Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
5961/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos sinä pelaat kotona niin moni mies onneksi tekee muutakin. Pelaa vaan.

Syy-seuraus-suhde logiikka 6/5"

Kuka sanoi että minä pelaan kotona? Minulla on jo perhe, johon kuuluu vaimo sekä kolme lasta!

Sitten mars hoitamaan niitä lapsia ja kokkaamaan niille ruokaa. Kummasti on aikaa jaaritella ja kinastella vauvapalstalla , kun olisi perhekkin hoidettavana. 

Tämä kommentti todistaa ettei kenelläkään palstailevalla naisella ole miestä tai lapsia.

Kiitos.

Ihmeellisistä asioista saat todisteita. Sulla on perhe, mutta olet palstalla. Kellään muulla ei voi olla perhettä, koska

On tässä tullut ruokaa laitettua ja muutakin puuhattua palstan ohessa. Kun on nopea ja näppärä, kaikkee voi tehdä. Lastenkin kanssa oon ollut yhteydessä. He eivät niin tykkää, että heitä kamalasti "hoidan", kun asuvat puolisoineen muualla. 

Laadukasta kotiruokaa siis sunnuntain kunniaksi.

Silti vaaditte miehiltä tuollaista ja ivaatte niitä. Arvaammeko yhdessä syyn käytöksellesi?

Alkaa M ja päättyy A

M______A

Vierailija
5962/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi että minä pelaan kotona? Minulla on jo perhe, johon kuuluu vaimo sekä kolme lasta!

Sitten mars hoitamaan niitä lapsia ja kokkaamaan niille ruokaa. Kummasti on aikaa jaaritella ja kinastella vauvapalstalla , kun olisi perhekkin hoidettavana. 

Vaimo hoitaa kyllä lapset sekä kokkaa ruokaa meidän perheessä, niin kuin normaaleissa perheissä on tapana! Minulla on muita tehtäviä hoidettavana!

Esimerkiksi mitä muuta tehtävänä? Kaikki passataan eteen, tarvitse kuin leukojaa

Unohtui kertoa, että on muinainen tapa. Miten sit liittyy ketjun aiheeseen? Tai nykyaikaan, joka ketjussa on aiheena? Ei sillä, itseäni kyllä historia kiinnostaa. Mut kun historiasta puhutaan, on tapana liittää se siihen historialliseen kontekstiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5963/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liberaalius on nykyään lähinnä synonyymi täysin seinähullulle miesvihalle. Ihmekös tuo, jos miehet ei mokomasta innostu.

Vai voiko olla, ettei naiset vaan innostu siitä että täällä palstalla miehet komentelee siivoamaan keittiötä, laittamaan ruokaa ja pesemään jalkojaan. Kaikki edellä mainittu onnistuu kyllä oman puolison hyväksi mutta onhan se aika huvittavaa täällä niiden perään kuuluttaa. Kehotin eilenkin kääntymään oman kumppanin puoleen toiveisiinsa liittyen.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
5964/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo hoitaa kyllä lapset sekä kokkaa ruokaa meidän perheessä, niin kuin normaaleissa perheissä on tapana! Minulla on muita tehtäviä hoidettavana!

Ettet nyt vaan tehnyt itsestäsi tarpeetonta perheellesi 🤣🤣🤣

Ajatteletko yhtään mitä täällä kirjoitat? Puhut ihan järkyttäviä juttuja... Jos oikeasti toivot jonkun jäävän jumiin kotiväkivallan alaisuuteen niin hanki hyvä mies apua, et sä terve ole ainakaan... 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
5965/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui kertoa, että on muinainen tapa. Miten sit liittyy ketjun aiheeseen? Tai nykyaikaan, joka ketjussa on aiheena? Ei sillä, itseäni kyllä historia kiinnostaa. Mut kun historiasta puhutaan, on tapana liittää se siihen historialliseen kontekstiin. 

--

Eihän unohtunut, seuraisit keskustelua. Siinä vaiheessa kun tuo otettiin esille puhuttiin niistä käytöstavoista joita naiset vaativat edelleen miehiltä, mutta ovat itse sujuvasti jättäneet heitä koskevat "käytöstavat" menneisyyteen.

Vierailija
5966/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella miten kamala kohtalo jollakin miehellä. Hän on loukkaantunut verisesti, kun joku on arvaillut hänen siviilisäätyään, kun hän ensin itse on rumasti arvaillut ja kommentoinut jokin toisen kommentoijan siviilisäätyä:D

Tuo #miesvihamäkyväksi on niin menettänyt uskottavuutensa, kun hän lähes jokaisen naisen (tai hän arvelee, että kirjoittaja on nainen) kirjoittaman kommentin jälkeen höpisee tuota #miesvihaa, vaikka olisi itse  edellisessä kommentissa  toista kommentoijaa juuri samasta asista haukkunut, josta hän nyt huutelee miesvihaa :D

#miesvihanäkyväksi

Psykoottinen palstamamma päättää kuinka kaikki viestit ketjussa ovat samalta mieheltä

#naisvihaa: "psy

Eli ottanut sinusta mallia. Sinuahan toiset kutsuu #miesvihakiimanartuksi. Mut minusta se on kuitenkin jo liian ruma ilmaisu. Niin en sitä käytä.

Vierailija
5967/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liberaalius on nykyään lähinnä synonyymi täysin seinähullulle miesvihalle. Ihmekös tuo, jos miehet ei mokomasta innostu.

Vai voiko olla, ettei naiset vaan innostu siitä että täällä palstalla miehet komentelee siivoamaan keittiötä, laittamaan ruokaa ja pesemään jalkojaan. Kaikki edellä mainittu onnistuu kyllä oman puolison hyväksi mutta onhan se aika huvittavaa täällä niiden perään kuuluttaa. Kehotin eilenkin kääntymään oman kumppanin puoleen toiveisiinsa liittyen.

T. Nainen KTM ja PS 

Ai mutta naiset itse kokevat oikeudekseen komennella "miehiä"

Miksi näin?

Vierailija
5968/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä nyt kukaan on muka miehiltä vaatinut kun on sata sivua sitten jo käynyt ilmeiseksi ettei niitä toiveita kuitenkaan täytetä jos on tämän keskustelun miehiä uskottava...

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
5969/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettet nyt vaan tehnyt itsestäsi

Ajatteletko yhtään mitä täällä kirjoitat? Puhut ihan järkyttäviä juttuja... Jos oikeasti toivot jonkun jäävän jumiin kotiväkivallan alaisuuteen niin hanki hyvä mies apua, et sä terve ole ainakaan... 

T. Nainen KTM ja PS 

Älähän nyt. Juurihan nainen siinä ivallisesti huomautti että on todella helppoa lähteä suhteesta. 

Nuo hakatut naiset siis kerjää turpiin saamista koska palaavat aina kotiinsa.

Vierailija
5970/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Miksi näin?

En ole komentanut sinua enkä ole komentanut omaa puolisoa. Hän osaa ja ajattelee itsekin.

En siis ota vastuuta tällaisista syytöksistä kun en sellaista tee. Siksi en osa myös vastata kysymykseesi. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
5971/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella miten kamala kohtalo jollakin miehellä. Hän on loukkaantunut verisesti, kun joku on arvaillut hänen siviilisäätyään, kun hän ensin itse on rumasti arvaillut ja kommentoinut jokin toisen kommentoijan siviilisäätyä:D

Tuo #miesvihamäkyväksi on niin menettänyt uskottavuutensa, kun hän lähes jokaisen naisen (tai hän arvelee, että kirjoittaja on nainen) kirjoittaman kommentin jälkeen höpisee tuota #miesvihaa, vaikka olisi itse  edellisessä kommentissa  toista kommentoijaa juuri samasta asista haukkunut, josta hän nyt huutelee miesvihaa :D

#miesvihanäkyväksi

Psykoottinen palstamamma päättää kuinka kaikki viestit ketjussa ovat samalta mieheltä

#naisvihaa: "psy

Eli vaikka laitat kaikkiin kommentteihisi #miesviha näkyväksi, olet tunnistamaton, eikä kukaan tajuu, et ne kommentit on sulta😅

Vierailija
5972/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, nyt mä käsken tai ainakin vilpittömästi kehotan: hanki itsellesi keskusteluapua. Nuo jutut eivät ole enää normaaleja tai terveen ihmisen puheita. Tulee paha olo edes lukea tuollaista..

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
5973/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä nyt kukaan on muka miehiltä vaatinut kun on sata sivua sitten jo käynyt ilmeiseksi ettei niitä toiveita kuitenkaan täytetä jos on tämän keskustelun miehiä uskottava...

T. Nainen KTM ja PS 

Estääkö se vaatimasta? Juurihan tuossa nainen käski miestä menemään kokkaamaan.

Etkö seuraa keskustelua kuin valikoiden? Oletko jotenkin persuuden lisäksi muullakin tavalla jäänyt kehityksessäsi jälkeen?

Vierailija
5974/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Miksi näin?

En ole komentanut sinua enkä ole komentanut omaa puolisoa. Hän osaa ja ajattelee itsekin.

En siis ota vastuuta tällaisista syytöksistä kun en sellaista tee. Siksi en osa myös vastata kysymykseesi. 

T. Nainen KTM ja PS 

Ai tänään noin. Eilen olit vaatimassa minua vastaamaan toiselle miehelle esitettyihin kysymyksiin.

Vierailija
5975/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, nyt mä käsken tai ainakin vilpittömästi kehotan: hanki itsellesi keskusteluapua. Nuo jutut eivät ole enää normaaleja tai terveen ihmisen puheita. Tulee paha olo edes lukea tuollaista..

T. Nainen KTM ja PS 

Eikö totuus enää kiihota?

Vierailija
5976/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Eli ottanut sinusta mallia. Sinuahan toiset kutsuu #miesvihakiimanartuksi. Mut minusta se on kuitenkin jo liian ruma ilmaisu. Niin en sitä käytä.

Kutsu pois, sanon minäkin sinua porsineeksi palstanartúksí

Vierailija
5977/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasinkin, että olet se sama , joka tuolla aikaisemmin kertoi, että muija on rätti kourassa kiillottamassa keittiötä. Ja kun sulta tiedusteltiin pääse muija edes saunaan/pesulle lauantai-iltana niin suutuit ja väitit sitä miesvihaksi, että tuollaista vihjailtiin. Vaikka olit kirjoittanut, että muijan paikka on keittiössä :D Onnea vaan muijalle, on löytänyt oikean aarteen" No mutta mikäpä siinä sinä onneksi kustannat koko perheen ylellisen elämän, kun muija kiillottaa päivät keittiön tasoja. Ps. ne sinun muut tehtävät lienee päivystää vauvalla ja keksiä haukkumisia naisista. Nyt kyllä pitää miestä kiireellisenä, kun mielikuvitus perhe on kasvanut mielikuvitusmuijasta (varmaan ruma, kun on teljätty keittiöön??) jo kolmilapsiseksi perheeksi.  Ootko kuvitellu miltä tuntuisi vaihtaa lapsen vaippa vai tekeekö mielikuvitusmuija yksin senkin homman:DDDDDDD Onnea vaan kovasti teidän(mielikuvitus)perheelle. Varmaan lapset kasvaa rakastavassa ja onnellisessa perheessä, jossa äiti on teljätty rätti kourassa keittöön:DDDDDDD En voi lakata nauramasta.  Vaikka eihän se kyllä oikeasti ole naurunasia, onhan näitä ollut ennenkin, että nainen on teljätty jonnekin vangiksi ja mies on tälle pukannut lapsia tulemaan. Joskus tekijä on ollut jopa naisen oma isä.......

Vierailija
5978/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasinkin, että olet se sama , joka tuolla aikaisemmin kertoi, että muija on rätti kourassa kiillottamassa keittiötä. Ja kun sulta tiedusteltiin pääse muija edes saunaan/pesulle lauantai-iltana niin suutuit ja väitit sitä miesvihaksi, että tuollaista vihjailtiin. Vaikka olit kirjoittanut, että muijan paikka on keittiössä :D Onnea vaan muijalle, on löytänyt oikean aarteen" No mutta mikäpä siinä sinä onneksi kustannat koko perheen ylellisen elämän, kun muija kiillottaa päivät keittiön tasoja. Ps. ne sinun muut tehtävät lienee päivystää vauvalla ja keksiä haukkumisia naisista. Nyt kyllä pitää miestä kiireellisenä, kun mielikuvitus perhe on kasvanut mielikuvitusmuijasta (varmaan ruma, kun on teljätty keittiöön??) jo kolmilapsiseksi perheeksi.  Ootko kuvitellu miltä tuntuisi vaihtaa lapsen vaippa vai tekeekö mielikuvitusmuija yksin senkin homman:DDDDDDD Onnea vaan kovasti teidän(mielikuvitus)perheelle. Varmaan lapset kasvaa rakastavassa ja onnellisessa perheessä, jossa äiti on teljätty rätti kourassa keittöön:DDDDDDD En voi lakata nauramasta.  Vaikka eihän se kyllä oikeasti ole naurunasia, onhan näitä ollut ennenkin, että nainen on teljätty jonnekin vangiksi ja mies on tälle pukannut lapsia tulemaan. Joskus tekijä on ollut jopa naisen oma isä.......

Tiedoksi... tuo tosiaan on sitten eri, kuin se joka tulee kertomaan että tämä sun viesti on miesvihaa.

Ja sitähän tuo on kun vihjailet pakotetusta insestistä. Se että sulla on sama henkilö äiti ja sisko ei tarkoita että se olisi kovinkaan yleistä.

Vierailija
5979/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettet nyt vaan tehnyt itsestäsi tarpeetonta perheellesi 🤣🤣🤣

Puhui itsensä pussiin ainakin siitä ettei hänellä tosiaan ole perheelleen tarjottavaa kun vaimo kaiken tekee. Jään kuulolle mitä ne muut tehtävät ovat mitä hän itse tekee

No, minä miehenä käyn salilla sekä vietän äijien iltaa baarissa, kun nainen hoitaa lapsia sekä kotiani =)

-eri

Vierailija
5980/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Estääkö se vaatimasta? Juurihan tuossa nainen käski miestä menemään kokkaamaan.

Etkö seuraa keskustelua kuin valikoiden? Oletko jotenkin persuuden lisäksi muullakin tavalla jäänyt kehityksessäsi jälkeen?

Olenko minä vastuussa siitä mitä joku toinen nainen täällä sinulle sanoo? 

Oletko sinä jäänyt jälkeen jos ja kun ei käy järkeen että asioista voi olla erimieltä ilman että täytyy henkilökohtaisesti toista tai oikeasti vähemmistöryhmiä ivata? Ymmärrätkö että ihmisillä on eri näkökulmia ja tulokulmia asioihin ja se millä tavalla lähestyy toista ihmistä, tulee kyllä vastavuoroisuudessa takaisin.

Sinun ei tarvitse olla perussuomalainen että voit keskustella minun kanssa. Minäkin vastaan sinulle vaikka edustat kaikkea sitä mitä minä en arvosta.

T. Nainen KTM ja PS