Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista kavereidenne somepäivityksistä tykkäätte?

Vierailija
30.01.2024 |

Niin usein puhutaan siitä millaiset somepäivitykset ärsyttää, niin nyt toisinpäin. Millaiset ilahduttaa, piristää, on antoisia tai kivoja? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta- ja luontopäivityksistä. Ja matkapäivitykset on parhaita, niistä saa itsekin ideoita. Oikeastaan ainoa, jota en kestä, on kaikki voimalauseet ja ajatelmat, jotka kuvakaapattu/jaettu jostain 

Vierailija
2/2 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tavallisen arjen kuvauksista. Huomaan, että moni muu ei varmaan tykkää, koska sellaiset ei paljoa muilta tykkäyksiä saa. Mutta itse diggaan juuri niitä muiden vähän tykkäämiä "tein kanakastiketta ja riisiä" ja tavallinen kuva mukana, "lapsen kanssa hiekkalaatikolla", "huoh taas pitäis siivota, kunhan saan imuroitua, niin palkkioksi otan lakupatukan", "rankka työpäivä" yms. 

Ja tykkään kun tutut paljastavat itsestään arkisia asioita, missä ovat töissä ja millaista se on, minkä näköisiä ja nimisiä lapsia heillä on ja millaista arki lasten kanssa on. Upeaa on kun jotkut laittaneet sukukuvia joissa omat vanhemmat, itse puolison kanssa ja lapset ja ehkä omat tai puolison sisarukset perheineen. 

Tykkään muutenkin ihmisten kuvista, sekä seinällä että profiilikuvan vaihtamisista. Näille tuntuu muutkin antavan tykkäyksiä. 

(Tätä ei kysytty, mutta itse en tykkää niistä iänikuisista lomakuvista enkä huolitellun viimeistellyistä profiilikuvista joita pidetään yhtä kuvaa pari vuotta ennen vaihtoa taas huolella valittuun). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla