Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpi

Vierailija
30.01.2024 |

riisuu naisen pikkarit kun tulee seksin aika , mies vai nainen itse

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies riisuu pikkarit

Vierailija
22/33 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaimo haluaa anaaliin hän ottaa pyllyn paljaaksi ja menee konttaus asentoon ja pää tyynyyn , jos haluaa ykköseen ottaa pikkarit kokonaan pois ja pyllistää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona niin usein ilman housuja ja pikkareita, että vastaus on ei kumpikaan.

Joskus jos sattuu ne alushousut olemaan niin mies ehtii ne yleensä riisua, ottaa ne pois välillä muutenkin ja antaa positiivista palautetta kun olen ilman niitä. 

Vierailija
24/33 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka,vieraat pojat riisuivat. Harvoin enään om oma mles. Viimeksi pojat ottivat ja katsoivat pillua ennen kun nuonivat.

Vierailija
25/33 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aina vaimo. En muista, että olisin koskaan riisunut pikkareita häneltä.

Vierailija
26/33 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiiliksen mukaan todellakin, mutta 1. kerralla olisi kiihottavampaa, jos nainen itse avautuisi.

Vierailija
27/33 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sisäkkö riisuu kummatkin naimakuntoon! Köyhemmissä perheissä sen joutuu tekemään kotiapulainen! Ja joutuu sitten kyllä osallistumaan muutenkin!

Vierailija
28/33 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa upealta! Voi kunpa meilläkin, mutta ei. Kumpikin riisuu omansa, tuntuu joskus jopa seksintappajalta 

N44

Vierailija
29/33 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä aina mies. Minä päätän milloin ja miten pikkarit riisutaan. Niitä pidetään myös puolireidessä niin pitkän kun minä määrään. Naisella ei ole mitään asiaa ottaa niitä itse pois.

Pidän tästä kovasti. Pikkareiden riisumiselle on monia kiihottavia variaatioita. Tykkään katsella naistani, kun pikkuhousut on vedetty hieman alas paljastaen häpykumpua tai kontallaan ollessa peppua. Tai sitten antaa pikkareiden estää jalkojen vapaan aukeamisen noin povien kohdalla niin, että nainen joutuu odottamaan, koska pääsee levittämään haaransa.

Kiihottumisen merkeistä päätellen ei se naisellenikaan mitenkään vastenmielistä ole. PIkkarit ovat kokonaan poissa yleensä vasta sitten, kun alakerta tihkuu pillumahlaa.

Kuulostaa upealta! Voi kunpa meilläkin, mutta ei. Kumpikin riisuu omansa, tuntuu joskus jopa seksintappajalta 

N44

Vierailija
30/33 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä aina mies. Minä päätän milloin ja miten pikkarit riisutaan. Niitä pidetään myös puolireidessä niin pitkän kun minä määrään. Naisella ei ole mitään asiaa ottaa niitä itse pois.

Pidän tästä kovasti. Pikkareiden riisumiselle on monia kiihottavia variaatioita. Tykkään katsella naistani, kun pikkuhousut on vedetty hieman alas paljastaen häpykumpua tai kontallaan ollessa peppua. Tai sitten antaa pikkareiden estää jalkojen vapaan aukeamisen noin povien kohdalla niin, että nainen joutuu odottamaan, koska pääsee levittämään haaransa.

Kiihottumisen merkeistä päätellen ei se naisellenikaan mitenkään vastenmielistä ole. PIkkarit ovat kokonaan poissa yleensä vasta sitten, kun alakerta tihkuu pillumahlaa.

Ennen oli kiire pimpille ja tuli nykäistyä aika voimakkaasti pikkarit tyttöystävältä edestä pois ja joskus ne siinä repesivätkin. Jäivät toiseen nilkkaan roikkumaan. Lyhyt farkkuhame ylös tai farkut usein vaan puolittain pois oli ennen tuota. Siitä on jäänyt, että nykyäänkin minä otan ne pois. Sama, että kiusoittelen jättämällä puoleen väliin reittä, polviin ym. 

Vierailija
31/33 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Offtopic mut edellisiin liittyen... se on sairaan seksikästä kun nainen pyytää tai oikeastaan melki anelee ihan kosteana, "ota mun housut pois" ja vastaavaa..... varsinkin jos makaa selällään ja siinä kiemurtelee kiihottuneena

Vierailija
32/33 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Offtopic mut edellisiin liittyen... se on sairaan seksikästä kun nainen pyytää tai oikeastaan melki anelee ihan kosteana, "ota mun housut pois" ja vastaavaa..... varsinkin jos makaa selällään ja siinä kiemurtelee kiihottuneena

Jep ja se kun nainen kohottautuu suuteleen ja nostaa peppua niin että saan vedettyä hänen pikkuhousut pois.

Vierailija
33/33 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riisuu kumpi haluaa enemmän ne pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme