Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (22951)

Vierailija
21681/22951 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käsittääkseni nuorilla naisilla on paljon mielenterveysongelmia. Tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Ainakin niitä palstoilla ja lehdissä valittavat.

Ai niin, minä olen nainen. "

Nuorten naisten mielenterveysongelmat tiedetään, koska naiset hakevat niihin myös apuja. Miehet, nuoret, eivät niinkään. Siksi on myös enemmän syrjäytyneitä nuoria miehiä. Kun eivät hae apuja. 

Vierailija
21682/22951 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se ei tuota tulosta eli euroja samalla läpinäkyvällä tavalla kuin yrityksen varsinaiseen ydintoimintoon keskittyvät osastot."

Eihän äsken vielä puhuttu siitä mitä joku tuottaa vaan itse työstä. Johtaminen on ihan samanlaista työtä riippumatta siiten tuottaako joku enemmän tai vähemmän euroja.

Ja itsekin myönnät että HR ei vain tuota samalla läpinäkyvällä eli ilmeisesti helposti mitattavalla tavalla. Mutta tuottaa silti oikeasti.

Eri osastoilla on erilaiset tulosvastuut ja tavoitteet. Se näkyy myös palkoissa. Yrityksen johto määrittelee palkkauksen, ja ilmeisesti hr on osasto jonka voi myös tarvittaessa

melko vaivattomasti ulkoistaa.

Se ulkoistaminen maksaa yleensä enemmän, kuin firman sisällä toimiminen.

Näennäisesti helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21683/22951 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän miksi. Nuoret "miehet" uskovat olevansa naisten yläpuolella kaikessa. Naiset osoittavat kaikella tekemisellään, että nuo nuoret "miehet" (peräkammarin nolon perslävet) eivät ole mitään.

Siinä pähkinänkuoressa koko ongelma.

Nuoret pellepojat ottakoon itseään niskasta kiinni ja tehköön elämällään jotain. Ja se "jotain" ei ole mamman kellarissa tietokonepelaaminen.

Vierailija
21684/22951 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nyky-feministit ajattelevat, että nyt naissukupuolen on tullut aika kostaa vuosisatojen epätasa-arvo, polkemalla miehet."

Hassua kun minä en koskaan näin miehenä ole tuntenut itseäni mitenkään poljetuksi naisten taholta. Ja ihan tavismies olen. Miksi sinusta tuntuu poljetulta?

No niinpä. Normaalit miehet ja naiset iästä riippumatta tulevat edelleen toimeen keskenään. Ilolla seuraan kun luokioikäiset lapseni viettävät aikaa ikäistensä kanssa sukupuolesta riippumatta. Eivätkä edes vedä mitään kännejä, niin kuin minun aikanani tehtiin. Hauskaa sekin oli, ei siinä mitään.

T. Keski- ikäinen feministi.

Tämä kokemus itsellä myös. Omat lapset jo yli lukioiän. Lähes kaikki tuntemani nuoret ovat parisuhteissa.

Vierailija
21685/22951 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin kuilu on siinä että miehet eivät tuota tänne aavikko- ja viidakkopopulaatioden väkeä puolisoiksi tai prossuiksi. Suomalaiselle miehelle kelpaa suomalainen nainen.

Niin, tai aasialainen konservatiivivaimo.

Kun suominaisia niin kiinnostaa nämä sademetsäihmeet, niin se on sitten haettava vaimo muualta. Suomimiehet + itäaasialaiset naiset voisivat ylläpitää nykyisen Suomen kaltaista yhteiskuntaa.

Suominaiset + kongoleesit tai somppelit = yhteiskunta tai "yhteiskunta" olisi lähellä afrikkalaista.

Tämä on sataprosenttisesti totta. Kaikki esimerkit maailmalta, niin yhteiskuntien teknis-taloudellisesta kehityksestä kuin parisuhteiden kestävyydestä/toimivuudesta, todistavat samaa.

Vierailija
21686/22951 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysasiat kuulu käsitellä itsenäisesti omassa päässä. Kun henkilö lähtee hakemaan apua, peli on menetetty ja hänestä on hyötyä enään lääkefirmoille.

Vierailija
21687/22951 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä oon ihan tavallinen mies. Teen töitä, elän omilla ehdoillani ja yritän aina olla hyvä ihminen toisille. En ole rikas enkä mikään ulkonäkönsä perusteella huomiota herättävä, mutta mulla on sydän paikallaan, ja osaan arvostaa niitä pieniä asioita elämässä. Oon huomannut, että monet naiset tuntuvat etsivän jotain tiettyä statusta, ulkonäköä tai muuta sellaista, mitä mä en voi tarjota. Se tuntuu joskus kurjalta, koska tuntuu, ettei pelkällä hyvällä luonteella pärjää tässä maailmassa. Mutta ehkä jonain päivänä löydän jonkun, joka näkee asiat eri tavalla.

Vaikeaa se tulee olemaan, koska olet valkoinen, lyhyt ja karvainen. Ehkä Baltiasta löytyy.

"Yliopistossa opiskeleva Tiina, 30, on tapaillut viimeisen kolmen vuoden ajan vain tummaihoisia miehiä. Monet suhteista ovat jääneet fyysisiksi, vaikka hän olisi halunnut seurustella

Mistä sai päähäsi, että tuo tavallinen mies olisi halunnut juuri Tiinan? Ehkä hän ei edes tunne tätä eikä ole tästä koskaan kuullutkaan?

Vierailija
21688/22951 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä oon ihan tavallinen mies. Teen töitä, elän omilla ehdoillani ja yritän aina olla hyvä ihminen toisille. En ole rikas enkä mikään ulkonäkönsä perusteella huomiota herättävä, mutta mulla on sydän paikallaan, ja osaan arvostaa niitä pieniä asioita elämässä. Oon huomannut, että monet naiset tuntuvat etsivän jotain tiettyä statusta, ulkonäköä tai muuta sellaista, mitä mä en voi tarjota. Se tuntuu joskus kurjalta, koska tuntuu, ettei pelkällä hyvällä luonteella pärjää tässä maailmassa. Mutta ehkä jonain päivänä löydän jonkun, joka näkee asiat eri tavalla.

Vaikeaa se tulee olemaan, koska olet valkoinen, lyhyt ja karvainen. Ehkä Baltiasta löytyy.

"Yliopistossa opiskeleva Tiina, 30, on tapaillut viimeisen kolmen vuoden ajan vain tummaihoisia miehiä. Monet suhteista ovat jääneet

Mistä sai päähäsi, että tuo tavallinen mies olisi halunnut juuri Tiinan? Ehkä hän ei edes tunne tätä eikä ole tästä koskaan kuullutkaan?

Kyseessä lienee ollut vain esimerkki siitä miten viidakkokuume leviää suomalaisten naisten keskuudessa. Nämä 50iq viidakko-oliot ovat yhä useammin " saaneet" täkäläisen naisen. On se kyllä outoa. Tätä Tiinaa ei tietenkään halua enää kukaan normaali mies, siis valkoinen mies. Tiina on saastunut loppuiäkseen.

Vierailija
21689/22951 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tiedän miksi. Nuoret "miehet" uskovat olevansa naisten yläpuolella kaikessa. Naiset osoittavat kaikella tekemisellään, että nuo nuoret "miehet" (peräkammarin nolon perslävet) eivät ole mitään.

Siinä pähkinänkuoressa koko ongelma.

Nuoret pellepojat ottakoon itseään niskasta kiinni ja tehköön elämällään jotain. Ja se "jotain" ei ole mamman kellarissa tietokonepelaaminen.

Ros kav äen diskurssistasi päätellen sinun "yläpuolellasi" ovat kyllä lähes kaikki miehet ja naisetkin.

Vierailija
21690/22951 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä sai päähäsi, että tuo tavallinen mies olisi halunnut juuri Tiinan? Ehkä hän ei edes tunne tätä eikä ole tästä koskaan kuullutkaan?

Kyseessä lienee ollut vain esimerkki siitä miten viidakkokuume leviää suomalaisten naisten keskuudessa. Nämä 50iq viidakko-oliot ovat yhä useammin " saaneet" täkäläisen naisen. On se kyllä outoa. Tätä Tiinaa ei tietenkään halua enää kukaan normaali mies, siis valkoinen mies. Tiina on saastunut loppuiäkseen."

Rassenschande ei peseydy pois suihkussa käymällä. ;-) 

Vierailija
21691/22951 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mistä sai päähäsi, että tuo tavallinen mies olisi halunnut juuri Tiinan? Ehkä hän ei edes tunne tätä eikä ole tästä koskaan kuullutkaan?

Kyseessä lienee ollut vain esimerkki siitä miten viidakkokuume leviää suomalaisten naisten keskuudessa. Nämä 50iq viidakko-oliot ovat yhä useammin " saaneet" täkäläisen naisen. On se kyllä outoa. Tätä Tiinaa ei tietenkään halua enää kukaan normaali mies, siis valkoinen mies. Tiina on saastunut loppuiäkseen."

Rassenschande ei peseydy pois suihkussa käymällä. ;-) 

Once u go black, good riddance to a body bag. :-D 

Vierailija
21692/22951 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin kuilu on siinä että miehet eivät tuota tänne aavikko- ja viidakkopopulaatioden väkeä puolisoiksi tai prossuiksi. Suomalaiselle miehelle kelpaa suomalainen nainen.

Niin, tai aasialainen konservatiivivaimo.

Kun suominaisia niin kiinnostaa nämä sademetsäihmeet, niin se on sitten haettava vaimo muualta. Suomimiehet + itäaasialaiset naiset voisivat ylläpitää nykyisen Suomen kaltaista yhteiskuntaa.

Suominaiset + kongoleesit tai somppelit = yhteiskunta tai "yhteiskunta" olisi lähellä afrikkalaista.

Tämä on sataprosenttisesti totta. Kaikki esimerkit maailmalta, niin yhteiskuntien teknis-taloudellisesta kehityksestä kuin parisuhteiden kestävyydestä/toimivuudesta, todistavat samaa.

Tästä saisi kiinnostavaa tositelkkaria!

Koe kestää vuoden. Kaksi joukkuetta pitää yllä mini-yhteiskuntaa.

Toisessa joukkueessa suomimiehiä ja japanittaria, toisessa suominaiset gambiinoineen. 

Vierailija
21693/22951 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Käsittääkseni nuorilla naisilla on paljon mielenterveysongelmia. Tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Ainakin niitä palstoilla ja lehdissä valittavat.

Nuorten naisten mielenterveysongelmat tiedetään, koska naiset hakevat niihin myös apuja. Miehet, nuoret, eivät niinkään. Siksi on myös enemmän syrjäytyneitä nuoria miehiä. Kun eivät hae apuja. 

Ja todella paljon näitä, jotka sitten lopettaa läheisensä. Nytkin nämä kaksi tapausta lähiaikoina joissa mt -ongelmainen mies tap*paa vanhempansa. Jyväskylässä ja Vihdissä, tai vihdissähän se nainen jäi henkiin.

Eikä ne nuo raiskar**itkaan täysillä käy, sekin vaajakosken hullu. Hakisivat vaan miehetin apua, mutta ei. Yhtä paljon niitä mt- ongelmia takuulla miehiläkin on, niihin ei vaan haita apua ja jatkuvasti saamme lukea sen tuloksia. Vähän väliä joku mies on päästänyt jonkun pois päiviltä. Ja sitten vielä kehutaan miten miehet ei muka ole mt-ongelmaisia.   Ei  nuo ehkä ole ihan normaalin ihmisen tekosia. 

Vierailija
21694/22951 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan peräkammaripojat jaksaa höpöttää jostakin "Tiinasta" Ei ole todellista. Hankkikaa elämä. :D

Ihan oikea sellainen. 

Vierailija
21695/22951 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja todella paljon näitä, jotka sitten lopettaa läheisensä. Nytkin nämä kaksi tapausta lähiaikoina joissa mt -ongelmainen mies tap*paa vanhempansa. Jyväskylässä ja Vihdissä, tai vihdissähän se nainen jäi henkiin.

Eikä ne nuo raiskar**itkaan täysillä käy, sekin vaajakosken hullu. Hakisivat vaan miehetin apua, mutta ei. Yhtä paljon niitä mt- ongelmia takuulla miehiläkin on, niihin ei vaan haita apua ja jatkuv

Ja silti suuri osa naisista haluaa r(a)ajat auki tyypeille sellaisista populaatioista joiden asukkien alhaisen impulssikontrollin väkivallan ja r-rikosten suhteen voi nähdä rikostilastoista täällä Suomessa. Kun ne on tänne päästetty!!

Vierailija
21696/22951 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ne nuo raiskar**itkaan täysillä käy, sekin vaajakosken hullu. Hakisivat vaan miehetin apua, mutta ei. Yhtä paljon niitä mt- ongelmia takuulla

"silti naiset (?) haluaa rajat auki"....

Eihän noistakaan kukaan ole rajan yli tullut. Kyllä Suomessa riittää mt-ongelmaisia miehiä vaikka yhtään rjaan yli tullutta ei lasketa. Ne nyt ei mitenkään kuulu tähän suomalaisen miehen hoitamattomaan mt-ongelmaan. Eikä se ongelma poistu, vaikka rajat ois kiinni, kun ei se suomalaisen miehen mt-ongelma sillä parane, että rajat on kiinni, vaan niiden miesten pitäisi hakeeutua hoitoon. Mutta ei, mukavanpi naureskella naisille, jotka tuohon hakee apua.  Ja jälki on sen mukaista. 

Tämä ketju on elävä todiste siitä, että aika moni olisi hoidon tapeessa. 

Vierailija
21697/22951 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vaan peräkammaripojat jaksaa höpöttää jostakin "Tiinasta" Ei ole todellista. Hankkikaa elämä. :D

Ihan oikea sellainen. 

Suomessa on  2 830 134 naista, mutta näitä "poikia" kiinnostaa vaan Tiina:D Ja mikähän on syy? 

Taitaa housuissa pullottaa, kun miettivät "Tiinaa". 

Vierailija
21698/22951 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikea sellainen.

Kaltaisesi "tiinat" ovat tekemässä maastamme sellaista etnistä sakokaivoa etteivät sen ylläpitoon riitä enää mitkään rahat.

Vierailija
21699/22951 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikea sellainen.

Re_tardiä_mmä tuli taas paikalle geneerisine r_tar_diulinoineen: peräkammariuliuliperäkammariulipojatuliuli.

Vierailija
21700/22951 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikea sellainen. 

Suomessa on  2 830 134 naista, mutta näitä "poikia" kiinnostaa vaan Tiina:D Ja mikähän on syy? 

Taitaa housuissa pullottaa, kun miettivät "Tiinaa".

Sinun takiasi ei ole kyllä kenenkään housuissa pullottanut koskaan. Paitsi ehkä silloin kun lomailet p-läpimaassa, niin ehkä joku rantapummi kiinnostuu rahan toivossa ja vetää metaa ja kopiosinisiä naaman/nenän täyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän