Stubb vai Haavisto rehdimpi ja rehellisempi?
Kumpi on rehdimpi ja rehellisempi, Stubb vai Haavisto? Perustelut myös, kiitos!
Kommentit (830)
Molemmat valehtelijoita. Myisivät mummonsakin.
Kumpikaan ei ole rehti eikä rehellinen, hehän ovat ammattipoliitikkoja!
Stubb on kuitenkin meriiteiltään ja kokemukseltaan valovuosia Haavistoa jäljessä.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat valehtelijoita. Myisivät mummonsakin.
Olipas hyvin perusteltu!
Olet nolla. Perustelu: viestisi rienaava sävy ilman pienintäkään perustelua.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa mulle, miksei Rehn ole enää jatkossa? Miksi kansalaiset eivät äänestäneet Rehniä enempää?
Hän oli ainoa ehdokas, jossa oli tarvittavaa kypsyyttä ja vakautta. Perinteisten arvojen mies.
Eihän pressa edusta mitään puoluetta. Minä äänestin Rehniä, vaikka en todellakaan ole kepulinen.
Kirjoitin tuon ylläolevan. Kukaan ei vastannut kysymykseen.
Mitä Rehnissä oli huonompaa kuin näissä kahdessa? En todellakaan keksi mitään.
Nyt siellä on vain 2 huonoa vaihtoehtoa. En halua äänestää kumpaakaan. Ei anna luonto periksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Seiskan juttu lienee poistettu myös. En löydä enää. 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Seiskan juttu lienee poistettu myös. En löydä enää. 🤷🏻
Oho, iso luuta on lakaissut, kun vielä aamupäivällä linkki toimi. Onpa pantu kova sensuuri päälle!
Tässä on nyt käynyt niin, että Haavistoon liittyvät negatiiviset linkit on tehty toimimattomiksi, Stubbia koskevia ei.
Tarkoitus pyhittää keinot.
Uusi yritys:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa mulle, miksei Rehn ole enää jatkossa? Miksi kansalaiset eivät äänestäneet Rehniä enempää?
Hän oli ainoa ehdokas, jossa oli tarvittavaa kypsyyttä ja vakautta. Perinteisten arvojen mies.
Eihän pressa edusta mitään puoluetta. Minä äänestin Rehniä, vaikka en todellakaan ole kepulinen.
Kirjoitin tuon ylläolevan. Kukaan ei vastannut kysymykseen.
Mitä Rehnissä oli huonompaa kuin näissä kahdessa? En todellakaan keksi mitään.
Nyt siellä on vain 2 huonoa vaihtoehtoa. En halua äänestää kumpaakaan. Ei anna luonto periksi
Taktikointia, Haaviston hyväksi ettei Halla-aho tule toiseksi
Eikä tiedä, että siivooja on nykyisin siistijä ja apuhoitaja on lähihoitaja.
-Luulen että Pekka tarkoitti hoiva-alan avustavia tehtäviä eli lähinnä hoiva-avustajaa apuhoitajalla.
En tiiä, mutta ketä kiinnostaa? Stubb on uusi presidentti, Haavisto on nobody.
Stubb eli "pikku Trump" on Suomelle liian suuri riski, äkkipikainen, ja kokematon "Nato presidentti niin kuin hän itse ilmaisee😁. Ei vastaa kysymyksiin tenteissä, ei yksinkertaisesti osaa vastata. Höpöttelyllä ja teeskentelevällä hymyllä yrittää paikata tilannetta. Joillekin ihmisille tämä presidentiyskin on vain vallankäytön väline, ja tämä tehtävä tuo sitä eritavalla kuin "työelämän "proffessorin" määräaikainen virka yliopistossa, tällä ei ole mitään tekemistä suomalaisten hyvinvoinnin tai turvallisuuden kanssa.
Haavisto on symppis, aito suomalainen. Hyvä kokokansan presidentiksi. Stubb on taas sellainen häilyvä tuuliviiri, ei sovi suomen päämieheksi.
Kumpikaan ei ole rehti ja rehellinen. Täysverisiä poliitikkoja molemmat joten valehtelu ja äänestäjien mielistely kuvaa heitä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tiedä, että siivooja on nykyisin siistijä ja apuhoitaja on lähihoitaja.
-Luulen että Pekka tarkoitti hoiva-alan avustavia tehtäviä eli lähinnä hoiva-avustajaa apuhoitajalla.
Silloin olisi pitänyt sanoa hoiva-avustaja. Ei ole perillä termeistä. Ja sinunkin kommenttisi perustuu vain luuloon. :)
Olisin halunnut Ollin jatkoon, todella asiallinen, lämmin sydämminen, fiksu mies. Vaikka pressa ei edusta mitään puoluetta, äänestäjät kyllä edustaa.
Hannu Hoskonen (kesk) kertoo päättäneensä jo vaali-iltana äänestää Stubbia.
Näiden kahden välillä on aatteellisia eroja ja osaamiseroja. Stubb on länsimaisen vapaan yhteiskunnan kannattaja, on suorittanut opinnot tohtoritasolle asti. Pekka Haavistolla on ainoastaan ylioppilastutkinto, ja Haaviston aikaisemmat poliittiset harrastukset suuntautuvat vahvasti itään päin ja menneen maailman aatteisiin. Tämä oli helppo valinta, Hoskonen sanoo.
Haavisto jakaa kansaa liikaa ja tulee politiikan sisältä. Stubb politiikan ulkopuolelta mutta toki nyppii ihmisiä ja käytös on ylimielistä. Kumpikaan ei ole hyvä vaihtoehto. Toisem kokemukseen ulkopolitiikassa voi luottaa haavisto ja stubb edustuksellinen. Itse jätän äänestämättä.