Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
5281/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntaina on vihervasureilla itkun ja hammasten kiristyksen päivä kun ei tule ruskean reiän ritarista pressaa :)!

Äänestin Stubbia, mutta olisin kyllä halunnut nähdä, kuinka muslimimaiden diplomaatit olisivat kätelleet Linnan juhlissa homoparia. Nyt se jäi näkemättä.

Mutta Stubbihan on tyhmä, kun ei osaa yksinkertaisia prosenttilaskuja päässä!

Vierailija
5282/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: T. Nainen KTM ja PS

Eipä voi tyhmempää olla, kuin nainen, joka äänestää naisvihapuoluetta PS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5283/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntaina on vihervasureilla itkun ja hammasten kiristyksen päivä kun ei tule ruskean reiän ritarista pressaa :)!

Äänestin Stubbia, mutta olisin kyllä halunnut nähdä, kuinka muslimimaiden diplomaatit olisivat kätelleet Linnan juhlissa homoparia. Nyt se jäi näkemättä.

No tämä nyt on taas oikein komia johtopäätelmä ihmisestä 😅 voin rehellisesti myöntää että minäkin talousalan ihmisenä lasken mieluummin laskimella kuin päässä, vaikka kohtuullisen paljon tullut pyöriteltyä numeroita... Ei tarvitse päässä osata, hyvä jos osaa mut ei tarvitse. Se on mun mielipide. Kunhan paperilla tai laskimella pärjää niin se on ihan riittävästi.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
5284/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KTM= KotiinTuettuMasokisti

Vierailija
5285/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin typerä kuin homo presidentiksi. Minun aikanani ei linnajuhlissa ole kahta miestä vierekkäin kättelemässää vieraita!

Konservatiivinen SUOMALINEN MIES!

Vierailija
5286/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Tässä ketjussa näkyy selvästi ero suomalaisten naisten sekä miesten välillä! Naiset ovat suht rauhallisia, miehet taas todella aggressiivisia naisia kohtaan uhkailemalla heitä väkivallalla, r'iskaamalla, murhaalla sekä jne! Myös toisia miehiä, jotka yrittävät jotenkin puolustaa naisia, he kanssa saavat osansa näiltä barbaareilta! Miten tämä voi olla edes mahdollista Suomessa vuonna 2024? Suomihan on maailman turvallisimpia maita naiselle, silti täällä luolamiehet uhkailee miten aikovat alistaa naiset tulevaisuudessa! Sairasta sanon minä. Miehet pitäisi eristää jonnekin kaukaiselle saarelle, sieltä sitten tiukan psykologisen ja todella pitkän karatenin jälkeen, voidaan arvioida uudestaan päätetäänkö mies yhteiskuntaan vai lähetetäänkö takaisen saarelle loppuelämäkseen!

Olet väärässä. Tutkimusten mukaan suomalaiset miehet ovat EU:n toiseksi väkivaltaisimpia. Ja tuo miesten ag

Ja muistaakseni tanskalaiset väkivaltaisimpia, uskoo ken tahtoo niin tehdä, painotus sanalla tahtoo.. 

Ja väittäisin myös, että siinä itse tutkimuksessakin sanottiin, että ne tilastoinnit ei ole ollenkaan samalla tasolla kaikissa maissa.. 

Vierailija
5287/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näihin naisvihasyytöksiinkin vastannut jo niin monesti ja perusteita kysellyt niitä saamatta että nyt en enää millään jaksaisi. Olen itsekin nainen joten luonnollisesti toivon kaikille naisille pelkkää hyvää. Toivon sitä myös miehille ja ihan kaikille.

Mutta äänestä sinä miten katsot parhaaksi.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
5288/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somehan sen voimantumisvihan syöttää. Siellä ne aivot muuttuu mössöksi ja tässä on tulos. Kymmenen vuoden päästä ihmetellään, että miten tuo aivopesu olikin niin helppoa.

Vierailija
5289/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KTM= KotiinTuettuMasokisti

Niin, no kauppatieteiden maisteri, mutta miten vaan. Ehkä tämä kertoo nyt sinusta enemmän kuin minusta.. olisi kiva katsoa millä tutkinnoilla sinä täällä väheksyt muita ihmisiä. Epäilen ettet kovin kummoisella tai ainakin sivistys mennyt ohi.

Mukavaa iltaa sinullekin...

T. Nainen PS ja KTM 

Vierailija
5290/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä persut vs naiset -aivopesu on somessa yksi suosituimpia nykyään. Yksinkertaiset lauma-aivot on helppo valjastaa saman agendan taakse. 

Vierailija
5291/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä persut vs naiset -aivopesu on somessa yksi suosituimpia nykyään. Yksinkertaiset lauma-aivot on helppo valjastaa saman agendan taakse. 

Demokratiassa kun eletään, jokainen voi itse valita ja äänestää arvojensa mukaan. Ja eiköhän jokainen siinä omaa harkintansa käytä ennenkö lähtee kenenkään kelkkaan

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
5292/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavihreiden pressa ehdokkaasta ei ikinä tule presidenttiä suomeen piste!

Vierailija
5293/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb on komeampi, joten saa ääneni. Presidentin tärkein tehtävä on kuitenkin näyttää edustavalta.

Vierailija
5294/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi suurin osa suomalaisista naisista on sivistyneitä 🥰! Suomalaisista miehistä on vaikeata sanoa samaa... 😞!

Johtuisiko siitä, että te suomalaiset naiset olette paaponeet poikanne piloille! Aina tekemällä tälle kaiken, ettekä osaa vaatia mitään pikku prinssille. Hehän oppivat, että mitään ei tarvitse tehdä itse, kun aina äiti hoitaa esim. siivoaa huoneen, tekee ruoan, tiskaa tiskit, pesee likaiset vaatteet sekä jne! Vai olenko väärässä? Näitä tapauksia minulla on tusinoittain. sillä olen töissä masentuneiden nuorten parissa! Järkyttävää kun vanhemmat ovat itse aiheuttaneet nämä ongelmat, sitten etsitään syyllisiä muulta! Kannattaisi vanhemmat katsoa peiliin siitä!

No kysyisin myös, mikä on isien osuus näissä kasvatuksissa?

Ovatko nämä masentuneet nuoret siis hemmoteltuja? Sen takia masentuneita?

Vierailija
5295/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on vuodesta 1970 ollut voimassa sterilisaatiota koskeva laki, johon vuonna 1985 tehtiin saantia helpottavia muutoksia. Sterilisaation edellytykset on kirjattu lakiin, ja ne ovat samat sukupuolesta riippumatta. Puolison suostumusta sterilisaatioon ei tarvita.

Jaksat reppana levittää valheitasi.

Selitä sitten tämä: miksi THL:n asiantuntija selittää lehtijuttussa SYITÄ SILLE MIKSI SUIOSTUMUS TARVITAAN

Vierailija
5296/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että nykyään rahalla (=somella) saadaan suuret massat aivopestyä tähän woke- ja voimaantumispelleilyyn. Ei enää kyetä muodostamaan omia ajatuksia, kun naama on aina kiinni ruudussa ja keskittymiskyky riittää muutaman sekunnin, kun pitää saada jo seuraava dopamiiniryöppy samanmielisiltä lahkolasilta.

Vierailija
5297/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tekisi ihan hyvää monelle suomalaisellekin nähdä... Äänestin luonnollisesti numeroa 5 mutta paremman puutteessa sitten stubbia (joka mielestäni on turhan itseriittoinen, vaikkakin varmaan hyvä presidentti) mutta täytyy myöntää että ehkä Pekka olisi jopa parempi joissakin asioissa.. mainitsen myös että mieskumppani ei ollut minulla syy äänestää vaan yleinen epäluottamus/epävarmuus henkilöä kohtaan. Mutt

Minulle ei ole missään vaiheessa ollut ongelma kenenkään parisuhde tai henkilökohtaiset mieltymykset. Minulla syntyi epäluottamus aikanaan ihan muista syistä Haavistoa kohtaan, mutta on myönnettävä että hän on osin ollut edukseenkin vaalitenteissä vaikkei minulle ensisijainen ehdokas ole. 

On oikeasti harmi että joku vielä määrittää ihmisen pätevyyttä esim seksuaalisen suuntautumisen kautta. Se ei ole mikään este tai ongelma.

Meillä on myös PS edustaja Sebastian Tynkkynen joka on avoimesti miehen kanssa. 

T. Nainen KTM ja PS 

Jep, fiksu ihminen tekee ne äänestyspäätökset ihan muiden asioiden pohjalta, kuin seksuaalisen suuntautumisen. Sinullakin on perusteltu syy epäluottamukselle. 

Tynkkynen onkin erikoinen perussuomalainen, hänen puolisonsa taitaa myös olla maa han muuttaja. Tunnustan etten hänen edesottamuksiaan ole paljoa seurannut. 

Vierailija
5298/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punavihreiden pressa ehdokkaasta ei ikinä tule presidenttiä suomeen piste!

Kaikki punavihreiden pressa ehdokkaat, kuuluvat suoraan vankilaan ilman mahdollisuutta ehdonalaiseen!

Suomi Suomailaiseille! Suomi Suomelle!

Vierailija
5299/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasektomian saat heti, kun ehdot täyttyvät. Yksikin ehto riittää. Puolison lupaa et tarvitse.

Yritin miettiä, miten tää liittyy aloitukseen, mutta tajusin kyllä. Liittyy vahvasti siihen, miksi kenties kohtaamisia ei tapahdu. Jos tää jankkajankka mitenkään edustaa miessukupuolta yleisesti.

Tietysti tajusit mutta haluat vain pilkata  :)  Onneksi miehet ovat kovanahkaisempia kuin pelkät naiset.

Liittyy vahvasti siihen että liberaaleilla naisilla on enemmän oikeuksia kuin miehillä. Jopa oman kehonsa suhteen.

Vai väitätkö ihan oikeasti ettei abortista olisi koskaan puhuttu "oma keho, oma päätös" ? Auttaako siinä selittely että nainen voi muuttaa mielensä, nainen ei ole kypsä tekemään päätöstä abortista ennen kuin on 30 jne.

Minkä minä, tai sinä, sille voidaan että lähtökohtaisesti jos kroppaan kuuluu kohtu niin siinä kropassa voi alkaa raskaus? Oletko siitäkin katkera, kun tätä "oikeutta" ei miehillä ole? Senkun ajatte miehille aborttioikeutta omaan itsemääräämisoikeuteenne vedoten, ei se ole meiltä naisilta pois. Sen sijaan jos abortti kielletään niin teiniraskaudet ja ei-toivotut raskaudet ylipäätään lisääntyvät, samoin kuin epätoivoiset yritykset päästä raskaudesta eroon. Kuka siitä hyötyy? Sterissä ei se ole sen enempää "oma päätös, oma keho" kuin teillä miehilläkään, samanlailla naisilla on ikäraja.

- eri

Tehdään vaihtokauppa, laitetaan aborttiin ikärajaksi 30 ja sterilisaatioon 14.

Eikö kelpaa? Miksi ei?

Aivan, koska naiset häviävät tuossa diilissä. Teillä on jo kaikki mitä tarvitsette, joten voitte kaikessa rauhassa nauraa miehille jotka haluavat vasektomiansa. 

Ikäraja on sama hihihihi kun lyllerrätte taas kerran aborttia tekemään.

Vierailija
5300/23026 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tik tikissä on ihania tyttöjä

rahat jakoon ja tikitin akat töihin myymälään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi