Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistäs niitä panokokemuksia tulee...ettei vain sinkkuseikkailijamiehiltä. Miksi juuri naisen sinkkuudesta on tehty noin suuri ongelma? Miksei puhuta siitä millaisia nuo nuoret miehet ovat parisuhteessa? Haluavatko nuoret miehet lapsia nuorena? Vai vasta viiskymppisinä? Ovatko nuoret miehet uskollisia, empaattisia, tunneälykkäitä, tasa-arvoa kannattavia? Kauppalehden ja tämän ketjun perusteella he ovat konservatiivisia, jotka haluavat naisen nyrkin ja hellan väliin. Rupeapa liberaalina naisena sellaisen kanssa parisuhteeseen, ei onnistu.
Katsos kun 90% naisista saavat panokokemuksensa 10% miehistä (alphat/Chadit). Siksi kaltaiseni kivat poitsut (nice guys) eivät saa irtoseksiä, vaan meille jää vasta rupsahtaneet, loppuun käytetyt vanhusnaiset (25+) elätettäviksi. Minun konsevatiivisuuteni tai vaimolle määräämäni hellanyrkkiväli eivät miten
Loistavaa sarkasmia. Tai siis olihan tuo huumoria, olihan.....?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, joo en osaa edes PS kannattajana sanoa mistä on kyse. Meitä on kyllä demograafisesti niin monista lähtökohdista että mahtaako kenelläkään toisella puolueella olla yhtä värikästä äänestäjäkantaa... Yhteistä taitaa olla lähinnä Suomi, suomalaisuus ja Suomen etu kaikessa politiikassa. Muuten kai sitten eroavaisuudet ovat subjektikohtaisia
Toissa viikolla tuli tutkimustulokset jonka mukaan persut tuntevat kaiklsta vähiten yhteenkuuluvuutta muiden suomalaisten kanssa eli suurimman osan suomalaisten kanssa.
Yli puolet suomalaisista on naisia, naisten edun vastainen toiminta on vastaan Suomen etua.
Niin... No onhan tässä nytkin naisena aika yksin ajatustensa kanssa. Mutta ei se haittaa. Kaikkea ihmisyyttä kun
Konkreettisesti edustan vähemmistöön kuuluvaa naista akateemisena perussuomalaisena naisena.
Olen äänestänyt niin, että tulevaisuudessakin valtiossamme toteutuu talouskasvu, jolla rahoitamme hyvinvointivaltion ja varmistamme palvelut kaikille ihmisille, myös niille joilla ei muuten olisi mahdollisuutta niitä saada. Minä voin mennä yksityiselle lääkärille, mutta tiedän että kaikki eivät voi. Siksi hyvinvointivaltio, joka rahoitetaan talouskasvua tukevalla politiikalla ja perussuomalaisia tällä hetkellä äänestään.
Minkä puolesta sinä vaikutat? Vastaa samoihin kysymyksiin, luen mielelläni ajatuksiasi vaikka ne olisi eri kuin omani
T. KTM nainen ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin elin sen ja näin sen omin silmin miten tää homma toimii. Olin pienenä kiltti, kiusattu nulikka, joka ei ymmärtänyt naisia. Kerrasta toiseen sitä ihmettelin että miksi ne tietyt ja harvat miehet, niillä on vientiä.
No, sitten tietysti kun aloin ymmärtämään mikä on homman nimi, kasvatin luonteen itselleni ja näin ja elin ne vuodet läpi. Näin omin silmin sen. Samat naiset, jotka olivat aiemmin torjuneet, olivatkin nyt kiinnostuneita, koska muutkin naiset olivat minusta kiinnostuneita. Suosio ruokki suosiota. Oli jotenkin vaikea käsittää ja ymmärtää, että ihan oikeasti te kaikki naiset olette tällaisia. Mutta niin se on.
Aikani pidin hauskaa ja ymmärsin, millään muulla ole väliä kuin sillä, mitä korvien välistä löytyy. Olen sentään aika lyhytkin vielä. Kuitenkin tämän asian eläminen läpi ja omin silmin näkeminen ja kokeminen on jättänyt syvät arvet t
Kyllä tuossa on pointtia.
"Yksinäinen ratsastaja"-taktiikka toimii välillä. Mutta vain jos et kiinnitä huomiota naisiin. Vihoviimeinen virhe on näyttää mieheltä joka katselee naista/naisia, mutta harkitsee uskaltaako lähestyä.
Pitää olla joko pelimies, joka skannaa kohteen ja lähestyy heti. Vaikka pelimiesopit ovatkin pitkälti hevonkakkaa, tämä pitää paikkansa.
Tai seuramies joka ylittää muut miehet olemalla se joka kertoo kun muut kuuntelevat, on muita supliikimpi ja heittäytyvämpi.
Tai tietysti todella komea, tai statusmies.
Käytännössä ensimmäinen on ainoa joka toimii itsellä. Kaikki naisten aloitteet ovatkin tulleet täysin puun takaa, olen huomannut naisen kun tämä on vieressä ja tervehtii.
niin, se kahtiajako tulee juuri siitä että miehet tajuaa naisten olevan juuri sellaisia kuin naiset ovat.
Eli mitä huonommin kohtelet sen paremmin saat naista.
Jne.
Olemalla hyvä jätkä olet vain kuuluisalla nössö-zonella.
Kaikki juontaa juurensa evoluutioon ja naisten syvimpään olemukseen eli heidän libidoonsa. Osa naisista kieltää sen itsekin itseltään. Mutta olemassa se on ja se on hyvin primitiivinen juttu.
Sanokaa naisvihaksi, mutta se on totuus ja suurin osa miehistä ymmärtää sen jossain vaiheessa elämäänsä. Suositut miehet, heitä ei kiinnosta, koska heillä hyvät geenit ja naista tulee ovista ja ikkunoista. Keskijantterit ja alemman tason miehet tähän törmäävät konkreettisemmin.
Mutta kaiken taustalla on se että mies ei ole koskaan rakastettu omana itsenään, nainen rakastaa miestä tuotteena ja tämän karikatyyriä ja saavutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin elin sen ja näin sen omin silmin miten tää homma toimii. Olin pienenä kiltti, kiusattu nulikka, joka ei ymmärtänyt naisia. Kerrasta toiseen sitä ihmettelin että miksi ne tietyt ja harvat miehet, niillä on vientiä.
No, sitten tietysti kun aloin ymmärtämään mikä on homman nimi, kasvatin luonteen itselleni ja näin ja elin ne vuodet läpi. Näin omin silmin sen. Samat naiset, jotka olivat aiemmin torjuneet, olivatkin nyt kiinnostuneita, koska muutkin naiset olivat minusta kiinnostuneita. Suosio ruokki suosiota. Oli jotenkin vaikea käsittää ja ymmärtää, että ihan oikeasti te kaikki naiset olette tällaisia. Mutta niin se on.
Aikani pidin hauskaa ja ymmärsin, millään muulla ole väliä kuin sillä, mitä korvien välistä löytyy. Olen sentään aika lyhytkin vielä. Kuitenkin tämän asian eläminen läpi ja omin silmin
Makes sense. Toki komeus, raha ja status asettavat raamit, kenet voit potentiaalisesti saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin elämme yksilöinä ja yksilöinä kaiken koemme. Siinä vaiheessa kun tarpeeksi moni samaa sukupuolta tai etnistä taustaa omaava yksilö saa tietynlaisen kohtelun, puhutaan rakenteellisesta ongelmasta.
On itsestään selvää, ettet koe olevasi etuoikeutettu. Sinulla kun ei ole muusta kokemusta. Sitä etuoikeutusta ei huomaa, ennenkuin sen menettää. Sen tähden on typerää, että etuoikeutettu sanoo ei-etuoikeutetulle, ettei tää kärsi syrjinnästä. Vain siksi, ettei itsellä ole samaa kokemusta. No ei ole, koska on ETUOIKEUTETTU.
Sukupuoli ei ole mikään etuoikeus Suomessa. Tässä sinulle monia ominaisuuksia, joilla saa paljon etua verrattuna muihin: Komea/kaunis, älykäs, rikkaat vanhemmat, terveys, ulospäin suuntautuneisuus.
Noista ei mihinkään voi itse vaikuttaa, ne eivät riipu sukupuolesta, mutta niiden puu
No yhden kohdan itsestäsi tiedän...
Eivät tietenkään kaikki ole yhtä kauniita, rikkaita jne. Ja syrjäytyneistä suurempi osa on miehiä, kuin naisia. Nämä tosiasiat eivät ole silti mikään peruste rakenteelliseen syrjintään tai mihinkään.
Kokeile nyt kuitenkin sitä kunnioittavaa ja arvostavaa lähestymistapaa. Sun mielestä se on mössöä, mun mielestä se on miehekästä.
Jos sittenkin menee pieleen niin on myös luonnonvalinta, harmillinen tosiasia. Väitän kuitenkin että estät sen toteutumisen edellä mainitulla ohjeellani
T. KTM nainen ja PS
Vierailija kirjoitti:
Tämähän palsta on täydellinen paikka, missä vihervassarit yrittää aivopestä muita! Menkää maailmanhalaajat nyt sinne Somaliaan naisten oikeuksia puolustamaan! Ai ette uskalla vai? Saatanan suomessa kyllä osaatte riehua meidän verorahoilla! Mutta Somppulandiaan että uskalla mennä puolustamaan siellä olevien akkojen oikeuksia? Menolippu taskuun ja menoks, ei jäädä kaipaamaan tietä täällä, säästyy nekin verorahat mitkä tietä aiheutuvat!
T. Teemu PS!
Tässäpä taas hyvä.todiste siitä mitä persut ajaa eli naisvihaa. Ovat muka isänmaallinen puolue, suomalaiset ja Suomi ensin ja ovat oikeasti yli puolta oman maan kansalaisia vastaan.
Yksikään mies ei koskaan tuo niin paljon verotuottoa maalle kuin nainen.
Ja miksi käsket sen Suomi ensin-puheen kansalaista lähtemään omasta kotimaaaataan jonnekin Afrikkaan? Eihän tuossa ole mitään isänmaallista! Ja miksi nainen lähtisi korjaamaan ihmisoikeuksia johonkin toiseen maahan itselleen vaaralliseen? Ettehän te miehetkään lähde.
Tää koko ketju on ylisläisten syrjäytyneiden poikien/'miesten' surkeaa trollailua :Ddd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän palsta on täydellinen paikka, missä vihervassarit yrittää aivopestä muita! Menkää maailmanhalaajat nyt sinne Somaliaan naisten oikeuksia puolustamaan! Ai ette uskalla vai? Saatanan suomessa kyllä osaatte riehua meidän verorahoilla! Mutta Somppulandiaan että uskalla mennä puolustamaan siellä olevien akkojen oikeuksia? Menolippu taskuun ja menoks, ei jäädä kaipaamaan tietä täällä, säästyy nekin verorahat mitkä tietä aiheutuvat!
T. Teemu PS!
Tässäpä taas hyvä.todiste siitä mitä persut ajaa eli naisvihaa. Ovat muka isänmaallinen puolue, suomalaiset ja Suomi ensin ja ovat oikeasti yli puolta oman maan kansalaisia vastaan.
Yksikään mies ei koskaan tuo niin paljon verotuottoa maalle kuin nainen.
Ja miksi käsket sen Suomi ensin-puheen kansalaista lähtemään omasta kotimaaaataan jonnekin Afrikkaan? Eihän tuossa ole mitään isä
Kyllä tässä on kyseessä ihan oman elämänsä tapauuno. Yhtä häpeäksi olisi juttujensa kanssa missä tahansa puolueessa. Hänen näkemys ei ole PS näkemys.
T. Nainen, PS ja KTM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä näin miehenä valtavan eron siinä, kuinka miehet ja naiset käyttäytyvät parisuhdemielessä.
Ennenhän se meni niin, että pariuduttiin nuorina, riippumatta siitä alettiinko heti tekemään lapsia. Toki lapset useammin tehtiin aikaisemmin, mutta ei aina. Nyt siis puhutaan minun vanhemmistani.
Minun ikäluokkani naiset elivät jo Uutta Normaalia. Todella moni sinkkuili. Kevytsuhteet, polyamoria ym eivät olleet vielä kovin yleisiä, tai eivät ainakaan mainstreamia. Tyypillisesti se meni niin, että elettiin sinkkuelämää, mutta aina välillä kun vastaan tuli todella kuuma mies niin se johti johonkin. Kuten yhden yön seksiin.
Esimerkiksi minun opiskelukavereistani, ja meitä oli siis 20 kahdella luokalla, alle neljäsosa oli parisuhteessa missään vaiheessa opintojen aikana. Osa kenties menetti neitsyytensä nuori
On se erikoista, että tämäkin yhteiskunnallinen ongelma on ihan vaan naisten syy.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan ainakin Yhdysvalloissa ja Saksassa kyse on siitä, että naiset ovat menneet reilusti vasemmalle, kun taas miehet ovat pysyneet melkolailla paikoillaan.
Yhdysvaltojen kohdalla syy lienee siinä, että heidän vanhoilliskonservatiivit ovat tullee entistäkin vanhoillisemmiksi. Ja moni toivoo "universal healthcare" eli julkista terveydenhuoltoa, jonka kannattaminen on USA:ssa hyvin vasemmistolaista.
Vierailija kirjoitti:
Tää koko ketju on ylisläisten syrjäytyneiden poikien/'miesten' surkeaa trollailua :Ddd
On täällä sit ainakin yksi nainenkin 🙈 ja yritin vielä näitä hessuja kohteliaasti ohjeistaa jospa se vielä iloksi muuttuisi tulevassa. Kunnioittava ja arvostava vuorovaikutus on hyvä käypäohje itse kullekin.
T. Se persunainen
Koska naiset ovat todistetusti korkeakoulutetumpia = älykkäämpiä = osaavat kyseenalaista ja olla kriittisiä = itsenäinen päätöksenteko = yhteisvastuullisuus, jne jne loputtomasti.
Olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että naiset ovat jotenkin enemmän ihmisiä ja inhimillisiä kuin miehet. Miesten aivot/asenteet/arvot ovat jääneet jonnekin kivikauden ja keskiajan välille.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset ovat todistetusti korkeakoulutetumpia = älykkäämpiä = osaavat kyseenalaista ja olla kriittisiä = itsenäinen päätöksenteko = yhteisvastuullisuus, jne jne loputtomasti.
Olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että naiset ovat jotenkin enemmän ihmisiä ja inhimillisiä kuin miehet. Miesten aivot/asenteet/arvot ovat jääneet jonnekin kivikauden ja keskiajan välille.
Molempia tarvitaan ja molemmat ovat ihan yhtä päteviä, osaavia ja arvokkaita.
T. Persunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin, naiset olkaa tarkkana miesten kanssa! Älkää olko sinisilmäisiä, sillä miehet tekevät kaikkensa päästäkseen vällyjen väliin kanssanne. He kyllä osaavat manipuloida sekä esittää vaikka mitä, koska se kuuluu heidän luonteeseen saadakseen haluamansa, että ollakseen muita parempi!"
Kun minä tulen paikalle, niin naiset tulevat itse vapaaehtoisesti tekemään tuttavuutta kanssani 😃! Voin valita parhaat naiset mukaani jatkoille 🥰, jätän loput beta miesten kesken jaettavaksi 😁! Mutta minä olenkin tällainen AlfaUros!
T. AlfaUros 💪👈!
🥱🥱🥱 Ja henkinen ikä uroksella tuntuisi olevan 4 v.
Taitaa av-mammaa ottaa koville 😄, kun me alfaurokset ei huomata tietä arkielämässä 😅?
T. AlfaUros 💪👈!
Pliide, älä ikinä kiinnitä mitään huomiota, ethän "alfauros".
Vierailija kirjoitti:
Siiderivalaat!
Kihikihi. Aikamoisen loukkauksen pistit ilmoille. Itsekö keksit vai kertoiko isoveikka?
Vierailija kirjoitti:
Siiderivalaat!
Ihanaa että on rohkea aloitus tälle viikolle! Menkää suomi pullukat nyt lenkille siitä! Hävettää katsoa tuollaisia donitseja, jotka pursuaa kun kohunnut taikina!
Millä tavoin ajat ihmisten ja naisten etua? Konkreettisesti? Muuten kuin puhumalla asiallisesti. Sehän ei ole mitään ajamista itsestään.