Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (22948)

Vierailija
21661/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä oon ihan tavallinen mies. Teen töitä, elän omilla ehdoillani ja yritän aina olla hyvä ihminen toisille. En ole rikas enkä mikään ulkonäkönsä perusteella huomiota herättävä, mutta mulla on sydän paikallaan, ja osaan arvostaa niitä pieniä asioita elämässä. Oon huomannut, että monet naiset tuntuvat etsivän jotain tiettyä statusta, ulkonäköä tai muuta sellaista, mitä mä en voi tarjota. Se tuntuu joskus kurjalta, koska tuntuu, ettei pelkällä hyvällä luonteella pärjää tässä maailmassa. Mutta ehkä jonain päivänä löydän jonkun, joka näkee asiat eri tavalla.

Ne haluu mustaa, ne haluu koko Suomesta Kontulan.

Vierailija
21662/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin kuilu on siinä että miehet eivät tuota tänne aavikko- ja viidakkopopulaatioden väkeä puolisoiksi tai prossuiksi. Suomalaiselle miehelle kelpaa suomalainen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21663/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä oon ihan tavallinen mies. Teen töitä, elän omilla ehdoillani ja yritän aina olla hyvä ihminen toisille. En ole rikas enkä mikään ulkonäkönsä perusteella huomiota herättävä, mutta mulla on sydän paikallaan, ja osaan arvostaa niitä pieniä asioita elämässä. Oon huomannut, että monet naiset tuntuvat etsivän jotain tiettyä statusta, ulkonäköä tai muuta sellaista, mitä mä en voi tarjota. Se tuntuu joskus kurjalta, koska tuntuu, ettei pelkällä hyvällä luonteella pärjää tässä maailmassa. Mutta ehkä jonain päivänä löydän jonkun, joka näkee asiat eri tavalla.

Vaikeaa se tulee olemaan, koska olet valkoinen, lyhyt ja karvainen. Ehkä Baltiasta löytyy.

"Yliopistossa opiskeleva Tiina, 30, on tapaillut viimeisen kolmen vuoden ajan vain tummaihoisia miehiä. Monet suhteista ovat jääneet fyysisiksi, vaikka hän olisi halunnut seurustella miesten kanssa. Helppoja suhteet eivät ole olleet, mutta siitä huolimatta suhde vaaleaihoiseen ei Tiinaa enää houkuta.

Nykyään minua ällöttävät valkoiset, lyhyet, karvaiset, suomalaiset miehet, hän kertoo."

Vierailija
21664/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyky-feministit ajattelevat, että nyt naissukupuolen on tullut aika kostaa vuosisatojen epätasa-arvo, polkemalla miehet.

Tasa-arvo kuitenkin on sitä, että kaikilla on samat oikeudet ja velvollisuudet, so. sama ihmisarvo.

Näin just. Alkuperästä riippumatta.

Vierailija
21665/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain iäkkäämmät feministit kannattavat yhteisiä kutsuntoja, sillä ne eivät koskisi heitä itseään.

-Eivätkä heidän tyttäriään, koska heillä ei sellaisia ole.

Oletko ihan haastattelututkimuksen tehnyt vanhojen ja nuorten feminisrien joukossa? Oletko tutustunut feministisen puolueen uusimpiin kannanottoihin aiasta?

Ps. Minulla on tytär ja ihan pian pojan tytär. 

Vierailija
21666/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin kuilu on siinä että miehet eivät tuota tänne aavikko- ja viidakkopopulaatioden väkeä puolisoiksi tai prossuiksi. Suomalaiselle miehelle kelpaa suomalainen nainen.

Niin, tai aasialainen konservatiivivaimo.

Vierailija
21667/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa se tulee olemaan, koska olet valkoinen, lyhyt ja karvainen. Ehkä Baltiasta löytyy.

"Yliopistossa opiskeleva Tiina, 30, on tapaillut viimeisen kolmen vuoden ajan vain tummaihoisia miehiä. Monet suhteista ovat jääneet fyysisiksi, vaikka hän olisi halunnut seurustella

Tiinako ei saa itse valita mieleistänsä miestä? 

Vierailija
21668/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tasa-arvoisemmaksi maailma muuttuu sitä enemmän miesten ja naisten väliset erot kasvavat. Eli tuhoamme itsemme jälleen kerran ja ihmettelemme miksi nuoret voivat huonosti. Feminismi on suistunut raiteiltaan jos verrataan siihen mitä sen oikeasti pitäisi olla. Miehet luovuttavat naisten suhteen ja naiset ovat hukassa.

Miehet on hukassa kun ei saa orjuutettua naisia. Naisilla on asiat hyvin.

Tosi hyvin. Lataamossa joka toinen.

Yritätkö sä noin surkealla provolla vähäpätöistää naiset pois sun maailmasta? Onnistut kyllä sinällään, että naiset ei varmasti halua olla noin ajattelevan kanssa tekemisissä.

Eli esimerkki tästä ilmiöstä. Kun heikko mies kokee naiset uhkana, hän alkaa haukkua niitä. Ja ajautu

Käsittääkseni nuorilla naisilla on paljon mielenterveysongelmia. Tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Ainakin niitä palstoilla ja lehdissä valittavat.

Ai niin, minä olen nainen. 

Vierailija
21669/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se ei tuota tulosta eli euroja samalla läpinäkyvällä tavalla kuin yrityksen varsinaiseen ydintoimintoon keskittyvät osastot."

Eihän äsken vielä puhuttu siitä mitä joku tuottaa vaan itse työstä. Johtaminen on ihan samanlaista työtä riippumatta siiten tuottaako joku enemmän tai vähemmän euroja.

Ja itsekin myönnät että HR ei vain tuota samalla läpinäkyvällä eli ilmeisesti helposti mitattavalla tavalla. Mutta tuottaa silti oikeasti.

Eri osastoilla on erilaiset tulosvastuut ja tavoitteet. Se näkyy myös palkoissa. Yrityksen johto määrittelee palkkauksen, ja ilmeisesti hr on osasto jonka voi myös tarvittaessa

melko vaivattomasti ulkoistaa.

Vierailija
21670/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yliopistossa opiskeleva Tiina, 30, on tapaillut viimeisen kolmen vuoden ajan vain tummaihoisia miehiä. Monet suhteista ovat jääneet fyysisiksi, vaikka hän olisi halunnut seurustella miesten kanssa. Helppoja suhteet eivät ole olleet, mutta siitä huolimatta suhde vaaleaihoiseen ei Tiinaa enää houkuta.

Nykyään minua ällöttävät valkoiset, lyhyet, karvaiset, suomalaiset miehet, hän kertoo."

Sanoo hän, perustellen asiaa jollain kymmenen vuotta vanhalla marginaalihaastattelulla.

Vierailija
21671/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiinako ei saa itse valita mieleistänsä miestä? 

Saa. Mutta edustaa mieltymyksiltään pientä suomalaista marginaalia, toisin kuin yllä yritettiin antaa ymmärtää.

Vierailija
21672/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ne haluu mustaa, ne haluu koko Suomesta Kontulan."

Tunnen kaksi kantasuomalaista naista joilla on musta mies, mutta he ovat pappeja eivätkä asu Kontulassa. Lapsensa ovat kyllä todella kauniita, kuten sekoitukset yleensä ovat <3

Vierailija
21673/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kaksi kantasuomalaista naista joilla on musta mies, mutta he ovat pappeja eivätkä asu Kontulassa. Lapsensa ovat kyllä todella kauniita, kuten sekoitukset yleensä ovat <3

Siis miehet ovat pastoreita.

Vierailija
21674/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tasa-arvoisemmaksi maailma muuttuu sitä enemmän miesten ja naisten väliset erot kasvavat. Eli tuhoamme itsemme jälleen kerran ja ihmettelemme miksi nuoret voivat huonosti. Feminismi on suistunut raiteiltaan jos verrataan siihen mitä sen oikeasti pitäisi olla. Miehet luovuttavat naisten suhteen ja naiset ovat hukassa.

Miehet on hukassa kun ei saa orjuutettua naisia. Naisilla on asiat hyvin.

Tosi hyvin. Lataamossa joka toinen.

Yritätkö sä noin surkealla provolla vähäpätöistää naiset pois sun maailmasta? Onnistut kyllä sinällään, että naiset ei varmasti halua olla noin ajattelevan kanssa tekemisissä.

Eli esimerkki tästä ilmiöstä. Kun heikko mies kokee

Kyllä, nuorilla naisilla on runsaahkosti mt-ongelmia, ahdistusta, kehonkuvanhäiriötä ym. Mutta on näitä nuorilla miehilläkin :( Oireellista, kertoo että hyvin ei mene monellakaan.

Kahtiajakautumisen aika saisi olla ohi. Ihmiset tarvitsevat toisiaan, sukupuolesta riippumatta. Lähimmäisenrakkautta lisää, ei vihaa! 

nainen täälläkin

Vierailija
21675/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyky-feministit ajattelevat, että nyt naissukupuolen on tullut aika kostaa vuosisatojen epätasa-arvo, polkemalla miehet."

Hassua kun minä en koskaan näin miehenä ole tuntenut itseäni mitenkään poljetuksi naisten taholta. Ja ihan tavismies olen. Miksi sinusta tuntuu poljetulta?

No niinpä. Normaalit miehet ja naiset iästä riippumatta tulevat edelleen toimeen keskenään. Ilolla seuraan kun luokioikäiset lapseni viettävät aikaa ikäistensä kanssa sukupuolesta riippumatta. Eivätkä edes vedä mitään kännejä, niin kuin minun aikanani tehtiin. Hauskaa sekin oli, ei siinä mitään.

T. Keski- ikäinen feministi.

Vierailija
21676/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on lähinnä amerikkalainen propaganda. Nämä netissä viihtyvät miehet (pojat) kuvittelevat ihan tosissaan, että Suomessa on joskus ollut joku kotiäitikulttuuri ja että miehet maksavat kaiken. Oikeastihan suomalaiset naiset ovat aina tehneet töitä ja maksaneet osuutensa perheen ylläpidosta. Itse olen 50v ja mummonikin oli töissä.

Vierailija
21677/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🗡🔨🛢

Vierailija
21678/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itse olet varmasti yhtä turmeltunut kansallisperintömme tuhoaja.

Vierailija
21679/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tai aasialainen konservatiivivaimo.

Kun suominaisia niin kiinnostaa nämä sademetsäihmeet, niin se on sitten haettava vaimo muualta. Suomimiehet + itäaasialaiset naiset voisivat ylläpitää nykyisen Suomen kaltaista yhteiskuntaa.

Suominaiset + kongoleesit tai somppelit = yhteiskunta tai "yhteiskunta" olisi lähellä afrikkalaista.

Vierailija
21680/22948 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivattavasti he asuvat Timbuktussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä