IL: Stubb hankala henkilö kulissien takana
Rento julkikuva kuulemma totaalisen väärä hänestä. Haavistokin on kuulemma helpompi.
Kommentit (460)
Stubb sivuutti kylmän viileästi äitipuolensa Pirkko Mannolan tullessaan halaamaan isäänsä vaalivalvojaisissa. Mannola oli kuin linnunpoika kasvot kohti Aleksia, mutta Aleksipa sivuutti katsomattakaan isänsä puolisoa.
Stubb käytti vaimostaan myös nimitystä "se". Toimittaja kysyi jotain vaimon jännittämisestä. Stubb vastasi: "Tuollahan se näyttää hymyilevän".
Niin käytän minäkin? Mitä sitten? Sinulle varmaan koirakin on "hän"?
Oletko sinäkin ehdolla Tasavallan presidentiksi?
Mieluummin vaikka Li kuin kumpikaan näistä!
Halla-ahoa äänestänyt
Täytyy olka kyllä tosi sokea, jos tota edes julkisuudessa pitää "rentona" saati positiivisenä, kyllä huokuu ihan päinvastanen kilometrin pööhän, vaikka miten jumppaisi suu korvissa. Kammottava kauhuhahmo.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto, 65v valtiotieteiden ylioppilas. 🤔
Samassa jaksossa Stubbille järjestetään pistokoe. Sekään ei mene aivan nappiin.
Ensimmäisenä kysytään Kenian pääkaupunkia.
Mä näen sen edessäni, olen käynyt siellä. Nyt mulla on blackout, en muista, Stubb myöntää. Oikea vastaushan olisi ollut Nairobi.
Seuraava kysymys kuuluu, kuinka paljon on viisi potenssiin kolme. Kysymys vetää Stubbin hiljaiseksi.
Mä oon tosi huono matikassa. 75? presidenttiehdokas veikkaa. Oikea vastaus on 125.
Kolmas kysymys on, minä vuonna Suomi liittyi lasten oikeuksien sopimukseen. Stubb veikkaa 1960, oikea vastaus on 1991.
Neljänteen kysymykseen Stubb tietää itsevarmasti vastauksen: maailman maista eniten hevibändejä henkeä kohden on tietysti Suomessa.
Viimeisenä Stubbilta kysytään, kuka on kirjoittanut näytelmän Työmiehen vaimo.
Väinö Linna. Varmaan väärin, Stubb vastaa, ja niinhän se olikin. Oikea vastaus olisi ollut Minna Canth.
Kuvitelkaa Alex Stubb Michael Corleonen asemaan tässä videopätkässä:
Stubb oli rento Putouksessa. Mitä jäbä duunaa oli villi ja arvaamaton.
Vierailija kirjoitti:
No stubbin vaimo taitaa olla vähän tossun alla. Ei puhu mitään tai hänen ei anneta puhua. Surullista.
Juu, tuntuu kummalliselta pariskunnalta. Pelko huokuu tuosta naisesta. Vaali-iltanakin älex raahasi sitä kädestä jotain rappusia ylös, naama väärinpäin, ihan kuin se nainen ois vain joku esine, niin kuin sille varmaan onkin, kulissia. Varmaan kamala ukko kotioloissa, eikä vaikuta edes heterolta.
Naisparka jäänyt narsistihirviön vangiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samassa jaksossa Stubbille järjestetään pistokoe. Sekään ei mene aivan nappiin.
Ensimmäisenä kysytään Kenian pääkaupunkia.
Mä näen sen edessäni, olen käynyt siellä. Nyt mulla on blackout, en muista, Stubb myöntää. Oikea vastaushan olisi ollut Nairobi.
Tuli blackout Keniasta ;D
Tuosta olisi varmaan Persu mediassa saanut sanomista jostain rasismista. Mutta mitäpä Alex, rento maailmanmies, sori siitä, että taas tuli sammakko.
-winner-
Nippelitiedon osaaminen nyt ei kuitenkaan ole se "main thing" presidenttiydessä. Aina voi palkata "besserwissereitä" avustajikseen sitten, jos tuntuu olevan tarvetta tuollaisille. No, ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Nippelitiedon osaaminen nyt ei kuitenkaan ole se "main thing" presidenttiydessä. Aina voi palkata "besserwissereitä" avustajikseen sitten, jos tuntuu olevan tarvetta tuollaisille. No, ei ole.
"Kyllä se kassanhoitaja ne markat laskee, että ei nyt viitsitä takertua tällaisiin yksityiskohtiin"
T. Uuno
Vierailija kirjoitti:
PARIKKA syyttää Haavistoa myös epärehellisyydestä.
Haavisto aina luisteli siitä irti, mikä tuli eteen, sanomalla jotakin muuta, että ei se näin mennyt. Pasi pysyi koko ajan samassa. Haavisto oli valmis muuttamaan totuutta sen mukaan, mikä tuntui palvelevan parhaiten hänen selviytymistään asianomaisesta tilanteesta, Parikka väittää.
Eräs ministeriölähde sanoo, ettei hän muista nähneensä vastaavaa tilannetta, jossa korkeassa asemassa olevaa virkamiestä lähdetään siirtämään tehtävästä toiseen ilman, että taustalla olisi esimerkiksi häirintäsyytöksiä tai alkoholismia.
Tuomisen nimitystä konsulipäälliköksi oli jatkettu kolmella vuodella kesäkuussa 2019. Tuomisen viranhoidossa ei siis oltu nähty moitteen aihetta.
Tuominen oli Soinin nimittämä persuänkyrä, jolle tehtiin vielä Sipilän hallituksen viime hetken lopputöinä härskisti kolmen vuoden jatkopesti...tämä kertoo kaiken tarvittavan.
Teette vasurit ihan turhaa työtä, kukaan normaali suomalainen mies ei homoa äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb sivuutti kylmän viileästi äitipuolensa Pirkko Mannolan tullessaan halaamaan isäänsä vaalivalvojaisissa. Mannola oli kuin linnunpoika kasvot kohti Aleksia, mutta Aleksipa sivuutti katsomattakaan isänsä puolisoa.
Stubb käytti vaimostaan myös nimitystä "se". Toimittaja kysyi jotain vaimon jännittämisestä. Stubb vastasi: "Tuollahan se näyttää hymyilevän".
Niin käytän minäkin? Mitä sitten? Sinulle varmaan koirakin on "hän"?
Varmaan ääliö turkulainen, nehän puhuu kaikesta "hän", myös siitä koirasta,
Nelosella nyt tentti, taas näkyy Stubbin tähtitieteellinen ylimielisyys. Mikä tuota oikein vaivaa, mikä oikein kuvittelee olevansa. 🤢
Onko Stumppi varttij tsku? Vai puoli?
Vierailija kirjoitti:
Stubb on vieteriukko. Sanoo sen, mitä kukakin vuorollaan kysyy.
Vaarallinen tuuliviiri.
Onnekseni asun muualla kuin Suomessa.
Sellasethan tota äänestikin, jotka ei joudu sen toilailuja itse katselemaan. Jotkut hiton teeme selänteet ja muut veropakolaiset, joilla ei pitäis olla edes äänioikeutta kun eivät oke vuosikymmeniin Suomessa asuneet.
Vierailija kirjoitti:
Onko Stumppi varttij tsku? Vai puoli?
Puolikehari ainakin.
Miehessä nyt kuitenkin pitää olla särmää vallan huipulla ja hymypojat jää sitten kynnysmatoiksi.
Eräs perhetuttu on tehnyt töitä Stubbin kanssa useanvuoden ajan ja hän arvostaa Stubbia kovasti.