehistä olisi tuollaisia. Tämän tajuaminen voi olla haastavaa.

Vierailija
1079/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä perse" -kommentit miesjoukolta ohi kävellessä, rivot käsimerkit ja huutelut ohiajavasta autosta, perseelle läimimiset baarissa tai joskus jopa paikoissa joissa ei tarjoilla alkoholia... Ihan peruskauraa naisten ja tyttöjen elämässä. Näistä tapauksista puolet tapahtui ennen kuin olin edes vielä yläasteella. Mutta ei, tietenkään kukaan mies ei koskaan ole todistanut mitään epäasiallista käytöstä tyttöjä tai naisia kohtaan.

Annas kun autan näyttämällä mikä tuossa kommentissa on väärin.

Viimeisessä lauseessa on sanat "kukaan" ja "ei koskaan". Jos vaihtaisit niitä vähän niin saisit vaikka "yksi tietty mies ei koskaan ole todistanut mitään" tai "kukaan mies ei silloin todistanut mitään"

Älä saivartele. Olet ilmeisesti näitä, jotka eivät uskalla puuttua näkemääsi vääryyteen, vaikka se tapahtuisi nenäsi alla.

Naiset puuttuvatkin miehiä yleisemmin näkemiinsä epäkohtiin. Miehet luikkivat karkuun.

Vierailija
1080/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja kun kukaan muu ei sano että se on väärin tai jopa nauraa" 

Te asutte jossai rinnakkaistodellisuudessa koska minä en koskaan ole törmännyt tällaiseen. Tosin pellon laidalla tuota harvemmin kai tapahtuu, ainakaan niin että paikalla on muita kuin uhri ja häirikkö. Kun ei ole noista kumpikaan niin ei törmää tähän.

Niin, ettehän te koskaan mitään huomaa kun ei koske suoraan teitä. Silmät kiinni vaan. Ja kaverien misogyyniset vitsit ohitetaan nauramalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme