Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jokainen persuja kannattava kannattaa aitoa tasa-arvoa, sehän on ihan peruslähtökohta!
Eli tasa-arvoisesti toivotaan kaikkien naisten joutuvan raigsgatuksi?
Ei persut toivo naisten joutuvan raisgatuksi.
Persut ovat ymmärtääkseni toivoneet, että mikäli niitä tapahtuu, ne kohdistuvat oikeisiin henkilöihin. Se on aivan eri asia.
Siis toivovat tätä kohtelua naisille. Eipä tuossa ollut mitään puolustusta tälle järkyttävälle aivoilmavaivalle.
Tahallaanko pitää esittää umpivajakkia ihan loppuun asti? Sehän olisi vain ja ainoastaan oikein, että omista todella huonoista päätöksistä kärsisiv
Vaikka oletkin mielestäni todella ikävä ihminen ja luot todella vahingollista kulttuuria ympäristölle, en voisi toivoa edes sinulle sitä, mitä sinä ja puoluekaverisi toivotte oman maan kansalaisille. Toi on oikeasti sairasta.
Paljon sairaampaa on tuollainen keinotekoisten mielikuvien luominen, joihin et itse edes usko, mutta joita silti viljelet propagandatarkoituksessa.
Minä "luon vahingollista kulttuuria" vastustamalla pakkoavioliittoja, kunniaväkivaltaa ja islamia? Niin varmaan siellä jossakin kieroutuneesa silakoiden rinnakkaisuniversumissa, jollain kumman intersektionaalilogiikalla.
Enkä edes ole mikään "persu", jolla on "puoluekavereita" - oli vain pakko ottaa kantaa tuohon teidän silakoiden perustelemattomaan ja sokeaan persuvihaanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi nykyisessä muodossssn on puhdasta valkoinen heteromies -vihaa.
En minäkään jaksaisi miehenä kuunnella jatkuvaa sukupuoleni mitätöintiä ja syyllistämistä. Ihan kuin yhtä vähän naisena toisinpäin, mutta tätähän ei nyt kuule kun naiset on nostettu korokkeelle ja etusijalle.
Hirveää aikaa. En tiedä miten tässä vielä käy, nyt näyttää jo huonolta mm perheellistymisestä tehty tukalan hankalaa. Ja täysin tarkoituksella. Miesten ja naisten välisen luottamuksen tuhoaminen on katala poliittinen ase. Olemme jokainen velvollisia vastustamaan tuon psykologisen ruton vaikutusta, jos koetamme tehdä maastamme jatkossakin elämiskelpoisen.
Eipä mua haittaa vaikka sukupuoltani mitätöitäisiinkin. Ajattelen vain että onpa joku idiootti kun niputtaa kaikki miehet samaan nippuun. Eikä se miehiin mitenkään vaikuta. Aina löytyy munanjanoisia ja fiksuja naisia.
Kaikki elävät tietyllä tapaa kuplassa, mutta kuplan koko vaihtelee. En minä esimerkiksi voi millään samaistua toimeentulotuella elävän ihmisen elämään, koska en ole todellista köyhyyttä kokenut. Olen vain sen verran fiksu, että kykenen sen myös myöntämään, enkä kysele miksei toinen mene töihin. Näissä keskusteluissa ahdasmieliset ihmiset yrittävät epätoivoisesti todistella oman ahtaan kuplansa olevan ainoa oikea totuus maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
"Rasisti et saa olla mutta PS:n kannattajat voit silti tuomita ihan vain koska PS. 🙈 Miksei vastaan ajattelevat näe tätä ristiriitaa? Jos et ole rasisti se tarkoittaa että hyväksyt myös ne jotka ajattelevat eri tavalla. Jos et hyväksy niin nähdäkseni silloin on itse rasisti..."
Selvitäpä itsellesi nyt sanan "rasisti" merkitys ennenkuin nolaat itseäsi enempää. Rasisti = sortaa ihmisiä rodun perusteella, siis ominaisuuden joihin nämä ihmiset eivät ole voineet itse vaikuttaa. Täysin eri asia kuin se, että arvostelee ihmisiä heidän itse valitsemiensa mielipiteiden perusteella. Oikeastaan saman asian eri ääripäät.
-eri
Siltikin vain silakkarasmukset täällä heiluttelevat kaikenmaailman nazzi- ja rasistikortteja iloisesti kun joku vastustaa soiopaattisia perinnekulttuureja ja islamismia... jotta selvitä itse.
-eri
Vierailija kirjoitti:
"Vain 25 % naisista voisi seurustella persun kanssa"
Noh, onko se niin outoa, jos Jussillakin on pettämisen vuoksi avioton lapsi. Kiva aviomies. Jussi sopii parhaiten oppositioon lausumaan totuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasisti et saa olla mutta PS:n kannattajat voit silti tuomita ihan vain koska PS. 🙈 Miksei vastaan ajattelevat näe tätä ristiriitaa? Jos et ole rasisti se tarkoittaa että hyväksyt myös ne jotka ajattelevat eri tavalla. Jos et hyväksy niin nähdäkseni silloin on itse rasisti...
Oletko aivan viisas? Ei ras is tien vihaaminen ole ra sis mia.
Jos henkilö A tukee puoluetta, joka kannattaa kissojen potkimista, on henkilö A vastenmielinen.
Jos henkilö B inhoaa ihmisiä, jotka kannattavat puoluetta, joka kannattaa kissojen potkimista, on henkilö B täysin rationaalinen.
En voi uskoa, että tämä pitää todella selittää jollekin auki.
Ja vastaavasti siis jos henkilö C (intersektionaali-silakkarasmus) taas tukee (vasemmistolaista m-muuttopolitiikkaa)aatetta, joka mahdollistaa kunniaväkivallan, pakkoavioliitot, uskonnollisen terrorin ja fanatismin kasvun omassa kotimaassaan vaarantaen oman kansakuntansa, on tämä erittäin tuhoisa ja vastenmielinen petturi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rasisti et saa olla mutta PS:n kannattajat voit silti tuomita ihan vain koska PS. 🙈 Miksei vastaan ajattelevat näe tätä ristiriitaa? Jos et ole rasisti se tarkoittaa että hyväksyt myös ne jotka ajattelevat eri tavalla. Jos et hyväksy niin nähdäkseni silloin on itse rasisti..."
Selvitäpä itsellesi nyt sanan "rasisti" merkitys ennenkuin nolaat itseäsi enempää. Rasisti = sortaa ihmisiä rodun perusteella, siis ominaisuuden joihin nämä ihmiset eivät ole voineet itse vaikuttaa. Täysin eri asia kuin se, että arvostelee ihmisiä heidän itse valitsemiensa mielipiteiden perusteella. Oikeastaan saman asian eri ääripäät.
-eri
Tänäpäivänä moisen syytteen voi saada jo melkein mistä vain. Mutta käsittääkseni (korjatkaa jos olen erehtynyt) myös ihmisryhmää sortava käyttäytyminen klassiseen määreeseen sisältyy. Näin olen ainakin luullut. Joka tapauksessa jos tämä oletukseni pitää, myös PS kannattajat voidaan ajatella ihmisryhmänä.
Rasisti ei sovi olla kenenkään, ymmärtää sen nyt miten haluaa. Pääasia että ymmärtää myös jos oma toiminta on ristiriidassa oman käsitteen määritelmän kanssa...
Logiikka ei kuulu tämän päivän vasemmistolaisuuteen. Persujen äänestäjä on vastenmielinen ja tuomittava ihminen, koska tämä edustaa kuulemma jotain (todentamatonta) "naisvihaa".
Mutta kunniakulttuuriset yhteisöt ja islamistit taas eivät ole millään tavoin tuomittavissa tällaisesta, vaikka jokaiselle on varmasti selvääkin selvempää, että misogynia on suoraan noiden rakenteisiin vahvasti hakattu ja se ilmenee konkreettisesti jokapäiväisen käytännön tasolla.
Vierailija kirjoitti:
kaukoidästä vaan puoliso, jätä paikalliset mamuille...
"Yhdysvalloissa alle 30-vuotiaiden miesten ja naisten näkemysten välillä on kyselyissä jo 30 prosenttiyksikön ero. Aiemmin eroa ei ollut. Muutos on tapahtunut vain kuudessa vuodessa. Sama suuntaus on havaittavissa muun muassa Saksassa, Kiinassa, Britanniassa, Tunisiassa, Puolassa ja äärimmäisenä Etelä-Koreassa."
"Mutta kunniakulttuuriset yhteisöt ja islamistit taas eivät ole millään tavoin tuomittavissa tällaisesta, vaikka jokaiselle on varmasti selvääkin selvempää, että misogynia on suoraan noiden rakenteisiin vahvasti hakattu ja se ilmenee konkreettisesti jokapäiväisen käytännön tasolla."
Kyllä, mutta miten fundamentalistinen kristinusko eroaa patriarkaalisesta islamista?
Kuten nämä USA:n abortin vastustajat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jokainen persuja kannattava kannattaa aitoa tasa-arvoa, sehän on ihan peruslähtökohta!
Eli tasa-arvoisesti toivotaan kaikkien naisten joutuvan raigsgatuksi?
Ei persut toivo naisten joutuvan raisgatuksi.
Persut ovat ymmärtääkseni toivoneet, että mikäli niitä tapahtuu, ne kohdistuvat oikeisiin henkilöihin. Se on aivan eri asia.
Siis toivovat tätä kohtelua naisille. Eipä tuossa ollut mitään puolustusta tälle järkyttävälle aivoilmavaivalle.
Tahallaanko pitää esittää umpivajakkia ihan loppuun asti? Sehän olisi vain ja ainoastaan oikein, että omista todella huonoista päätöksistä kärsisiv
Tämä on vain retorinen temppu, jolla yritetään vyöryttää syytä uhrien niskaan. Sillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Seksuaalista väkivaltaa tapahtuu aina myös niille, jotka eivät millään kaukaa haetullakaan tavalla altista itseään sille. Heidät jätetään tässä ajatusleikissä huomiotta, jotta voidaan keskittyä väkivallan "ansainneisiin" uhreihin.
Ja joka tapauksessa implikaatio siitä, että r-tuksi joutuminen on oikein niille, jotka tekevät "huonoja päätöksiä" on jo lähtökohtaisesti sairas.
Laitat vahvasti sanoja toisten suuhun, mutta siinä nyt ei oile mitään uutta kun silakka tekee kaikki retoriset sumutustemppunsa aatteensa eteen. Totuudella tai sanotulla ei ole niin väliä.
Implikaatio on omasi.
Totta kai perusoletus on aina, että raisskaus on väärin eikä sitä pitäisi kenenkään kokea jne. Mutta JOS jonkun pitää kärsiä jonkun toisen edesvastuuttomista, ihmisten hengen sekä terveyden vaarantavista päätöksistä, niin silloihan kaiken oikeudentajun mukaan sen tulisi olla jonkun sellaisen, joka noita vaarallisia päätöksiä tekeekin ja muut tieten tahtoen saattaa vaaraan - vaikka tällä sitten olisikin näennäisesti hyvät aikeet(sokea ideologia) mielissään.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta kunniakulttuuriset yhteisöt ja islamistit taas eivät ole millään tavoin tuomittavissa tällaisesta, vaikka jokaiselle on varmasti selvääkin selvempää, että misogynia on suoraan noiden rakenteisiin vahvasti hakattu ja se ilmenee konkreettisesti jokapäiväisen käytännön tasolla."
Kyllä, mutta miten fundamentalistinen kristinusko eroaa patriarkaalisesta islamista?
Kuten nämä USA:n abortin vastustajat?
Ei minulta kyllä löydy ymmärrystä noille abortinvastustajillekaan, mutta jos et mukama pysty näkemään eroa joidenkin jenkkien kristittyjen fundisten ja vaikkapa saudien teokraattisen yhteiskunnan välillä niin en voine asiassa enempää olla avuksi. Sinulla on jotkut kummat ideologiset lasit silmillä.
Läskit sinitukka feministit täällä huutaa että naiset on mielummin yksin kun miesten kanssa. No varmaan teidän on pakko ajatella niin kun ei tuollaisia kukaan huoli. Yritätte vaan myrkyttää muut naiset mukaan tuohon, mutta kukaan täysjärkinen ei tuohon lähde. Kasvattaisitte vähän sitä omaa tasoa niin ehkä kelpaisitte vastakkaiselle sukupuolelle. Laihduttakaa ja lopettakaa se sokerin syöminen, niin ei tarvitse vihata miehiä siksi kun ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kello ei ole vielä puolta päivääkään ja viikon pyykkäykset ja siivoukset on tehty. Kyllä sinkkumiehenä on helppoa. Tässä on taas muutama sivu todistettu, miksi parisuhde naisen kanssa ei kannata. Kiitos siitä kuuluu palstamammoille.
Niin, samasta syystä naiset on sinkkuja, ei tarvi pyykätä Markon kakkaisia kalsareita ja pyytää kerta toisensa jälkeen, että voisitko osallistua siivoamiseen, kun sotketkin... :)
Onneksi on Markoja, jotka osaavat myös kotihommat. Valitkaa sellainen.
-ohis
Aivan kuten on naisia, joiden kanssa siivous olisi valmis vielä aiemmin. Sisälukutaito, katso mihin vastasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa kaikki vapaudet mutta ei vastuuta. He haluavat rillutella samalla kun nainen orjana pyykkää kotona.
Naiset haluavat vapautta eikä olla enää orjina. He haluavat tehdä elämäänsä itselleen omilla tavoillaan eikä elää enää miesten orjina.
Siinä teille kuilu.
Mielenkiintoinen tulkinta, kun ottaa huomioon, että miehet ovat 40 vuotta putkeen (tutkimus 10 vuoden välein) lisänneet kotitöihin käyttämänsä aikaa, kun samaan aikaan naisilla tuo aika on vähentynyt. Ja vasta nyt, kun naiset tekevät vähemmän kotitöitä kuin koskaan ennen, he alkavat uhriutua olevansa orjia.
Mun isäni on laiska tekemään kotitöitä, mutta silti ero on huima mieheeni verrattuna. Mieheni ei tee sitä vähääkään. Ja kun katselee kavereiden (poika)lapsia, niin näyttää vielä pahemmalta. Tunt
Tämähän se on ollut jännä, kun toiset vetoavat perinteiseen työnjajoon. Oma isäni teki aina kaikenlaisia hommia, lastenhoidosta alkaen siivoukseen ja ruuanlaittoon. Olis ny 90v. Meidän perheen pojan ovat aina tehneet kaikkea, nyt kohta 70v. Onneksi oma mies ja poika tekevät, ilman mitään numeroa. Mut mikä kyvyttömyys osaa miehiä vaivaa? Pitäähän sitä sinkkunakin kaikki osata.
Jos on niin vieraantunut ns. irl elämästä, että uskoo kaikki miehet ja kaikki naiset yääää valituksia, niin on syytä olla huolissaan. Eivät kaikki miehet ole toistensa kopioita, kuten eivät kaikki naisetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen onnellinen aviomieheni kanssa. Olemme varmaan aika konservatiivinen aviopari. Isossa kuvassa Minä hoidan kotia ja mies tuo rahaa pöytään. (Siis kyllä minäkin olen töissä hyvällä palkalla ja mies siivoaa ).
Olen onnellinen, etyä mieheni elämän periaate on vanha sanonta: happy wife, happy life. Tuo alkukantainen luolamieheni yrittää tehdä minut onnelliseksi. Ja olenkin.
Eiköhän happy wife, happy life päde lähes kaikissa suhteissa
Kun olette molemmat tyytyväisiä, ei kuulu muille, mikä jako teillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kello ei ole vielä puolta päivääkään ja viikon pyykkäykset ja siivoukset on tehty. Kyllä sinkkumiehenä on helppoa. Tässä on taas muutama sivu todistettu, miksi parisuhde naisen kanssa ei kannata. Kiitos siitä kuuluu palstamammoille.
Niin, samasta syystä naiset on sinkkuja, ei tarvi pyykätä Markon kakkaisia kalsareita ja pyytää kerta toisensa jälkeen, että voisitko osallistua siivoamiseen, kun sotketkin... :)
Onneksi on Markoja, jotka osaavat myös kotihommat. Valitkaa sellainen.
-ohis
Aivan kuten on naisia, joiden kanssa siivous olisi valmis vielä aiemmin. Sisälukutaito, katso mihin vastasin.
Ongelmana oli Markon kakkaiset kalsarit. Miehissä on myös ihan normaaleja sisäsiistejä ihmisiä.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
"Mun isäni on laiska tekemään kotitöitä, mutta silti ero on huima mieheeni verrattuna. Mieheni ei tee sitä vähääkään. Ja kun katselee kavereiden (poika)lapsia, niin näyttää vielä pahemmalta. Tuntuu, että mitä nuoremmasta sukupolvesta kyse, sitä kyvyttömämpi ja vähemmän osallistuva mies. Miehet taantuvat. "
On mielenkiintoista huomata, että kun tutkimustieto ei tue miesvihaajien näkemyksiä, niin he vetoavat aina anekdootteihin, joiden arvo tällaisessa nettikeskustelussa on tietenkin täysi nolla.
Eli kukaan ei saa valittaa , tai edes kertoa puolisosta, joka ei mitään tee. Koska tilastotieto. Päteekö tää myös niin päin, et jos mies hoitaa lapset ja kodin ja vaimo vaan somettaa, ei siitäkään saa mainita? Koska tilastojen mukaan vaimo tekee 37min enemmän kotitöitä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Te olette itse ajaneet feminismisllänne miehet pois.
Haukutte meitä misogynisteiksi, toksisiksi ja ties millä muulla todellisuuteen pohjaamattomalla mielikuvitustermillä. Kehtaatte vaatia, että miesten tulisi toimia luontoaan vastaan ja esim. näyttää tunteita ja itkeä vaikka tämä todistetusti johtaa repulsioon sekä kuvotukseen miestä kohtaan omalta osaltanne. Vaaditte meitä hyväksymään rikollisuutta, inkluusioita, diversiteettiä ja monikulttuurisuutta täynnä olevan yhteiskunnan joka vihaa valkoihoisia heteromiehiä.
Sitä saatte mitä tilaatte.
Millä perusteella väität minun, tai kanssasisarteni vaatineen noista mitään? Enkä siis tiedä, mukai vaatiain, koska minulla on jo hyvä mies. Mutta misogyniasta voit lukea tämän ketjun. Se elää ja voi hyvin. Siinä sulle perusteita.
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku väitti, että Suomessa nainen on vain hieman orjaa ylempi. Varmaan Halonenkin oli 12 vuoden presidenttikaudellaan lähes orjan asemassa. Sellaista satua näiltä kiihkofeministeiltä tulee. Tosiasioilla ei niin väliä.
Niin, siis sinä väität että Tarja oli orjan asemassa. Ei kukaan muu. Oletko kiihkofeministi?
Perinteinen naisen rooli, johon tämäkin ketju naisia haluaa, on verrattavissa orjuuteen. Me kaikki emme todellakaan sellaisessa elä. Mut silti osa teistä miehistä haluaisi meidä takas ainne takapajulaan. Ja sit ihmettelette, että sitä vastustetaan.