Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stubb vai Haavisto rehdimpi ja rehellisempi?

Vierailija
30.01.2024 |

Kumpi on rehdimpi ja rehellisempi, Stubb vai Haavisto? Perustelut myös, kiitos!

Kommentit (830)

Vierailija
261/830 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto jakaa kansaa liikaa ja tulee politiikan sisältä. Stubb politiikan ulkopuolelta mutta toki nyppii ihmisiä ja käytös on ylimielistä. Kumpikaan ei ole hyvä vaihtoehto. Toisem kokemukseen ulkopolitiikassa voi luottaa haavisto ja stubb edustuksellinen. Itse jätän äänestämättä.

Vierailija
262/830 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat valehtelijoita. Myisivät mummonsakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/830 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole rehti eikä rehellinen, hehän ovat ammattipoliitikkoja!

Stubb on kuitenkin meriiteiltään ja kokemukseltaan valovuosia Haavistoa jäljessä.

Vierailija
264/830 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat valehtelijoita. Myisivät mummonsakin.

Olipas hyvin perusteltu!

Olet nolla. Perustelu: viestisi rienaava sävy ilman pienintäkään perustelua.

Vierailija
265/830 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa mulle, miksei Rehn ole enää jatkossa? Miksi kansalaiset eivät äänestäneet Rehniä enempää?

Hän oli ainoa ehdokas, jossa oli tarvittavaa kypsyyttä ja vakautta. Perinteisten arvojen mies.

Eihän pressa edusta mitään puoluetta. Minä äänestin Rehniä, vaikka en todellakaan ole kepulinen.

Kirjoitin tuon ylläolevan. Kukaan ei vastannut kysymykseen.

Mitä Rehnissä oli huonompaa kuin näissä kahdessa? En todellakaan keksi mitään. 

Nyt siellä on vain 2 huonoa vaihtoehtoa. En halua äänestää kumpaakaan. Ei anna luonto periksi.

Vierailija
266/830 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poseerasivat yhdessä! Nuoren avustajansa kanssa viihtyvä Pekka Haavisto kävi katsomassa Jeriä armeijassa kuva tapaamisesta poistettiin! (seiska.fi)

Tämä Seiskan juttu lienee poistettu myös. En löydä enää. 🤷🏻

Vierailija
268/830 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poseerasivat yhdessä! Nuoren avustajansa kanssa viihtyvä Pekka Haavisto kävi katsomassa Jeriä armeijassa kuva tapaamisesta poistettiin! (seiska.fi)

Tämä Seiskan juttu lienee poistettu myös. En löydä enää. 🤷🏻

Oho, iso luuta on lakaissut, kun vielä aamupäivällä linkki toimi. Onpa pantu kova sensuuri päälle!

Vierailija
269/830 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt käynyt niin, että Haavistoon liittyvät negatiiviset linkit on tehty toimimattomiksi, Stubbia koskevia ei.

Tarkoitus pyhittää keinot.

Vierailija
270/830 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
272/830 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa mulle, miksei Rehn ole enää jatkossa? Miksi kansalaiset eivät äänestäneet Rehniä enempää?

Hän oli ainoa ehdokas, jossa oli tarvittavaa kypsyyttä ja vakautta. Perinteisten arvojen mies.

Eihän pressa edusta mitään puoluetta. Minä äänestin Rehniä, vaikka en todellakaan ole kepulinen.

Kirjoitin tuon ylläolevan. Kukaan ei vastannut kysymykseen.

Mitä Rehnissä oli huonompaa kuin näissä kahdessa? En todellakaan keksi mitään. 

Nyt siellä on vain 2 huonoa vaihtoehtoa. En halua äänestää kumpaakaan. Ei anna luonto periksi

Taktikointia, Haaviston hyväksi ettei Halla-aho tule toiseksi

Vierailija
273/830 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tiedä, että siivooja on nykyisin siistijä ja apuhoitaja on lähihoitaja.

-Luulen että Pekka tarkoitti hoiva-alan avustavia tehtäviä eli lähinnä hoiva-avustajaa apuhoitajalla.

Vierailija
274/830 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mutta ketä kiinnostaa? Stubb on uusi presidentti, Haavisto on nobody.

Vierailija
275/830 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb eli "pikku Trump" on Suomelle liian suuri riski, äkkipikainen, ja kokematon "Nato presidentti niin kuin hän itse ilmaisee😁.  Ei vastaa kysymyksiin tenteissä,  ei yksinkertaisesti osaa vastata. Höpöttelyllä ja teeskentelevällä hymyllä yrittää paikata tilannetta. Joillekin ihmisille tämä presidentiyskin on vain vallankäytön väline, ja tämä tehtävä tuo sitä eritavalla kuin "työelämän "proffessorin" määräaikainen virka yliopistossa, tällä ei ole mitään tekemistä suomalaisten hyvinvoinnin tai turvallisuuden kanssa. 

Vierailija
276/830 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on symppis, aito suomalainen. Hyvä kokokansan presidentiksi. Stubb on taas sellainen häilyvä tuuliviiri, ei sovi suomen päämieheksi. 

Vierailija
277/830 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole rehti ja rehellinen. Täysverisiä poliitikkoja molemmat joten valehtelu ja äänestäjien mielistely kuvaa heitä.

Vierailija
278/830 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tiedä, että siivooja on nykyisin siistijä ja apuhoitaja on lähihoitaja.

-Luulen että Pekka tarkoitti hoiva-alan avustavia tehtäviä eli lähinnä hoiva-avustajaa apuhoitajalla.

Silloin olisi pitänyt sanoa hoiva-avustaja. Ei ole perillä termeistä. Ja sinunkin kommenttisi perustuu vain luuloon. :)

Vierailija
279/830 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut Ollin jatkoon, todella asiallinen, lämmin sydämminen, fiksu mies.   Vaikka pressa ei edusta mitään puoluetta, äänestäjät kyllä edustaa. 

Vierailija
280/830 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Hoskonen (kesk) kertoo päättäneensä jo vaali-iltana äänestää Stubbia.

Näiden kahden välillä on aatteellisia eroja ja osaamiseroja. Stubb on länsimaisen vapaan yhteiskunnan kannattaja, on suorittanut opinnot tohtoritasolle asti. Pekka Haavistolla on ainoastaan ylioppilastutkinto, ja Haaviston aikaisemmat poliittiset harrastukset suuntautuvat vahvasti itään päin ja menneen maailman aatteisiin. Tämä oli helppo valinta, Hoskonen sanoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan