Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies piruilee, jos yritän saavuttaa jotain

Vierailija
30.01.2024 |

Esimerkkejä: 

minulla on pari harrastusta, joita tein korona-aikaan tiiviimmin kun oli enemmän aikaa. Yksi oli kirjan kirjoittaminen. Mies usein sanoi "On kunnia olla kirjailijan kanssa" sellaisella ivallisella äänensävyllä. 

Eilen sain yhteydenoton eräästä työpaikasta. En nyt viitsi laittaa tarkkaan, mutta johtava asema olisi kyseessä. Kerroin miehelle työn vaatimukset ja miten omat tutkintoni vastaisivat työtä, vaikkei se ole ihan oikea paikka minulle. Mies pirullisesti: "En tiennyt asuvani niin pätevän henkilön kanssa". 

Miksi tekemiseni ovat miehelle vitsi?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota boostia työnhakuun, ala kuntoilla apinan raivolla, paranna omaa elämääsi!

Vierailija
62/67 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies oli samanlainen, ei tosin suhteen alussa. Suhteen alkaessa hän tienasi pari kertaa minua enemmän ja jaksoi tuoda sitä myös esiin. Silti häntä ärsytti että ajoin kalliimmalla autolla kuin hän tai että olin pidemmälle kouluttautunut. Kun sitten sain ylennyksen ja palkkani nousi hänen palkkansa ohi, hän alkoi suorastaan halveksua minua. Yhtäkkiä hänellä ei ollut rahaa lähteä esim. kanssani kauppaan, matkoista puhumattakaan (joilla aiemmin olimme käyneet pari krt/vuodessa, aina maksoin omat matkani). Häntä ilmeisesti korpesi niin paljon, että tienasin häntä enemmän. Hän muisti myös kehua kavereidensa vaimoja, jotka olivat niiiin paljon minua fiksumpia. Erohan siitä sitten tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu enää mitään työnhakuun liittyvää ja pidä omana tietonasi. Turha hakea tukea.

Vierailija
64/67 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joiden kumppani "on kannustava ja tukee", miten se ilmenee? Siis ihan käytännössä? 

Kysyn siksi, että eksääni ei kiinnostanut ollenkaan, mitä tein. Suoritin tutkintoja ilman, että hän tiesi mitään niiden sisällöstä tai miten koin opiskelut. Töistä ei kysynyt koskaan.

Vierailija
65/67 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä uusi rakastaja, joka ymmärtää.

Vierailija
66/67 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joiden kumppani "on kannustava ja tukee", miten se ilmenee? Siis ihan käytännössä? 

Kysyn siksi, että eksääni ei kiinnostanut ollenkaan, mitä tein. Suoritin tutkintoja ilman, että hän tiesi mitään niiden sisällöstä tai miten koin opiskelut. Töistä ei kysynyt koskaan.

Aloimme seurustella mieheni kanssa teineinä ja saimme lapset hyvin nuorina. Itselläni ei ollut vielä mitään koulutusta, mutta mieheni oli juuri aloittanut työt perusduunarina. Kun lapset tulivat kouluikään, istuimme alas ja aloimme suunnitella tulevaisuutta. Mieheni mielestä minun oli järkevämpää lähteä opiskelemaan kuin hänen lukihäiriöisenä. Aloitin opiskelut, mies kustansi koko perheen elämisen ja otti vastuulleen enemmän myös lasten hoitoa. Opiskelujen ohessa ja välissä tein minäkin töitä ja kiipesin uralla pikku hiljaa ylemmäksi. Lapset aikuistuivat ja mies alkoi puolestaan vähentämään palkkatöitään. Nyt minä olen johtavassa asemassa ja mies jäänyt varhennetulle eläkkeelle, jota minä pystyin hänelle kerryttämään. Mies pitää edelleen kodin kunnossa ja aina on ruoka valmiina kun tulen töistä. En olisi edennyt tähän asemaan ilman raskasta työtä tehnyttä miestäni ja siitä kiitollisena suon hänelle keveän loppuelämän siinä määrin kuin voin.

Vierailija
67/67 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä nro.66!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi