IL: Stubb hankala henkilö kulissien takana
Rento julkikuva kuulemma totaalisen väärä hänestä. Haavistokin on kuulemma helpompi.
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Stubbin vaimo ei kyllä ole kedon kaunein kukkanen. :D
Ovat kummatkin yhtä kuivakan näköisiä, eli ihan hyvä match.
Vierailija kirjoitti:
Paskan marjat... En äänestänyt Stübbia, mutta lentokenlttä työskennellessäni näin hänet useita kertoja. Se heppu on nimenomaann rento ja mukava vaikkei olisi yhtään kameraa paikalla. Ja se kohtelee hyvin jopa turvatarkastajia, joita monet pitää alhaisista alhaisimpana.
Että höpö höpö.
On varmaan hyvällä tuulella aina kun pääsee pois Suomesta.
Edustava pari saadaan kun Stubbia äänestetään.
Halonen ei ollut kiva täti, Niinistökin kuulemma äkäinen, joten kyllä Stubb sopii siihen seuraan ihan hyvin 😁
Kyl mä sitä käyn äänestämässä. Se on melkein saman ikäinenkin kuin mä. Kannattaa katsoa asioiden valoisaa puolta. Eikös se ole Halla-ahoa parempi kuitenkin vai mitä?
Uskoni suomalaisten harkintakykyyn ja fiksuuteen on romahtanut.
Toista kertaa elämässäni häpeän olla suomalainen. Marin ja Stubb kertovat tästä kansasta kaiken. Ei olla kaukana rycxsistä, kaikki käy. :(
Vierailija kirjoitti:
Paskan marjat... En äänestänyt Stübbia, mutta lentokenlttä työskennellessäni näin hänet useita kertoja. Se heppu on nimenomaann rento ja mukava vaikkei olisi yhtään kameraa paikalla. Ja se kohtelee hyvin jopa turvatarkastajia, joita monet pitää alhaisista alhaisimpana.
Että höpö höpö.
Ihan kiva satu mutta ei tuota kukaan kyllä usko ja muutenkaan se, että näet jotain ihmistä lentokentällä ei kyllä riitä antamaan kyseisestä henkilöstä minkäänlaista todellista kuvaa.
Ja todellisuudessahan turvatarkastajat yleensä kuvittelevat olevansa matkustajia ylempiä ja kiusaavat matkustajia vain pönkittääkseen omaa surkeata itsetuntoaan.
Kävin oksentamassa, kun sunnuntain vaalitulos tuli julki. Stubb on kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliiton Kyllönen tietää kumpi helpompi, ja äänestää Stubbia. Hänellä on oikeaa sisäpiirin tietoa.
Kukaan joka tuntee Haaviston ei häntä äänestä.
No kokoomuksen Jaana Pelkonen nimenomaan kehuu Haavistoa maasta taivaisiin juuri siksi kun on työskennellyt hänen kanssaan ja kampanjoi nyt hänen puolestaan, vaikka edustaa itse Stubbin puoluetta. Että äläpä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että höpö höpö.
Ihan kiva satu mutta ei tuota kukaan kyllä usko ja muutenkaan se, että näet jotain ihmistä lentokentällä ei kyllä riitä antamaan kyseisestä henkilöstä minkäänlaista todellista kuvaa.
Ja todellisuudessahan turvatarkastajat yleensä kuvittelevat olevansa matkustajia ylempiä ja kiusaavat matkustajia vain pönkittääkseen omaa surkeata itsetuntoaan.
Stubb on ainoa poliitiikko, joka on ollut Putouksessa jopa niin rento, että imitoi sketsihahmoa. Entä kuka muu politiikko on soittanut ex-tempore radioon (S.N hänen lisäkseen)
Nyt äänestetään taktisesti. Ei tule punaisten Pekasta presidenttiä.
Kiitos Marin ja Li kun kehoititte äänestämään strategisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästään helpommalla kun valitaan Haavisto? Kyllä minä valitsen enemmin johtajan joka kyseenalaistaa, jne.
Onhan tässä jo useana vuonna tuotu esille, että Haavisto on ihan samanlainen tapaus eli julkisuudessa niin lutuinen ja mukava mutta todellisuudessa todella ilkeä, kova.
Tylökentelin ulkoministeriössä muutamia vuosia ja voin sanoa, että paskapuhetta! Haavisto on ystävällinen, keskusteleva, eikä piikittele missään tilanteissa ketään. En ymmärrä, miksi hänestä halutaan valheita levityää. Stubin kanssa en ole työskennellyt, mutya olen hänet useaan otteeseen tavannut, hiukan levoton ja ylimielisen oloinen. Itse päädyn äänestämään Haavistoa. T. Kokoomuksen kannattaja
PARIKKA syyttää Haavistoa myös epärehellisyydestä.
Haavisto aina luisteli siitä irti, mikä tuli eteen, sanomalla jotakin muuta, että ei se näin mennyt. Pasi pysyi koko ajan samassa. Haavisto oli valmis muuttamaan totuutta sen mukaan, mikä tuntui palvelevan parhaiten hänen selviytymistään asianomaisesta tilanteesta, Parikka väittää.
Eräs ministeriölähde sanoo, ettei hän muista nähneensä vastaavaa tilannetta, jossa korkeassa asemassa olevaa virkamiestä lähdetään siirtämään tehtävästä toiseen ilman, että taustalla olisi esimerkiksi häirintäsyytöksiä tai alkoholismia.
Tuomisen nimitystä konsulipäälliköksi oli jatkettu kolmella vuodella kesäkuussa 2019. Tuomisen viranhoidossa ei siis oltu nähty moitteen aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Uskoni suomalaisten harkintakykyyn ja fiksuuteen on romahtanut.
Toista kertaa elämässäni häpeän olla suomalainen. Marin ja Stubb kertovat tästä kansasta kaiken. Ei olla kaukana rycxsistä, kaikki käy. :(
No Haavistohan on ihan kaappiry ssä. Sata kertaa venäjällä reissannut. Miten se olisi parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliiton Kyllönen tietää kumpi helpompi, ja äänestää Stubbia. Hänellä on oikeaa sisäpiirin tietoa.
Kukaan joka tuntee Haaviston ei häntä äänestä.
No kokoomuksen Jaana Pelkonen nimenomaan kehuu Haavistoa maasta taivaisiin juuri siksi kun on työskennellyt hänen kanssaan ja kampanjoi nyt hänen puolestaan, vaikka edustaa itse Stubbin puoluetta. Että äläpä valehtele.
Jos Haavistoa kehuu Pelkonen, Jani Toivola ja Eva Biaudet, niin siinä on jälleen yksi syy olla äänestämättä tätä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästään helpommalla kun valitaan Haavisto? Kyllä minä valitsen enemmin johtajan joka kyseenalaistaa, jne.
Onhan tässä jo useana vuonna tuotu esille, että Haavisto on ihan samanlainen tapaus eli julkisuudessa niin lutuinen ja mukava mutta todellisuudessa todella ilkeä, kova.
Tylökentelin ulkoministeriössä muutamia vuosia ja voin sanoa, että paskapuhetta! Haavisto on ystävällinen, keskusteleva, eikä piikittele missään tilanteissa ketään. En ymmärrä, miksi hänestä halutaan valheita levityää. Stubin kanssa en ole työskennellyt, mutya olen hänet useaan otteeseen tavannut, hiukan levoton ja ylimielisen oloinen. Itse päädyn äänestämään Haavistoa. T. Kokoomuksen kannattaja
Minä olen Haaviston paras kaveri ja voin sanoa, että hän on oikeasti todella ikävä mies.
Vierailija kirjoitti:
Että höpö höpö.
Käsittelitkö häntä silkki- vai kumihansikkain?
-winner-
Molemmat ovat vastenmielisiä, joten mukavaa valintaa ei voi tehdä. Kumpikin lienee myös jonkin verran pers häiriöinen. Äänestän siis pitkin hampain oman poliittisen ideologiani mukaisesti ns itselleni oikeaa puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti pelottavaa, jos Stubbista tulee presidentti. Sen jälkeen suomalaisilla ei ole mitään oikeutta arvostella Trumpia tai edes Orbania.
Ollaan kyllä tyhmä kansa!
Miksi niitä pitäisi edes arvostella? Eihän ne liity Suomeen ja suomalaisiin mitenkään.
No Trumpin kanssa kannattaa olla hyvää pataa ja siihen Stubb sopii just hyvin.
Stubb tapaamassa Trumppia. Kaksi skenaariota.
1. Myötäilee ja mielistelee, pelokkuus näkyy
2. On ylimielinen ja kaikkitietävä ja ärsyttää Trumpin.
Molemmat huonoja vaihtoehtoja. Haavisto kohtaisi Trumpin hyvin "Niinistömäisesti".
Haavistolta voitte käydä kysymässä neuvoa lapsiperheen arkeen hän kun on niin taviselämän kannalla
up